سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

بی تاب

بی تاب


یک شب نشسته بودم،با خاطری حزین
بر مهر  ِ واپسین ات ، می گفتم :آفرین

گفتی قرار  ِ مارا ، هر نیمه های ِ شب
آخر چرا  شکستی ، آن رسم   ِ آخرین

امشب چرا  ندانم  ، بی تاب شد دلم؟
دریای ِ دل خروشان ،طوفان ِ سهمگین

باز از نهان ِ جانم ،  جانا به گوش  ِ من
آمد صدای نازت ای،ای خوش صداترین

از یاد  ِ آن  نگاهت ، ای  مهر  ِ جان فزا
آرامشی بگیرم ،  زان  چشم  ِ   نازنین


آن وعده ء خوشت یا،هجران ِ ناخوشت
بادا  وفا  شود  آن ، پایان  ِ رسم  ِ  این


پژمرده دل چه گویم ، یا  از کجا  ؟ بگو
یابم  ز گل صفتان ، در  باغ  همنشین

از  باغبان گریزم ، و از  باد  ِ   ناشکیب
آهو شدم  گریزان ،زین باغ  ِ  یاسمین

پنهان زچشم  ِمردم،می سوزم از فراق
گر  باورم  نداری  ،  حجت  بیا  ببــــین

رسواشدم چه حاصل،زین حال و روزخود
دیگر بس است شعرم،برجای خود نشین

تابستان79
نظرات 1 + ارسال نظر
ali mahrooz جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرم فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد