سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

شرم سپید

شرم سپید

(به فرهادِ شیرینم)


در میان ســـــالی خدایا ، من جوانی کرده ام
حسرتی دارم به دل ،کی زنده گانی کرده ام؟

پیش از ین من بودم و دل، در گذار ‌ ِ لحظه ها
کی توانم گفتن این را : من جوانی کرده ام؟

در گلســـتانی که پنــدارم ، کویری بود و بس
عـــمر را بیهوده بی گل، باغــــــبانی کرده ام

جفت پروازم دلی ،بی بال و پر، اما چه سـود
من به یاوه، سالها روزی رســــــانی کرده ام

پای در گِل ،مانده درجنــــگ ِمیانِ عقل و دل
کودکــــانه با جنــــــون،پا درمیـــانی کرده ام

بســـکه با رویای فرتوتم ،ترا تنــــــــدیس وار
ساختم ، گفتــــند :دل را من روانی کرده ام

حسرت ِجنّــت مکانی بود ، هـــــــمراه بشر
لیک جنّــت را ببین ، من این جهانی کرده ام

گفت سر:مویم سپید و ،شرم دارم از تو دل
با جوانی های تو ،من ، ناتوانــی کــــرده ام
__________________
نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.mahs4.blogfa.com

درود
آپم ، بیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد