سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

ناگسستنی

ناگسستنی

مائیم و ما، من و تو ،بیگانه بین ِما
یک جام ِ راز و مستی جانانه بین ِما

ما هم پیاله ایم و همه هستی به کام ما
هر گز نبوده حرف ِ دو پیمانه بین ِما

ما مست ِ عاطفه ،همه دیوانهءغرور
ما عاشقیم و اینهمه دیوانه بین ِما

با ما به غیر  ِ صحبت ِ مهر و وفا مگو
چون قهر و آشتی شده بیگانه بین ِ ما

پیمان ِ یاری ما نا شکستنی است
این عهد ناگسستنی و مردانه بین ِما

در عصر  ِیخزده از آه و هرم عشق
دوریم و عشق ِ من و تو افسانه بین ِما

تابستان80

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرناز شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ب.ظ http://abrhayebarani.blogsky.com

سلام...وبلاگ خوبی دارید...شعرهای خیلی زیبایی نوشتید... خوشحال میشم به من هو سر بزنید... اشعار خودم هم در وبلاگم هست... اگر افتخار بدید تبادل لینک کنیم...ممنون و موفق باشید

مهرناز یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ق.ظ http://abrhayebarani.blogsky.com

سلام کوروش عزیز ... ممنون که چشم رنجه کردی و به وبلاگ من سر زدی ... منو به عنوان باران لینک کن دوست عزیز... باز هم ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد