سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

دستی تکان بده

gewkh3qfb2y4ggzgl3nh.jpg



دستی تکان بده


در من شکست
آن شاخه های تُرد
همجنس ِبا تنه
از بادهای ِ غریب
دشتهای ِ خشک ِ بی رمه.


در فصلی که
نه تولدی بود
...........آب را
ونه زایشی
...........به خاک.


در من فرو ریخت
حصارهای سبز ِدر زمین
کز جنس ِ نی بود
نفیرگاه ِ سوته دلان
وجایش
دیواری از بتن
سر بر آورده ز خاک.



پس
شِکو ِه را زشُکوهی
دَ وان مکن
در جوی ِ عاطفه.
که سالهاست آبی ندیده ام.
کس نیز ندید.


دیگر سلام هم
کهنه کتابی است  ،کُنج ِ رف.


دیگر مپرس
این شاخۀ ترد را ،
چه شد؟
آن شاخه ها همچون غرور ِمن.


باید گذشت
دیدن ِ زپشت ِ حصار
......دیوار بس بلند..
کاری است عبث


دیگر مگو :
 دستی تکان بده
باید گذشت.
باید گذشت.

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ق.ظ http://www.pendare-sabz.blogfa.com

بسیار زیبا بود.

شاد و پیروز باشی.

غزل دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ http://shameless.mihanblog.com


`*. .*
. . * ) . * )
( . ( . . . `
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_*** دوست خوبم وبلاگت خیلی ***
_*** _____قشنگه موفق _____***
__*** ____ باشی ___ ***
___***اگه وقت کردی یه سریم ***
____***______به ما بزن___***
______***ممنون میشم__***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*( . * ( . * ( . * ( . *
............................................................................................................

سلام دوست گلم[بغل][بغل][بغل]

امیدوارم دلشاد و سر زنده باشی.[گل][گل][گل]

وبتو دیدم واقعا زیبا و پر محتوا بود بهت تبریک میگم .[دست][دست][دست]

به خاطر این همه سلیغه و هوش و زکاوت…

من غزل هستم.دعوتت می کنم که به وبلاگ منم بیای و دربارش نظر بدی

[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

http://shameless.mihanblog.com/

این ادرس گروه یاهوی منه:

http://shameless.mihanblog.com/extrapage/shameless

توش عضو شی ها.میتونیم باهم اشنا بشیم مطالبمونو به هم بدیم
و.........
اگه اجازه بدی می خوام باهات تبادل لینک کنم…[قلب][قلب][قلب]

منو با اسم (جوک محشرمیخوای؟اینجاست) لینک کن.

فکر نمی کنم که ضرری داشته باشه. منتظرم ها.[بدرود][بدرود][بدرود]

زینب بانو دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ http://negarkhaneydel.blogfa.com/

نشسته درقلب من یادتو

یادگارتو

شکسته درچشم من

خارغم

انتظارتو

بیاکه تنهانشسته ام

زعالم دل گسسته ام

ممنونم ............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد