سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

یاوه

t76bamevndz7i7dy458v.jpg


یاوه


بیهوده مانده ایم ،برخاک ِ این زمین

با ما کســی نگفت زین یاوه آفرین

هر لحظه مان ،یک نقطهء ســــیاه
کی می رســدبگو پایان ِ نقـطه چین

برگرد ِ دایره ، دوارِ ِحیرتیــــــــــــم
شد شیوه ای کهن،از‌ روز ِواپسین

فریاد رَس اجل ! تاکی فــریب وریا
دیگر بس است بیا ای مارِ ِآستین

مطلوب ِ ما شدی ،چون آب ِ بادیه
ما در سراب ِ تو ، آماده اینــــچنین

بگشوده این زمان ،آغوش ِما ببین
در انتــظارِ تو ، این قلب ِ پر حـزین

زین باغ ِ بی ثمر‌، نشنیده ای مگر
زین هرزه درگذر ، او را نما وجــین

چون رفته جان ِمن،آری نشان ِمن
انگشتری شدم ، رفته از او  نگین

گوئی که چرخ ِدون،درگردش ِجنون
بنموده خون ِما،با عشق ِ او عجین


ای قلب ِپر هوس،بر جانِ ماچوخس

در مانده ام زتو، از روز ِ واپســـــین

ای غم برو دگر ، ازجان ِ من به در
بی طاقتی نگر،تاکی تو هم نشین

ای دل بیا که ما،بی زادو توشه ایم
دیگر نه جای ِما ، آلوده این زمــین!


بهار80

نظرات 5 + ارسال نظر
کریم پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ http://www.farsfootball.com

چه کسی گفته بیهوده مانده ایم برخاک این زمین
افتخاریست برایشان که من وتو هستیم دراین زمین
سلام کورش جان .
خدا وکیلی میتونی کار دست ما ندید.بابا من سایت فارس فوتبال خودم
www.farsfootball.com باورکن وقت نمی کنم اداره کنم چون اون دخترم هم که میدیر این سایت بود درخارج بدلیل مشغله درسی زیادواقعا نمبرسه کمکی کنه من هم کارو خلاصه کردم دربرنانه لایو اسکور سایت انگلیسی هم فعلا بستم
درهرحال بنده همیشه درخدمت شما وفرهاد عزیز هستم بگو فارس فوتبال را بازکند اگر کاری ازنظر تبلیغی بتونم براش انجام دهم این کاررو میکنم وسلامشون برسونید لطفا
ما مخلص شما هم هستیم اگر مایل بودید تلفنت برام پیام کن البته روی وب پاکش میکنم که ......مزاحمتون نشوند

http://www.forum.caspiandl.com/index.php

سلام آقا کریم
بنده مامور بودم و معذور
تنها حقیر نیستم که ارادتمندم.
این فرهاد است که شرط ایجاد
قسمت ادبی سایتش را حضور شما و من قرار داده است.
موفق باشی و سلامت

s@rv جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ق.ظ http://sarvenaz.blogsky.com/

سلام کورش جان
بابا ما مخلص شما وشاگرددست به سینه آقا فرهادمون هم هستیم. این لطف شماست نسبت به حقیر
درموردفارس فوتبال درست گفتید البته پیام میگیرد ولی دردسر دارد باید عضو شد وهزاردنگ وفنگ که هیچ وقت هم من پیام هارا اونجا چک نمیکنم
امیدکه درهوای بهاری جمعه بسیار خوبی درکنار خانواده محترم داشته باشید

محمد دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام خوندمش قشنگ بود ادامه بده . فعلا.........

ممنون شما همیشه به حقیر لطف داشتید
بازم سر بزن
سپاس

ماندانا چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ http://aria20.blogsky.com

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:
همکاران عزیز شما را به وبلاگ جامعه ایران و جامعه شناسی آریائی با مقاله جدید به روز گردیده دعوت می کنم از نقدهای خوبتان دریغ نورزید و در ضمن در نظر سنجی وبلاگ شرکت نمائید با تشکر همکار شما ماندانا http://aria20.blogsky.com

حامد پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.hamedariamehr.mihanblog.com

ای قلب ِپر هوس،بر جانِ ماچوخس

در مانده ام زتو، از روز ِ واپســـــین

سلام مثل همیشه زیبا بود-دیگه به ما سر نمیزنی استاد....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد