سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

مختومقلی فراغی

yv537u80j61e7cdkkn2p.jpg

بر آرامگاه

مختومقلی فراغی

 من امروز 6 صبح چرتی زدم و 10 تا الان همش پشت فرمان بودم

تعجب نکنید . آره برای من تنبل و گریزان . معجزه شده
ولی به لذتش میارزید.
امروز سعادت دیدار دوباره ی آرامگاه شاعر شهیر ترکمن مختومقلی فراغی رو به دست آوردم.
حدود 200 کیلومتری گنبد کاووس و 260 کیلومتری گرگان(در استان گلستان )
حالی غریب دارم
گوئی به زیارت فردوسی این قوم نائل شده ام.
وقتیکه سالک راه بودم . بارها حلقه ی اشک گرداب خطر شد برایم
وقتیکه زمزمه می کردم (آیرل دم)رو(برابر آیرلیق آذری ها) رو که برای عشقش سروده
زمزمه مادران ترکمن رو(اجه جانا) جونقور قویادایا عاشا سنقا.....
البته چون معنی این اشعار رو شنیده ام. لذتم بیشتر بود بخصوص که تراکمه انان را به سرود وترانه میخوانند.لذتبخش تر است.
در برگشت نیز از مسیر شهر یکی از بچه های خوب انجمن (محمود عزیز) گذشتیم.
از تپه ماهور های سر س بز هوش پران آن
دشت شقایق
زنانی با لباس های محلی
حیواناتی در حال چرا در مراتع اطراف
و.....
هر چه که بگویم در وصف آن کم گفته ام.
جای همه شمارو خالی کردم.


نظرات 4 + ارسال نظر
s سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ http://sarvenaz.blogsky.com/

سلام کورش جان
لطفا سایت فارس فوتبال دات کام باز کنیدwww.farsfootball.com
زیرنیوز آنجا که تبلیغ فروم پرشین تودی است.
به اندازه 415 در53 تا55 پیکسل فوری آقافرهادیک لوگوشیک ومتحرک بنام سایتی که باز کرده درست کند وفوری فوری برام ایمیل کنید.سعی کنید امروز انجام شود وحتم شیک باشد بخصوص ازنظر رنگ
منتظرم
قربان شما

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ب.ظ http://sarvenaz.blogsky.com/

ضمنا بد نیست شماره تلفنت اگر مایل بودی روی پیام خصوصی وبلاگم بفرستی که اگر کاری فوری بودخبردهم اطمینان داشته باش نمیام شهر شما مزاحمت شوم .این پیام هم بعد ازمطالعه میتونید حذفش کنید

s سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ http://sarvenaz.blogsky.com/

باورکن دیوانه شدم ونتونستم روی سایت فرهادعضو شوم
دیگه ازیوزر وپس وردهام حالم بهم میخوره.بگوبابا برم u وp ازفرانسه بیاورم هرچه مینویسم پاسخ میدهداین موجود درحیات نیست ومرده
خدارحمتش کند
خودت با یوزر s@rv وهرپس وردی دلت میخوادثبت نامم کن برام P را روهمون وب خصوصی بفرست پاکش میکنم
اطلاعات من
معرف: آقا کورش وفرهادالبته اگر قبول کنند
پایتخت ایران : ظاهرا تهران بوده
مدرک تحصیلی : اکابر شبانه اگر مادر اجازه دهدادامه دهم
محل سکونت: جائی که خودم راهم راه نمیدهند
دیگه چی میخوای برات بنویسم که اشکم درآوردی
منتظر لوگو هستم

رامین علمداری چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ق.ظ http://http://iranlidoma.blogspot.com/

درود
می تونی ادرس دقیق ارمگاه این شاعر به من بدی هفته آینده می خوام برم گرگان اگر شد برم از نزدیک ببینم
بدرود

درود بر تو عزیز
آدرس این ارامگاه
جاده ی گنبد کاووس به شهر مراوه تپه
۲۵کیلومتر مانده به شهر مراوه تپه
گنبد تشریف ببرید .آنجا به راحتی راهنمائی خواهید شد
امیدوارم توانسته باشم کمک کرده باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد