سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

دو چشم فرنگی

  • دو چشم فرنگی




    جهان پیشینم را انکار می‌کنم
    جهان تازه‌ام را دوست نمی‌دارم٬
    پس گریزگاه کجاست؟
    اگر چشمانت
    سرنوشت من نباشد؟



  • غاده السمان
  • ابدیّت٬ لحظه٬ عشق

نظرات 3 + ارسال نظر
sasan چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://beferest.ir

jaleb bud khosham umad :D

تو هم سایت قشنکی داری عزیز

ممنونم

آر پی جی زن پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ http://www.velayat2011.blogfa.com

پایگاه وبلاگی آر پی جی زن به مناسبت روز قدس آماده پاسخ به هرگونه شبهه در مورد فلسطین می باشد.

به قدس می رسم آخر ادامه ام این است
همیشه القدس لنا قطعنامه ام این است

راحله پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ http://golbarg-paeze.blogfa.com

سلام بابا کوروش
چرا میخواین نظر اون به قول شما ۳ میلیون رو به ۶۷ میلیون دیگه تحمیل کنید؟؟؟؟؟؟
بحث دین رو نمیشه ازش گذشت ولی هر کی خدارو یه جور میبینه و این برمیگرده به دیدش به این جهان و اون جهان و گفته های خداوند تو هر دین و یا مذهبی!!!!!
خدایی خودتون قضاوت کنید اون تظاهراتی که شما بهش میگید مسالمت آمیز کجاش مسالمت داشت؟!
کتک زدن سربازای وطن که جز همون مردم هستن؟
توهین به مقدسات!!!!!
خراب کردن اموال عمومی!!!!!
آتیش زدن اموال خصوصی!!!!!!!
به آشوب کشیدن مملکت!!!!!!!!!
اینا رو شما میگید مسالمت؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
همون بهتر که سرکوب شد.
قضیه کهریزک که رهبر رو به حرف واداشت همون اعترافیه که شما خودتون به حقانیت این دولت کردین....
که رهبر میاد و از حق مردم دفاع میکنه و مجرمینش هم به سزای کارشون میرسن........
ولی چرا انجام دادن هزاران جنایت به اسم بسیج رو باید باور کنیم.؟؟؟
من پدرم بسیجیه ولی آرومتر و منطقی تر از اون ندیدم!!!!
همون معترضین به این دولت با پدر من مث دوست هستن و دارن با هم زندگی میکنن!!!!!!
دیگه چه رفراندومی باید گذاشته بشه که نشون بده مردم ایران جمهوری اسلامی رو میخوان و پاش واستادن!!!!
بیشتر از انتخابات ریاست جمهوری که شیرینیشو به کام همه تلخ کردن!!!!!!
آمار دستتون هست و دید که تو ان کره ی خاکی این آمار بی سابقه است.....
پس اینا کی بودن به غیر از مردم ایران؟؟؟؟؟؟
اگه سر صندوقهای رای بودین و شور و شوق مردم رو برای رای دادن میدیدین اینجوری قضاوت نمیکردین!!!!
من خودم شاهدم یه زن اومد و اشک میریخت و میگفت من نذر کردم که آقای احمدی نژاد رای بیاره...رفته بود و تو ساعت آخر رای ریزی بابای پیر و مریضشو آورده بود که یه رای دیگه اضافه بشه.....اینا پس به امید چی میومدن و رای میدادن؟؟؟؟؟
صندوقی که خود من ناظرش بودم ۹۰۰ تا تعرفه مصرف کردیم که فقط ۶۰۰ تای اون آقای احمدی نژاد بود!!!!!
صندوق های دیگه هم همینطور بودن و الا آخر....
اینا آماری بود که شورش گرها نادیده گرفتن و عینا به مقابله با انتخاب مردم بلند شدن..!!!!!
پس این افراد معترض و خواهان مسالمت نیتونن به حق و انتخاب مردم احترام بذارن و مملکتی براشون بسازن که تو ذهنشون دارن چون اون مملکت فقط برمیگرده به منفعت خودشون و مستکبرین جهان.
چرا محبوبیت جمهوری اسلامی رو تو دنیا نمیبینید؟؟؟
چرا محبوبیت انقلاب اسلامی رو تو تمام کشورها نمیبینید؟؟؟
تا قبل از انقلاب تا جایی که شنیدم ما شکم سیری نداشتی هیچ بلکه عزت هم نداشتیم و فقط یه وسیله برای بازیهای سیاسی غرب و شرق بودیم!!!!!!
این چیزی نیست که مردم ایران بعد از به دست آوردن این همه عزت بخوان از دستش بدن و یا تغییر ش بدن!!!!!
چرا میخواین حرف خودتونو به اسم مردم تو بوق و کرنا کنید!!!!
این اصلا انصاف نیست که مردم رو در نظر نمیگیرید و دم از دفاع از حقوقشون میزنید!!!!!!

من گفته ها گفتم
تو خواه گوش کنی و خواه ملال

ممنون دخترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد