سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

باورم

شاید دوستان از نظرات من برداشت ضد اسلامی داشته اند.
واضح خواهم گفت که من دین مدار نیستم
و هرگز هم دین محوری در یک جامعه را نمی پذیرم
به همه ادیان احترام می گذارم. و لازم میدانم

هیچ دینی

حتی اگر غالب و قالب حق توهین و اعتراض و انسداد کردن

طی مراحل و انجام مراحل آن را ندارد.


ولی اینجا یک
امّای مهم مطرح است
وآن اینکه بحث احترام و عدم سوال و گاه توهین(البته برداشت توهین آمیر بودن) را زمانی می شود مطرح کرد
که آن باور بخواهد فقط در جمع
خودی باشد و  نخواهد به سطح اجتماع آمده و در قانون گذاری و حکومت
دخالت کند.
آنگاه که وارد عرصه ی حکومتی شد و خواست اندیشه ی مذهب و باور خود را به جمع تعمیم  دهد
دیگر باید در سطح کشور و خارج از آن منتظر و آماده نفد

پرسش و چالش

هر گونه دیدگاهی باشد.
یک مثال برای خود من
بهائیان (فارغ از اینکه نظام فعلی چه نگاهی دارد) از نظر من قابل احترام است.
وهیچگاه به خود اجازه نداده ام که بگویم فلان است و بهمان.
وزمانی نیز اشکارا شناخته میشدند .

برخوردی دوستانه با آنان داشتم

از ایشان خرید می کردم . و می فروختم.
ولی همین باور اگر روزی بخواهد
در مجلس ملی (به معنی درست و اخص) کشورم شده و بخواهد

برای خانواده و من قانون وضع کند

من حق خود میدانم آن را به چالش کشیده

و حتی پیگیر مسائل پشت پرده (شایعات) ان شوم


امیدوارم خلاصه ای از باورم را گفته باشم
تا شبهه ای پیش نیامده باشد



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد