سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

شعری از نادر نادرژور

     mnf5l35ll7vtssncoanv.jpg   

 بت تراش

 

پیکر تراش پیرم و با تیشه ی خیال

 یک شب ترا ز مرمر شعر آفریده ام

تا در نگین چشم تو نقش هوس نهم

 ناز هزار چشم سیه را خریده ام

 بر قامتت که وسوسه ی شستشو در اوست

 پاشیده ام شراب کف آلود ماه را

 تا از گزند چشم بدت ایمنی دهم

دزدیده ام ز چشم حسودان ، نگاه را

تا پیچ و تاب قد ترا دلنشین کنم

 دست از سر نیاز بهر سو گشوده ام

از هر زنی ، تراش تنی وام کرده ام

 از هر قدی ‚ کرشمه ی رقصی ربوده ام

اما تو چون بتی که به بت ساز ننگرد

در پیش پای خویش به خاکم فکنده ای

نظرات 1 + ارسال نظر
یک زن جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
راستش نمیدونم چی باید بنویسم...فقط بدونید اینجام و دارم میخونم.

اول که سپاسگذار قدم رنجه ات هستم
و دوم با شناختی که پیدا کردم
حرف برای گفتن زیاد داری. و من هم تماما گوشم
وهرگز تفاوت نظر را نشانه ی اختلاف نمیدانم
بلکه
محلی برای نزدیکی بیشتر میدانم
بازم ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد