سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

بدرود و درود

qmr340yoho590sakvrnh.jpg

من خسته ام زبیداد

از دادهای فریاد

صیادخفته را گوی

ازبندیش کند یاد


صحرا دگر نخواهم

بی آب و دانه ام خوش

آهوی دشت اینک

خواهد شود که آزاد


عمری نشسته بودم

من خاکسارعشقش

دیگربس است ما را

چون برگ در ره باد


هرکس رخ مرا دید

گفتا: تجسم غم

(بس نیست بیش و کم را)

غم را وداع گفتن

دیگر شدن کمی شاد؟


گشتی اثیری دل

تاثیر جان چه خواهی

فریاد ِ داد دارم

ای شاد پرور آزاد


17مهر89

نظرات 8 + ارسال نظر
میلاد جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ب.ظ

معرکه بود!
وزن و قافیه ی شعرت احسنت داشت!
اما راستشو بخوای دلیل جوش و خروشتو درست درک نکردم!
یعنی خیلی گویا نبود.

ممنون میلاد عزیز
لطف داری
اون احساسی که به تو دست داد. نشان از این دارد که در رسیدن به مقصود
کامیاب بودم . لا اقل کمی
واما چرایش بماند
اگر شعر بدانیم .در شعر هرگز نباید مستقیم گفت تشنه ام .
غم دارم .و...
باز هم ممنون و سپاس

میلاد جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ

یعنی اگه نظرمو بهتر بخوای من با سبک سنتی شعر و دیدو گویش سنتی در مورد عشق خیلی علاقه ندارم و به این دلیله که ارتباط بر قرار نکردم!
به نظرم نگاه معاصر به عشق خیلی لطیف تر و کامل تریه!
نه کارهای قوی گذشته رو می تونم تکذیب کنم و کارهای آب دوغ خیاری و معاصرو قبول دارم.
یه کار به قدرت کار خودتو دوس دارم اما با واژه آرایی و طرز فکر معاصر!

شاعر گونه های مختلفی از شیوه ها را برای بیان احساس دارد
و به مرور نیز به آنها اضافه می شود مثل نیمائی و سپید و...
بسته به ذوق و سلیقه و حس آن شاعر دارد


یه کار به قدرت کار خودتو دوس دارم اما با واژه آرایی و طرز فکر معاصر!

این جمله ات از زمان حدودای مشروطه به ادبیات ما بدرستی وارد شد
ولی گاهی نیز شاعر چاره ای به جز استفاده کلمات خاص ندارد
ولی اغلب شعرای معاصر در تلاشند تا از واژه گان روز بهره گیری کنند
ممنون که احساست را صادقانه بیان می کنی

نوحید شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ق.ظ

درود

عمری نشسته بودم

من خاکسارعشقش

دیگربس است ما را

چون برگ در ره باد

خیلی زیبا بود استاد ...

توحید عزیز
چشم رنجه کردی هنرمند گرامی
سپاس گذار مهر همیشگی ات

آناهید شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ http://mihanyazad5.blogfa.com

درود. من آپم و منتظر حضور گرم و سبزت هستم.

ممنون که خبرم می کنی

صادق شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ق.ظ http://kafe89.blogfa.com

درود.شعرت زیبابود
اپم...نظربده...مرسی

ممنون لطف تو عزیز
چشم حتما خواهم آمد
میدانی که به خانه ات دلخوشم

باران- شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ق.ظ

درود برشما کوروش عزیز بسیار زیبا سرودی دست مریزاد
بدرود تا فرصتی دیگر

سپاس گذار محبتت
خوب می بینی باران مهربان
چرا بدرود
درود بر تو عزیز

استارگرل شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ http://stargirl1368

سلام حالتون چطوره؟شعر خیلی قشنگی بود

ممنون استارگرل عزیز
امید که تو هم شاد و
پیروز باشی

ندا یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ http://nedayeghalbeman.blogfa.com

یه کم دیر اومدم. اما واقعا لذت بردم.
مثل همیشه بهرتین واژه ها رو کنار هم می ذارین و کاملترین مفهوم رو به خواننده انتقال می دین.
بسیار به دل نشست.

ممنونم ندا ی عزیز
از اینهمه مهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد