سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

چکاوک

 چکاوک ِ صبحگاهی

می خواند:

 

............چه زیباست صلح

............چه زیباست آزادی

...........چه زیباست عشق

...................................

...................................

...................................

 

مرگ ِ پرنده

...........مرا به خود آورد.

 

زمستان 63

4ed6fkyqi0z4edoobvyi.jpg
نظرات 3 + ارسال نظر
فرخ دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ب.ظ

مرگ پرنده تلخ است ... تلختر از واقعیت ... تلختر از زهر..
مرگ پرنده را از یاد نمیتوان برد .. من همه ی پرنده هایی را که از کودکی تا امروز مرده اند و آنها را به چشمان خویش دیده ام هنوزبه خاطر میآورم ... عجیب است ..

همدردیم فرخ جان
من نیز همیشه از شکار بیزار بودم
وبارها نگاه معصوم این موجودات اشکم را درآورده است
ممنون محبتت عزیز

کنگان طنز دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ب.ظ http://kangantanz.blogfa.com

عشق واقعا زیباست
خبر خوش نبود

زیبا درکی است که دوستانم را به وجد می آورد
و من سر ذوق می ایم
واین همان عشق است

میلاد دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ

یاد یه مشت دست نوشته از خودم افتادم که رئ در و دیوار می جسبوندم!
عمدا یه جوری می ن.شتم که کمتر کسی بفهمه عمق مطلبمو.
به هر حال کار پر ذوقی بود.

اگر چنین احساسی به مخاطبا دست دهد
من به پیام رسانی مورد نظرم رسیده ام
ممنون از حضور پر مهرت میلاد جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد