سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

عکس یادگاری

عکاس سر کلاس درس آمده بود تا از بچه‌هاى کلاس عکس یادگارى بگیرد. معلم هم داشت همه بچه‌ها را تشویق می‌کرد که دور هم جمع شوند. 
معلم گفت: ببینید چقدر قشنگه که سال‌ها بعد وقتى همه‌تون بزرگ شدید به این عکس نگاه کنید و
بگوئید : این احمده، الان دکتره. یا اون مهرداده، الان وکیله. 
یکى از بچه‌ها از ته کلاس گفت: این هم آقا معلمه، الان مرده.

نظرات 15 + ارسال نظر
میترا جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ب.ظ

خدابیامرزه همه رفتگانو
کاش میشد زمان برگرده به عقب و واسه یه لحظه مادربزرگمو میدیدمش

ممنون میترا جان

سوگل جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ب.ظ http://www.sogoli8.blogfa.com

سلام به کورش عزیز
ممنونم از اینکه با قدم رنجه کردی و به وبم سر زدی
خوشحالم کردی
کورش جان دارم با غمی بزرگ کنار میام
کار راحتی نیست
نمیدونم شاید برای من با این روحیه ای که دارم اینطوره
ولی شما کاملا درست میگی
سعی میکنم نصایح دوست خوبم و گوش بدم
ممنونم
راستی اشعار و دلنوشته های من در برابر اشعار شما خالی و بی معناست
شما استاد مایی

درود بر سوگل عزیزم
امیدوارم سونیا ی عزیزت شاد و سرحال باشد.
روزگار
سرنوشت ماست که به دست ما نوشته نمی شود
برایمان می نویسند
وما را چاره ای جز طی طریق نیست
برای خندان عزیز
بایدبر زخمهای دل رقصی جانانه داشت
از احساس زیبایت همیشه در ذوق می شوم و به خود به داشتن دوستی چون تو افتخار می کنم

بابالنگ دراز جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ب.ظ http://khateratebarani.blogsky.com

جالب بود
مرسی
********************
ترافیک

ازدحام

چراغ قرمز های طولانی

اتوبانهای تو در تو و بی سر و ته

چهره های در هم رفته

و ...

********************
دوست من وبلاگمو آپ کردم خوشحال میشم سری بزنی
بامید دیدار در کلبه ی حقیرانه

ممنون گه سر می زنی عزیز
چشم حتما به خانه آسیب دیده از جنگت به افنخار سر خواهم زد

اردشیر بابکان جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:49 ب.ظ http://www.avestaariyo.blogfa.com

درود بر شما دوست عزیز
من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره منع قربانی کردن حیوانات و منع خوردن مکسرات در دین زرتشت نوشتم لطفا" اگر مایل هستید آن مطالب را بخوانید و با دیدگاه خود آن را کامل کنید.
با تشکر از شما دوست عزیز[گل]

اردشیر بابکان جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.avestaariyo.blogfa.com

درود بر شما دوست عزیز
من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره منع قربانی کردن حیوانات و منع خوردن مکسرات در دین زرتشت نوشتم لطفا" اگر مایل هستید آن مطالب را بخوانید و با دیدگاه خود آن را کامل کنید.
با تشکر از شما دوست عزیز[گل]

نجوا جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.najvamoviestar.blogfa.com

وبلاگ najvamoviestarبه روز شد.منتظرتون هستم.

نجوای عزیز
ممنون که خبرم کردی

اردشیر بابکان جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.avestaariyo.blogfa.com

درود بر شما دوست عزیز:
من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره منع قربانی کردن حیوانات و منع نوشیدن مکسرات در دین زرتشت نوشتم لطفا" اگر مایل هستید آن مطالب را بخوانید و با دیدگاه خود آن را کامل کنید.
با تشکر از شما دوست عزیز[گل]

اردشیر بابکان جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.avestaariyo.blogfa.com

درود بر شما دوست عزیز:
درباره این که بعضی دوستان مطالب من را با اسلام قیاس میکنند با شما موافق هستم و بزرگ ترین مشکل من هم با دوستان مسمانم همین است.
اما درباره مسکرات بله شما درست می گویید در هیچ کجای تاریخ ایران منع قانوی و زوری نشده چون دین زرتشت دین اجبار و زور نیست فقط سفارش میکند که فلان کار را اگر انجاب بدهد خوب است.

خود رنجه داشتی عزیز
ممنون
از مهر روز افزون
شاد باشی

ایران پرست شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ

سعی ام برای پربارتر شدن
و بهره گیری بهتر و زودتر . مرا هر از چندی بر ان میدارد تا هرآنچه به ذهنم می رسد
با شما در میان بگذارم
فکر می کردم با توجه به حساسیت برانگیزی نام این تارنما
کلیه مطالب را که مربوط به این مهم است را در تارنمای همبستگی
که عام تر و فراگیر است انتقال یابد
البته جسارت است .فقط پیشنهادی بود و بس

درود بر شما کوروش ارجمند.

دوست گرامی و ارجمند من:

شما هر انچه را بگوید ما با گوش جان خریداریم.

البته تارنمای همبستگی برای این نوشتار بهتر میبود منتها چون تارنمایی تازه ساخت است و تنها چند روزی از ساختنش میرود کسی ان را نمیشناسد.
حال انکه در این تارنما بیش از یک سال است که کار میکنم.و این تارنما برای دوستان شناخته شده تر است.

چنین پیشنهادی هم که مطرح شد بنابر طبیعتش میباید از تارنمایی خوش سابقه و نه تازه کار و همچنین نویسنده ای که میهن پرستیش بر دوستان ثابت شده میبود.

درود بر فرزند پاک ایران زمین
در استقامت و پایداریت شبهه ای نیست
و نامداری تارنمایت .
فقط پیشنهادی بود . ورنه هرگز درک دلایلت عزیز. پنهان نبود
شاید پس از قوام بیشتر پسندیده تر به نظر آید تا از این راه بیشتر مخاطب
و همراه داشت
پیروز باشید

[ بدون نام ] شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ

کوروش...
نمی دونم چرا ، ولی وقتی که خوندم بغض گلومو گرفت!
یاد معلمم افتادم که ۲ هفته بیش به رحمت ایزدی رفت.
و اون معلمام که می دونم فوت شدن.
به هر حال به هر جا که الان تو زندگیم رسیدم صدقه سر اوناست!!!!!!!!!!!!!!!!!

معلم خوب
انسانی است خوشنام که هرگز نمی مرد
چرا که یادش همیشه گرامی است
اینان اگر نیک بدانند
و بمانند
چراغ ژنهان درونی ما هستند
همیشه

میلاد شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ

ببخشید خودمو معرفی نکردم

باید حدس می زدم!!!!!!!!!
این پرمهر
میلاد خو.دمان است
که غیبت داشته

سیمین محسن نژاد یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.payame2.blogfa.com

سلام
واقعا عکس های مدرسه یادگاری های خوبی هستند. و چقدر جالب دانش آموز به آینده اشاره کرد.

اگر به مزاح ولی زیبا گفته است
ممنون حضور گرمت

باران- یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ق.ظ http://tabeedi.blogsky.com

زندگی روندش این جوریه دیگه وقتی اقا معلم اومد به دنیا بچه ها نبودند وحالا اون زودتر میره تا بعدش بچه بیان .اسیاب به نوبته دیگه بعضی وقتا هم بی نوبت...........مگه نه....؟؟

چقدر خوبه تا وقتیکه ادمی رفت
در عکسی که باقی می ماند
حسرتی در پی داشته باشد

صابر یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

قشنگ بود...شنیده بودم ولی باز لبخندی نشست به صورتم

میدانستم برای خیلی از دوستان ممکن است تکراری باشد
ولی به چند باره خواندن می ارزید
خوشحالم که برلبت لبخند میبینم

! دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ

zartoshtimosalman.parsiblog.com
وبلاگ فوق درباره دو دین اسلام و زرتشتی بحث میکند.همه میتوانند در بحثها شرکت کنند.این وبلاگ متعلق به من نیست ولی چون دیدم شما مطلبی راجع به شهدای زرتشتی! گذاشتید گفتم آدرس اون وبلاگ رو برای شما بذارم تا مطلبی رو در همین باره در اونجا بخونید.

لطف کردی عزیز
ولی من چنین مطلبی نداشتم .گویا اشتباهی پیش آمده
ولی بازهم سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد