سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

در brt اتفاق افتاد



by Ardeshir on 10/26/10
تو ایستگاه آیت سوار اتوبوس شدم، پشت سرم سه تا دختر بیست و یکی دو ساله پریدن بالا. تا اومدن بالا به همدیگه گفتن اصلا اونور جا نیست (اشاره به قسمت مخصوص خانم‌ها در یک چهارم ابتدایی اتوبوس)
قسمت آقایون خیلی خلوت بود، کسی هم توجهی بهشون نکرد. ولی قسمت خانم‌ها در حال انفجار بود. یکهو یه خانم، با قیافه خیلی شیک و پیک و امروزی، از اون وسط‌های جمعیت و در حال له شدن بلند داد زد و خطاب به دختر‌ها گفت که بیاین اینور. دختره گفت اونور که جا نیست، سر کنسول ِ خدا جواب داد که خوب با اتوبوس بعدی بیاین. طفلک دخترها زیر نگاه‌ها و نوچ نوچ کردن‌های خانم‌ها از اتوبوس پیاده شدن

چند لحظه سکوت برقرار بود. یکهو یه پسره از ته اتوبوس گفت: تا وقتی اینطوری فکر می‌کنید، همون یک چهارم اتوبوس هم واستون زیاده

مجددا سکوت برق
رار شد


نظرات 12 + ارسال نظر
باران دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ب.ظ http://baranjavid.blogfa.com

سلام .خوشحال شدم از حضورتون
من مطلب شما رو از تو گودر خوندم و استارش کردم
واقعن لذت بردم از خوندن این مطلب
ممنون

خوش آمدی عزیز
من هم چون مطلب زیبائی بود گفتم با کپی آن دوستانی که نخوانده اند
بهره ببرند

حامد دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ http://WWW.MANOTO-BAHAM.COM

سلام...راستش کار خاصی ندارم همینطوری اومدم....
وای...که این ملت...چقدر کوته فکر...بی فرهنگ....شدن...واسه یه ادم لیبرال ی مثل من دیدن این صحنه ها...خیلی سخته....

لطف کردی عزیز
من یادگرفتم که به همه ی باورها احترام بگذارم
لیبرال که از نو ع جوانش در دل ما جا دارد
ولی عزیز
این فرهنگ ما نیست
فرهنگ تحمیلی است که جنس را باعث تخریب میداند نه سازنده گی

فرخ دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:09 ب.ظ http://chakhan.blogsky.com

خب برادر جان کراهت داره .. و بلکه حرامه!!
ببین چقدر مرزها رو محترم میشمرند؟! مرزهایی خودساخته که تنگنا میاره و ضد حال میزنه ... بیچاره دخترهای جوان که باید دوباره صبر کنند برای اتوبوس بعدی و شاید بعدی و ....

فرخ جان
ببین این خانمها چقدر باید از این فرهنگ وارداتی آسیب ببینند
و در راه حقوق خود تلاش کنند
گویا ما نیز فقط شده ایم تماشاگر

فتح باغ دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ http://fathebagh.blogsky.com

سلام کوروش عزیز

مشکل بعضی از مردم ما این است که به کارهائی که اصلا به آنها مربوط نیست دخالت می کنند . سرک کشیدن و وارد محدوده ی همدیگر شدن متاسفانه شده است یک عادت زشت!
دائما سر مسائل کوچک در کوچه و خیابان باید جوش بیاوریم!

در پیام فرخ عزیز
پاسخی دادم که بی ارتباط با مطلب تو عزیز نیست
و من به تنهائی این نیمه جامعه دلگیر می شوم
که مردان کسر خود میدانند به نیمه های خود کمک باشند
که در واقع به خود است این کمک
ممنون حضور گرمت

میلاد دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ب.ظ

درسته که خانوما (و به ویژه خانومای ایرانی) از سطح فکری خاصی برخوردار نیستن، ولی فکر می کنم این دوستمون که این مطلبو گذاشته خیلی از اوضاع جامعه خبر نداره!
دوستمون خیلی آپدیت نبودن!
به هر حال صرفا به احترام شما نظر دادم.

لطف کردی میلاد جان
درسته باید اینها همه باهم بخواهند تا حقوقشان رعایت بشه

میلاد دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ب.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
نظرم رسید؟؟؟؟؟؟؟؟

رسید عزیز
من دیر رسیدم و پاسخ دیر شد
شرمنده

استارگرل سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ http://stargirl1368.blogsky.com

هروقت من میام نظر بدم این اق میلاد شما یه حرفی میزنه که من اعصابم خرد میشه و مجبورم بهش جواب بدم!یعنی چی خانومای ایرانی از سطح فکری خاصی برخوردار نیستن؟این یه توهین نیست؟اگه یه خانوم تو اتوبوس همچین حرفی میزنه پس اون برادرا و پسرای غیرتی که اجازه نمیدن دختروخواهراشون حتی واسه چند لحظه با جنس مخالف حرف بزنن ؛کجای داستان قرار می گیرن؟
تعصب بیجا ربطی به جنسیت نداره الحمدلله مردای زیادی توی این مملکت داریم که تا دلتون بخواد متعصبن و اپدیت نیستن!پس لطفا اینقدر خانومارو دستخوش برداشتای شخصی خودتون قرار ندید!!

عزیز مخاطب همیشه من را قرار داده و هرچه دلت خواست با من بگو
این مطلب زیبا کپی بود از کسی که زیبا گفت
ومن آوردم. ومن نیز نظر خودم را در پاسخ ها داده ام
بگذار دوستانمان لااقل اینجا آزاد باشند تا بدون توهین نظر خود را بگویند
و تو نیز بگو عزیز
البته توهین را هرگز بر نمیتابم
من باور دارم ما ملت بایدآپدیت شویم
آنهم با بازگشت به هویتمان
اگر بتوانیم آلاینده گی هائی که بر ما رفته را از خود بزدائیم
از جهان نه تنها عقب نیستیم که جلو نیز می افتیم

آرسینه سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ب.ظ http://tabita.persianblog.ir

خوب الان هرچی آقایون به خانوما بگن حقشونه حرف حساب جواب نداره. واقعا اینقدر با این فرهنگ سازی مقرضانشون جلوی پیشرفت رو گرفتن که....
بهتره ما جوونا از خودمون شروع کنیم . اول خودمونو اصلاح کنیم خدا رو چه دیدین شاید جامعه خجالت کشید و درست شد

بانو
کس نخوارد پشت من جز ناخن انگشت من

ممنون که آمدی

مرتضی سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

هر بلایی که سر ما میاد از افراط و تفریطه!!!

من با خیلی چیز ها مشکل داشتم!!!
اما یه شب بعد از مدت ها که رفتم مسجد دیدم که استثنائاً حاج آقا قرائتی مهمون مسجدند و قراره سخنرانی کنند.
اولین حرفی که زد این بود که پرده حایل بین آقایون و خانوم ها رو جمع کنید!!!

شاید باورش سخت باشه اما بزرگان دین ما هیچ وقت با رفتار اون خانوم موافق نبودند.

مرتضی جان
کاملا درسته
تمام باورها چه دینی و چه غیره
به مرور به افراط و تفریط کشیده می شود

سیمین محسن نژاد سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.payame2.blogfa.com

سلام.
تمام مشکلات ایران حل شده فقط مانده رعایت شرع در اتوبوس خوشبختانه خانم های همیشه بیدار که حکم آنرا صادر نمودند.
در طی گذشت زمان تمامی رفتارها و افکار بدون آنکه متوجه شویم دستخوش تغییرات شدند. و مسائلی ملکه ذهن و افکار شدند و آنرا مشغول نمودند. که مسائل اصلی فراموش گشتند.

درست است بانو
کار توسط خود بانوان بر می آید
و باید دست در دست به آگاهی افزود
ممنون از حضور پر مهرت

بابالنگ دراز چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ http://khateratebarani.blogsky.com

مجددا سکوت برقرار شد تا قرنها بعد تا بلکه این ذهن کند و متعصب ایرانی بلکه حرکتی بکند تا به شکستی دیگر بیانجامد

چه زیبا گفتی عزیز
ممنون حضورت

کنگان طنز پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ق.ظ http://kangantanz.blogfa.com

سلام .از ماست که بر ماست

۱۰۰٪

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد