سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

ققنوس

y90ti7bf4jnmcz4driz.jpg

گفتی بنویس !

گفتم : دستم به کار نمی اید. اگر چه قلمی که در دست من است.

شمشیر را می ماند.

اگرچه این برنده را نمی توانم  جلودار باشم.

چرا که هرازگاهی خودنمائی می کند .که با نشان دادن غلاف زنگار بسته ی مستبد

به گوشه نشینی اش وادار می کنم

گفتی: نترس

گفتم که می ترسم نه برای خودم .چرا که چیزی برای ازدست دادن ندارم.

که برای انانی که مرا به خانه مهرشان مهمان می کنند. که خانه ام را باگل وجودشان  تزئین می کنند

و دلایلی دیگر

پس بگذار تا با ترس زندگی کنم. اگرچه مرگِ تدریجی است. مرگ حق است پس حق را مرده ندان

مرده ای است که ققنوس وار با بال های زیبایش شعله افشانی می کند.

واز میان اتش ققنوسی دیگر ،جوان و شادب و پرامید بالهای ِاسمانی اش را بر زمین زادگاهش

خواهد گشود

نظرات 11 + ارسال نظر
ایران پرست شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.arabsetiz.blogfa.com

به خشنودی پاک یزدان.

به روز هستم با نوشتاری درباره ی بحث روز به نام :

(هویت سازان اروپایی به دنبال کوچک شماری ایرانیان)

از دوستان خواهشمندم این نوشتار کوتاه را بخوانند تا جایی که میتوانند پخش کنند (این نوشتار و نمونه های این نوشتار را )

تا دست کم در اینده شرمنده فرزندانانمان نشویم و فریب هویت سازان اروپایی که با نوشته هایشان ایران و ایرانی را تحقیر کرده اند نخوریم.

امید است که دوستان در این باره خوب بیاندیشنمد.
دیدار ما در تارنمای ایران پرست

ممنون عزیز
حتما خدمت می رسم
پیروز باشی

آرمان شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ب.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

من معتقدم آتش سوختن و فنا نیست. آتش مظهر پاک کنندگی است همانطور که اجداد ما در دین زرتشت معتقد بودند.
کوروش جان ، کلامت به دل نشست. پیروز باشی!

از همین پاکی است که ققنوس متولد می شود عزیز
وگرنه این پرنده ی افسانه ای مقدس (به نظر من ) هرگز غیراز چنین جائی
حیات دوباره را آغاز نمی کرد
ممنون که سر می زنی

میلاد شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ http://chashmanekhamush.blogsky.com

نفرمایید جناب کوروش عزیز
آتش قلم شما به مثابه شعله زیر خاکستر است.
درست که مثل ما جوان های بیکله بی بروا نیست ولی در عوض عمیق تر و تاثیر گذار تر است.
به هر حال همین بای بندهاست که قلم ها در زنجیر می کنند تا از نیام خارج نشود و خون بازی نکنند.

همیشه از داشتن مخاطبانی چون اطرافیان لذت بردم
ممنونم میلاد جان

بانوی شرق شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.royavash.blogsky.com

مثل همیشه...
تعبیر زیبایی بود...

وتو نیز
بانوی شرقی همچون همیشه مهرورزی کردی
ممنون

ندا شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام
شاید به کمک همین شمشیرهای بران بتوان کاری از پیش برد .البته باز اگر بگذارند
استاد گرامی زیبا میگویی زیبا مینویسی

جنس شمشیر زنگار ناپذیر است
اگرچه تلاش کردند به زنگار بیالایند
سرفراز باشی و شاد

کنگان طنز شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ http://kangantanz.blogfa.com

دستم را قلم می کنم .اما قلم را از دستم نمی اندازم

امید مائید عزیز
هیچ
قدرتی نیست که بتواند زبان قلم را کند کند

فتح باغ یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ق.ظ http://fathebagh.blogsky.com

سلام

و من می گویم اگر که همیشه نه اما گاهی بنویسید و نترسید ...

اگر اینجا نه ، پس کجا؟!‌

درود بر پرنیان عزیز
اینجا حصار است و تزویر
حصاری که خود می کشیم و تزویر ی که اینه ی نهاده پیش رو چکاوک ذهن می بینیم
چشم و سپاس از مهرت

حسین موسوی یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ق.ظ http://www.princeofhakhamaneshi.mihanblog.com

سلام به شما دوست خوبم چقدر شعر زیبایی نوشتی واقعا نوشته های هنری زیبایی مینویسی و همینطور توی تعبیر کردن استاد هستی. دوست خوبم من تا ظهر بامطلبی تازه به روز میشم بهم سر بزن. به امید دیدار.

با مجبتت شرمسار می کنی عزیز
منهم از نوشته های تو همیشه لذت برده ام
حتما

ایران پرست یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ

درود بر تو یار مهربان که چون کتابی سیاری و جاندار
اخیرا مقاله ای در وبی از دوستان مقاله ای خواندم که افغانی ها فقط خود را اریائی میدانند
که اینان اگرچه امروز شاید دوست نداشته باشند خود را منسوب به ایران بدانند
ولی اروپائیان و اینهمه سماجت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته شنیده ام که نازیستها و بویژه هیتلر خود را اریائی میدانستند
سپاس از این نوشتار پر اندرز

درود و ستایش بر شما کوروش جان.

سپاسگذارم برای مهرت.
درست میفرمایی کوروش جان به نکنه ژرفی اشاره کردید.
سپاسگذارم.
هماره ما را از اندیشه ژرفتان بهره مند کنید.


شاد باشید و در پناه مزدا

ممنونم عزیز
تو همیشه لطف داری سپاس گذارم

a m i r یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ http://inc.blogfa.com

سلام کوروش جان خیلی دوست داشتم اسمم علی باشه خوشحال شدم که منوعلی نام بردی
باعث شرمنده گیه که هر وقت میایی مطلبی را در وبم یافت نمیکنی که به کارت بیاد
اما در عوض من هر وقت میام به خونت با مطالبی زیبا و پند آموز روبرو میشم.........
کوروشم همین که ما رو به خونت راه میدی و به فکر من هستی باعث افتخاره
قربان خوبیاتـــــــــــــــــــــــ...

امیر جان گمانم باید فکری برای الزایمر خودم کنم
ممنون و تعجب می کنم مگه چنین اشتباه فاحشی ازو سر زده؟

سپاس به خانه ی خودت خوش آمدی

سیمین محسن نژاد سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ق.ظ http://www.payame2.blogfa.com

سلام بر شما و سالم باشید.
نباید گذاشت قلم کند گردد قلم باید تیز تر از شمشیر گردد.
اگر چیزی برای از دست دادن نداریم پس نباید مرگ تدریجی قبول نمود .باید ققنوس های جوان و شاداب بوجود آورد.

سپاس گذار سیمین بانوی تعلیم و تربیت
چشم رنجه هایتان را ارج نهاد و اطاعت امر خواهیم کرد
اگرچه استه استه
ممنون مهر سرشارتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد