سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

شراب دیده

7zje6pcsq2s1rva2ms6n.jpg

نهان منم .که زچشم ِهمه باده می خورم

وجام ِباده ِبه یاد مردم ِازاده می خورم

به جام  ِچشم نگارم چو مهر افزون شد

به بین مرا شراب  دیده ی افتاده می خورم

 فسوس ،  که مردم دیده ا م گیج گریه های بیهوده

ومن این باده را نشسته نه. ایستاده می خورم

چه غم که شادمانی خود رابه هیچ نستانند

چه باکم اینکه حرام و، بی مردم آزاده می خورم

گذار و گذر، جانم  این شکسته تنها را

مگو که دورچرا ز چشم همه باده می خورم؟

عاشورای89

نظرات 33 + ارسال نظر
ندا جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ق.ظ http://nedayeghalbeman.blogfa.com

منو یاد این دو بیتی خودم اندختید
جام شرابت را بده من ساقیم امشب
در بزم عشق تو فقط من باقیم امشب
جام تو را پر می کنم با اشک خونین دل
حتی برای جان سپردن راضیم امشب...

خدا ی را سپاس
که با این اندک مایه ام توانستم ترانه ای زیبا از تو عزیز
به یادگار در وبلاگم داشته باشم
سپاسگذار مهرت که همیشه بر من تابنده بوده است
باز هم ممنونم

آرمان جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

اول صبحی لذت بردم
همیشه زنده و پاینده باشی!

نوش جان سالار
شادکامی تو عزیز نیز آرزوی من است

میلاد جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ق.ظ http://chashmanekhamush.blog sky.com


دهان مارو آب ننداز کوروش جان!
نمیگی دلمون میخواد؟
شعر زیبایی بود کوروش عزیزم

کوروش عزیز دیشب برای نظر گرامین پاسخی گذاشتم،‌ خوشحال می شم که بخونیش.

میلاد جان دهان آب افتاده را لذت نوش صد چندان است
چشم بزرگوار باز هم در خدمتم
حتما
ولی من همان دیشب پاسخیه ات را خواندم ولی مجال نبود
باز هم منت به دیده عزیز

حامد جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://WWW.MANOTO-BAHAM.MIHANBLOG.COM

یک..مشت..گدای...عرب..از...راه..رسیدند...
در..میهن..پر...رونق...ما...خانه...گزیدند
با...روزه..و با..روضه...درین..باغ...پر...از..گل
چون...گاو...چریدند...دویدند...خزیدند....
درود...استاد....آخ...از...لحاظ...روحی...پریشونم...
نوشته...هایم....همه..غم نامه...شده....احتیاج..به..کمی...فرصت...دارم...تا...خودم....را..بیابم...

درود بر تو حامد نازنینم
چشم رنجه کرده ای سالار غم
هرگز برایت جز شادی آرزوی دگر ندارم
دست مریزاد که دست پر آمدی

فتح باغ جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ

پر کن پیاله را
کاین جام آتشین
دیری ست ره به حال خرابم نمی برد !
این جام ها که در پی هم می شود تهی
دریای آتش است که ریزم به کام خویش ،
گرداب می رباید و ، آبم نمی برد !
....
سلام

درود بر پرنیان عزیز


دیگر شرابم جز تا کنار بستر خوابم نمی برد

پر کن پیاله را

هان

ای عقاب عشق

از اوج قله های مه آلود دوردست

پرواز کن

به دشت غم انگیز عمر من

آنجا ببر مرا که شرابم نمی برد

آن بی ستاره ام که عقابم نمی برد

شرمسار کم مایگی ام
حکایت این کجا و آن کجاست

حسین موسوی جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ http://princeofsasani.mihanblog.com

با درود به شما مرد اریایی
شعر بس زیبایی نوشتید ممنون.
دوست خوبم با مطلب تازه ای به روزم ومنتظر حضورت.

درود بر تو نیز بزرگمرد پارسا ی پارسی نوش
سپاس گذار مهرت عزیز
منت دیده
خدمت خواهم رسید

مرد پارسی جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.parsagada.blogfa.com

درود
به روزم با "اولین نقاشی متحرک جهان در شهر سوخته"
پیروز باشید

درود بر تو مرد پارسی مهربان
به دیده منت
سرفراز باشی

بانوی شرق جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ http://www.royavash.blogsky.com

چقدر به دلم نشست...

خوشحالم بانو که باعث لذت شد
سژاسگذار مهر همیشگیت عزیز

کیا جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ب.ظ http://paeiziha.blogsky.com

دو روز بیشتر نیست که میام
ولی وقتی میام ترغیب میشم دوباره بیام!!

موفق باشی و پاینده

کیا عزیز
باعث خوشحالی من است که می رود این خانه برایشان کورسوئی داشته باشد
وانان لحظه ای در ان را لایق مهرورزی میدانند

ویس جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

من تشبیه واستعاره را در شعر خیلی دوست دارم.چشمی که با نگاه به آن مست می شویم.همچون باده ای که از نوشیدنش مست می شویم.یکباره دلم خواست عنوان پست شمارا برای خودم تعریف کنم.ببخشید من عاشق شعرم و یک مصراع یا بیت می تواند مرا از حال خودم خارج کند.یاد تعابیری این چنینی افتادم:نرگس غمزه زنش این همه بیمار نداشت/به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم/بیا،کز چشم بیمارت،هزاران درد برچینم./وه چلبی زدست تو،وزلب و چشم مست تو//اکثرا چشم مست گفته شده و عنوان شراب دیده تازگی داره از زیاده گویی عذر می خواهم.

منهم ترا همیشه در جمع یاران همراه فرهیخته دانسته و به شما عزیزانم
مفتخر بوده ام
چقدر تعابیر زیبائی را درانتخاب مصرع اشعار اورده ای
دست مریزاد
و قلمت همیشه توانا باد
و دلت پر نور

کوروش شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ق.ظ http://www.parsilegends.blogfa.com

درود دوست گرام وسپاس شعر بسیار زیبای بود.... ایا سروده خود شماست؟؟؟؟ در هر صورت زیبا بود....
پیروز باشید....

درود بر تو کوروش عزیز
سپاسگذار مهرت
حرف دلی است اگر شعرش بدانی
حاصل احوالی ازغروب یک روز تعطیل و دلگیر
از ارتکابات حقیر است
ممنون چشم رنجه ات

کنگان طنز شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ق.ظ http://kangantanz.blogfa.com

سلام شعر زیبایست
مرگ در عسلویه غوغا می کند .بیا وببین

ممنونم سید جان
وامیدوارم در دلت هیچگاه غوغا نباشه سالار

قندک شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ق.ظ http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام ودرود وعرض ادب. شعر بسیار جالبی بود. فقط این مصرع کمی نامیزان به نظر می رسد
فسوس ، که مردم دیده ا م گیج گریه های بیهوده؟

درود بر تو یار مهربان
از نگاه صمیمانه و تیزبینت سژاس دارم
این شعر جزوء محدود شعرائی است که گاه نمیدانم چرا !؟به محض خروج ب
به سمع عزیزانم رساندم.
اگرچه من به شعر کلاسیک سخت علاقمندم
ولی گاه ژیروی فروغ فرخزاد عزیز می کنم. که برای ازدست ندادن آن حس و مقصود .مانع گره نشده و رهاه شدن قید بند رامی ژسندم
بازهم ممنونم میرزای عزیز
چشم به محض فراقتی بیش تر اصلاحیه اگر مناسب پیش آمد
اطاعت امر خواهم کرد
دست مریزاد بزرگوار

آناهید شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.persianbastan.tk

درود به کوروش عزیز....خیلی خسته ام...از همه چی بریدم ...احساس گمراهی میکنم....مقدسات برام عذاب آور شدن...یاد خدا هم که دیگه نیستم...از دین برگشتم...حس میکنم دارم غرق میشم.....نمیدونم چه کنم....نمیدونم چرا اینا رو برات نوشتم شاید نیاز به یک گوش داشتم...این کامنت رو لطفا تایید نکن...اما نیاز به راهی دارم که ازین منجلاب نجاتم بده

میلاد شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ http://chashmanekhamush.blogsky.com

کوروش عزیز
دوباره آمدم تا نظرم را کامل کنم.

این چنین می خوردن هاست که دل را جلا میدهد.
صافی می گساری با آزاده ترین آزاده ها آرزوی ماشت.
انصافا نصیب من نشد با این دل کج و معوجم که هیچ رقمه صاف نیست.
ارتباطی این چنین عاشقانه صفای دل می خواهد و رقت روح که هیچ یک را ندارم.
این حرافارو از ته دل می زنم.
فکر می کنم توی مطالبی که می نویسم هم متوجهش شده باشی.
به هر حال دوس داشتم چنین حسی داشته باشم تا در غروب دلگیر عاشورا چنین شعری بگم.

چقدر خوبی میلاد عزیزم
به خاطر همین خیلی دوست دارم نازنیم
دقیقا به پاسخی که دادم رسیدی .گویا شعر عصر عاشورایم
پرحرفیم را کامل کرد.
میدانستم که به چه می اندیشی و چه می خواهی ولی گویا از اندرون خود پاسخی می باید شنیدن
برای همین ترا در همان کامنت به بازگشت به خودت دعوت کردم
اتفاقا تو خراب دلی . واون دل آگاهت اگر درست رهبری و هدایت شود
همه ی ارتباطاتت سامان می گیرد
در دلگیری مشترکیم نازنین
ولی هریک به زبانی سخن می گوئیم
پیروز باشی و شد

فرخ شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ب.ظ http://chakhan.blogsky.com

مستی می محبت گوارایت باد!
کوروش عزیز ! فیلتر شدم ! مسخره است .. میدونم
اما فیلترشکن هم امیدآفرینه! ارادت

درود بر تو عزیز
چه شده تو که کاملا مرزها و خط قرمزهارو رعایت می کردی
واقعا که
حتی جائی برای درد دل را به ما نمی پسندند
فقط میتوانستم بگویم
فرخ جان متاسفم
متاسفم برای اینانی که فکر می کنند با چنین ابزاره مسخره ای می توانند ملتی را از اندیشه باز دارند

امیر یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.armiya-s.com

زیبا بود...........

چشات زیبا امیر جان
کجائی عزیز؟؟؟؟

زینب بانو یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام آقا خوبید
خیلی خیلی معذرت میخوام از کم لطفیم و نیومدنم
و خوشحالم دوستان خوبی مثل شما دارم که تنهام نمیزارن
شاد شاد شاد باشید
راستی آپ کردم

سلام بر بانو نازنین
نبودن و نیامدن شما عزیزان در مرحله اول موجب نگرانی است
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی

احسان یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.gard-e-javid.mihanblog.com

سلامی به وسعت و شکوه سرزمین آریاییها ، ایران
وب پربار وزیبایی دارید.خیلی خیلی خوشحالم که هنوزم هستند کسانی که به تاریخ کشورشون اهمیت می دهند و برای زنده نگه داشتی یاد آن ابر سر زمین ، مهد تمدن گیتی تلاش می کنند و قدمی بر می دارند.
بنده حقیرم وبی تحت همین عنوان دارم و در حال فعالیت هستم. و پیشنهادی دارم اونم این است که خیلی دوست دارم دست به دست هم این مهم رو به نتیجه برسونیم.به لطف و یاری پروردگار
منتظر جواب پیشنهاد شما هستم . پیروز و پاینده باشید.
راه در جهان یکی است و آن راه راستی است (کوروش کبیر)

درودی از سر مهر به تو مهربان یار
نازنین من نیر از اینهمه شوق و شوری که بین هموطنانم برای یافتن هویت گمشده است شادم و خرسند
باشد که نام ایران بر تارک جهان همه گاه بدرخشد

حامد(دانیال) یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام...استاد...تشریف..بیاورید

حامد جان
گویا تغییری در نامت احساس می کنم
خوش حالم که بدانم کدام یک

دانیال یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.manoto-baham.mihanblog.com

حواس...واسهوووادم...نمی...مونه

حامد جان
گویا تغییری در نامت احساس می کنم
خوش حالم که بدانم کدام یک

راستی نکند ار سر عاشقی است

میلاد یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ http://chashmanekhamush.blogsky.com

نظری برام نرسیده کوروش عزیز.
شاد کام و شهد سخن باشی همیشه کوروش عزیز.


عا از این هم مخبت سرمست شدم.
ممنون از اینچنین لطفی که به من داری.
واقکوروش عزیز اعترافی که کردم باعث نمیشه که نظریکه در جواب سخنانت دادم رو نقض کنم.
به حرف هایی که زدم کاملا ایمان دارم.
اگر چنین اعترافی کردم به این خاطر است که مدت هاست که به خود رجوع کرده ام و تکلیفم با خودم مشخص است.
می دانم که دلم چه می خواهد ولی من میلاد آن نیستم.
درست است دوست دارم دل صافی داشته باشم، اما میدانم که صاف نیست و دلیل آن را هم می دانم.
نیازی به بازگشت به خود ندارم ، چون هرچه می نویسم از نهادم بر می خیزد.

میلاد جان
نمیدانم کدام نرسیده یادم امد تکرار می کنم
من هرگز به خود اجازه نمیدهم نظر کسی را تغییر دهم
اگر نظرم را خواهم گفت ولی اینکه در تحمیل ان بکوشم غیر ممکن است
اگر پذیرفت شادم و نپ
نپذیرفت در خود می نگرم و سعی درویرایشم می کوشم
پیروز باشی

کنگان طنز یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://kangantanz.blogfa.com

سلام .به بهشت برین خوش آمدید

درود بر تو سید عزیز
بهشتی باشی

۱۰۰سال تنهایی یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ http://setareiekhamosh.persianblog.ir/

سلام کوروش جوونم دوسته مهربونم یه مطلب نوشتم دوست دارم مثله همیشه بیای و خوشحالم کنی

سلام عزیز
من هم هروقت اسم زیبایت را می بینم خوشحال می شوم
ممنون که با محبت نظرات گاه احساسی ام را می پذیری

آناهید یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.persianbastan.tk

یک دنیا گل نثارت....

وجودت گل نازنین
ممنون از مهر سرشارت

آریا یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://WWWARYAIRANDAY .BLOGFA.COM

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری اگه دوست داشنی به وبلاگ من هم سری بزن ونظر بده منتظرتم

آریای مهربان و گرامی
ادرست باز نشد
اگه میشه یکبار دیگر با دقتی بیشتر ادرس یبده نازنین
سپاس از ایهمه مهر

احسان یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ب.ظ http://gard-e-javid.mihanblog.com

درود به نو ای یار آریایی من.
بسیار خرسندم که پیام مارو جواب دادی و مارو لایق دونستید.
قرار گرفتن دوستان خوبی مانند شما در لیست پیوندی ما سبب افتخار و خرسندی ماست. دوست عزیز شمارو با افتخار لینک کردم. مارو هم اگه لایق دونستید. به نام گارد جاوید(کوروش بزرگ) لینک کن.
به آرمان همکاری بیشتر
موفق و پاینده باشید
بدرود

هزاران درود برتو پاک اندیش
با سپاسگذاری از محبتت کار افتخار آمیز پیوند را انجام دادم
ایران و ایرانی همیشه سرفراز

توحید یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ

درود بر استاد !!!

شرمنده که چند وقتی نشد به وبلاگ بسیار خوب و زیبای شما سر بزنم ....

بسیار زیبا بود و من هم با شما هم عقیده هستم استاد ...

چشم رنجه میکنی عزیز
وقتی که کسی سواره بر مرکب موسیقی است و اینگونه می گوید
خوش خوشانم می شود
درود و هزاران درود برتوحید عزیزم

میلاد یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ http://chashmanekhamush.blog sky.com



نیایش کورش بزرگ با خدا و سفرش به ایران امروزی

روزی شه شاهان ما در یک نیایش با خدا

گفتا به پاس کار من اندیشه ی پر بار من

روزی مرا فرصت بده رو ح مرا مهلت بده

تا بنگرم خاک وطن آن سرزمین پاک من

گفتا خدا به شاه ما ره بر تو بادا هر کجا

کردی جهان را شادمان اینک تو و این هم جهان

کوروش اهورا را ستود جز شوق پارس در او نبود

با یک فرشته شادمان آمد به سوی این جهان

ناگه که او آهی کشید جز آب و نم چیزی ندید

گفتا چرا خا ک تنم اینگونه گشته غرق نم

ویرانی خاکم زچیست فرشته هم آرام گریست

کوروش به او گفتا مرا با خود ببرتا هر کجا

تا بنگرم پورنان من هستند نگهدار وطن

با یک نظربرشهر خود کوروش کمی افسرده شد

جز مهدی وعبدالوحید عباس و سجاد و سعید

نامی ز پوران نشنید آهی ز دل آنجا کشید

گفتا که این گویش زچیست عباس و عبدالله کیست

فرشته بنشست و گریست گفتا که اینها عربیست

بعد از تو ای شاه جهان ایران به دست تازیان

ویران و یکصد پاره شد نسل توهم آواره شد

گوروش برآشفت و شکست که نسل من آواره گشت

قومی به ما ها چیره شد افکار انسان تیره شد

پس شاه شاهان را چه شد آن سرفرازان را چه شد

اینک تو بر من کن روا تصویر ایران مرا

کوروش که تا آن را بدید ناگه زدل آهی کشید

گفتا که این خاک من است این نقش ایران من است

پس شرق و غرب آن چه شد آن هند وآن یونان چه شد

اینک مرا با خود ببر به سرزمین های دگر

تا بنگرم همچو قدیم فخرو شکوه عالمیم

گوروش در آفاقی دگر با خرقه پوشی رهگذر

گفتا که من هم دم به دم از خاک ایران آمدم

آن رهگذر گفتا جوان تویی تروریست جهان

گوروش زدل آشفته شد از این ولایت خسته شد

گفتا که ای دادار من این نیست آن خاک وطن

خسته ام و بی همسفر مرا از این دنیا ببر



درود بر میلاد عزیز
زحمت کشیدی عزیز با هدیه ی زیبایت
سپاسگذار محبتت نازنین

۱۰۰ سال تنهایی یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ http://setareiekhamosh.persianblog.ir/

سلام کوروش عزیزم
خوبی یه کلی امیدوارم کردی نمی دونم فکر کنم دعا هام داره مستجاب می رسه ریاضی بالاخره زدم
فقط توتونستی بهمکمک کنی باورت میشه میلادم فکر میکنه من دنباله احساسمم
اما من دنباله یکی مثله خودم بودم که پیدانکردم من داشتم کم میاوردم گفتم شاید یکی مثله خودم پیدا بشه دیدیم خودمم پس موندم وای اگر بدونی تو این مدت چه چیزا که نشنیدم سوالای هوس الود یا برای افسرده ها
اما من با انرژی مضاعف بر گشتم مرسی از لطفت خیلی مهربونی دوسته عزیز و مهربونم
راستی ریاضی ۳۳ در صد زدم جمعه ی این هفته ام ازمون دارم دعا کن مطمئنم خوب میدم خیلی تلاش کردم
من دنباله چند تا کلمه ی تاثیر گذار بودم نه کسه خاصی
که شما جبرانه تمامه حرفای افتضاح اون مطلبو گذاشتین
انگار دوباره شدم فاطمه ی قبلی
مرسی

خوشحالم فاطمه جان
فقط دعا در دل رفتارخودمان می تواندکمک ادمی باشد
هیچ نیروئی در بیرون ما نیست
ما تمام نیروهای وراء و ماوراء را بایددر درون خودمان پیدا کنیم
اگر دعا می توانست پاسخ باشد و فرمولی را جایگزین کند
دعانویسان باید همه در ناسا و مراکز علمی دنیا باشند
نه اینکه برای ده هزارتومن منت منو تو رو بکشند
موفق باشی عزیز

آرمین دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ http://armingashangeh.blogfa.com

به یاری اهورا مزدا
با درود به شما دوست عزیز


خداوندا ببین من موج دریایم
که راه سنت تازی نپیمایم

کنار وعده های پوچ بد مستی
بهشتت هرچه باشدخالق هستی

نمیخواهم بهشت هور و پیمانه
بهشتم هر وجب از خاک ایرانه

سراینده : سورنا آرام

تارنمای من با موضوع حجاب در دین زرتشت به روز میباشد.
سپاس گزار میشوم که بادقت مطالعه نموده و دیدگاه خود را در مورد آن بیان کنید.
تا درودی دیگر بدرود
[گل]

درود بر تو نازنین اندیشور
سپاس از مهر
دادار نگه دارت

عالم ملکوت دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ق.ظ http://www.malakut.blogfa.com

[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]
[گل] لا اله الا الله . محمدا رسول الله [گل]

عالم ملکوت دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ق.ظ http://www.malakut.blogfa.com




احمد تا احد یک میم فرق است
جهانی اندرین یک میم غرق است
یقیناً میم احمد میم مستی است
که سرمست از جمالش چشم هستی است
ز احمد هر دو عالم آبرو یافت
دمی خندید و هستی رنگ و بو یافت
اگر احمد نبود آدم کجا بود
خدا را آیه ای محکم کجا بود
چه می پرسند کاین احمد کدام است
که ذکرش لذّت شرب مدام است
همان احمد که آوازش بهار است
دلیل خلقت لیل و نهار است
همان احمد که فرزند خلیل است
قیام بت شکن ها را دلیل است
همان احمد که ستّارالعیوب است
دلیل راه و علّام الغیوب است
همان احمد که جامش جام وحی است
به دستش ذوالفقار امر و نهی است
همان احمد که ختم الانبیا شد
جناب کنت و کنزاً مخفیا شد
همان اول که اینجا آخر آمد
همان باطن که بر ما ظاهر آمد
همان احمد که سرمستان سرمد
بخوانندش ابوالقاسم محمــــــد (ص)
محمد میم و حاء و میم و دال است
تدارک بخش عدل و اعتدال است
محمد رحمة للعالمین است
کرامت بخش صد روح الامین است
محمد پاک و شفّاف و زلال است
که مرآت جمال ذوالفقار است
محمد تا نبوّت را برانگیخت
ولایت را به کام شیعیان ریخت
ولایت باده ء غیب و شهود است
کلید مخزن سرّ وجود است


[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


لا اله الا الله
محمدا رسول الله
علیا ولی الله



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد