سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

من اینجام جای همه ی شما عزیزانم خالی

برای دیدن وافعی عکس هاکلیک کنید
haea6l3k6mig5sxamww0.jpg
(۱)
چنان کویری
دل به دریا زده ام شاید دریائی ببینم!!
سیراب سراب ها

(۲)
سکوت و تنهائی ام را به دریا گفتم
وسپردم که زمزمه شکستنم را هرگز به غیر نگوید
بگذار بسته بماند این راز سر به مهر

نظرات 14 + ارسال نظر
ندا پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ

خوش یگذره

جای همه شمــــــــــــــــــــــــــــــا عزیزان خالی

ندا (حرف دل) پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ب.ظ http://nedayeghalbeman.blogfa.com

از این به بعد باید با اسم ندا (حرف دل) بیام تا مشخص بشه من کیم و ندای دیگر کیه!

دل به دریا زده ای دریا نورد؟
دریایی ها گاهی مواجند و گاهی خاموش.
دریانوردی چون تو، چه خاموش و چه مواج، دل به دریا می سپارد و خواهد دید آنچه را که در انتظار دیدنش پرسه می زند.
قایقت را بیارای به عطر و گل و بوسه و دل بسپار به دریای آبی.
خوش بگذره...

درود بر بانوی شعر و ترانه
باغبان اگر کور هم باشد می تواند یک یک گلهای باغش را بی هیچ زحمتی باز شناسد


همینگوی وار این پیر راه امواج با موج و دریاش میسازه
بالا و پائین رفتن قایق فکسنی بهش یاد داده که
هم به موج بسازه و هم از آرامشش وحشت نکنه
دلی که خودش دریائی است طوفانی
عطر و گل و بوسه ناوک این قایق میشه به امـــــــــــــید نازنین

کنگان طنز پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ http://kangantanz.blogfa.com

دریا یاری که هرگز فراموشش نمی کنم

بی ریا
صریح و رک گو
بی اینکه واهمه ی واگوئی و...


توحید جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ

درود بر استاد بزرگ !!!



به به به سلامتی ! امیدوارم خوش بگذره استاد ...

از قول من یه سنگ بنداز تو آب ...


درود بر یگانه ی پر مهر

سلامتی همیشه همراهت نازنین
جایتان خالی
که سکوت دریا نیز به سنگ نگاه نوازش طلب می کند
حتما عزیز
هرلحظه در آغوش طبیعتم یادت هستم و منتظر دیدار
پاینده باشی

فرخ جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

خدا نکند بشکنی مرد!! تو را هرگز نشاید که شکسته باشی و اندوهگین و غمناک!!
شکستن و ناکامی را برای دشمنانت میخواهم!

نمیدانم چرا اینجا مرتب ترانه ی مرجان بیادم میاد
موجم ولی خاموش و خسته
.........

و لی بعضی ها در کنر من یاد ترانه ی
می خوام برم دریا کنار
..........

چه کنیم میرزای عزیز
که روزگار آئینه دستمان داده آنهم شکسته

ممنونم برادر از اینهمه محبت

فریناز جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام
چه قدر دورم از دریا
دلم می خواست تنهای تنها میرفتم توی دریای شب
زیر نور ماه شب ۱۴

بهتون خوش بگذره
قدر امواجشو بدونین
گوشام واسه شنیدنشون بی تابیی می کنن

به دلت مراجع کن نازنین
دریای واقعی اونه

سلام فریناز عزیز
ممنونم
من به عشق امواج رویائی شبهای زمستان دریا امدم
ولی حیف اون هم چون آسمان ارام و ساکن و ساکته

امیدوارم همیشه گوشات ترنمی از کلام مهر و مهربانی رو بشنوه



میلاد جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ http://chashmanekhamush.blog sky.com

واقعا چقد عالی که دارم می بینمت کوروش خان.
خیلی دوس داشتم ببینمت.
شما که پاییم وبلاگم منو دیدین فکر کنم.
خوش به حالت واقعا، من دریل رو خیلی دوس دارم.
هر وقت می رم شمال ،‌یه صندلی می زارم و ساعت ها به دریا خیره می شم و تماشا می کنم و گوش می دم.
غرق رویا می شم.
شب ها که انگار تو دل دریا خیلی حرفه.
خیلی جای مارو خالی کن کوروش عزیز.

سلام و درود بر میلاد عزیز
ممنونم عزیز
واقعا جای همه ی شما عزیزان
خالی
سالها بود که لذت دریا و سکوت این فصلش را از یاد برده بودم
امواج آرام و زیبا در این شب تاریک
وکف هائی سپید که ارام ارام به سوی ساحال در حرکتند
خیلی خیلی جای شما خالی است

راستی به این ویس عزیز بگو که چطور منو دیدی
آخه میگه کاش عکس جلوتر بود تا میتونست بهتر ببینه

ویس جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:03 ب.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

اولا کاش عکس جلوتر بود تا بتونم شما را ببینم.ثانیا واقعا خوش به حالتون.شما . ودوست دیگرم ،فرخ با این دریا حسابی لج آدمو در میارید.البته شوخی کردم.لذت ببرید وخوشیهایتان مستدام باد.

ویس عزیز درود بر تو
دریا دلش بزرگه و آنقدر جا داره که اگه تمام اهالی دنیا بخوان درش جا می گیرند

تو نیز دریا دریا شادیهایت پرلذت و ابدی باد

راستی به میلاد گفتم بهت بگه چطوری دیده تا تو هم همان کنی

پرنیان جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ب.ظ http://fathebagh.blogsky.com

لبخند او برآمدن آفتاب را
در پهنه طلائی دریا
از مهر می ستود
در چشم من ولیکن
لبخند او برآمدن آفتاب بود ...

سلام کوروش عزیز
خوش به حالتان ... هیچ چیز مثل دریا و آسمان نمی تواند حال مرا خوب کند. جای ما رو هم خالی کنید. و ممنون که در سفر هم به یاد من بودید.



پرنیان عزیز بازهم با این شعر زیبا
تشعشه ی آفتاب را به مهمانی دریائی دل هدیه دادی
مرحبا
من در سفر و حذر عزیزانم اگر شده به یاد در کنار خود دارم



میلاد جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ http://chashmanekhamush.blog sky.com

خب کاری نداره مه:
کافیه ۱ کلیک بر روی عکس گرامنیان بکنند که عکسن.م بزرگ بشه!

ممنون میلاد اگرچه همچنین تحفه ای هم نیست درونی عکس
ولی خوب دوستان لطف دارند

سیمین محسن نژاد شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.payame2.blogfa.com

سلام بر کوروش بزرگ

عکس جالبی است دریای کجاست؟
انشاالله که شکستنی نباشید و پا برجا بمانید. به قولی : با غیر خدا مگو پریشانی خویش

سلام و درود بر سیمین بانوی تربیت
جز دریا شمال که یک سوی جاده دریا و دیگر سوی جنگل
کجا می توان اینهمه زیبائی را جمع کرد

سپاسگذار مهر بسیارت

آرمان شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

چه جای خوبی
کوروش خان خوش بگذره.

جای همه عزیزان رو خالی دیدم
بهشت هم با دوست خوش است عزیز

مهسا یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ

سفر خوش کوروش خان

ممنونم مهسا جان
خوشحالم که اینجا می بینمت
بازم از این کارا کن

قندک یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام ودرود بر کوروش جان عزیز. آقا خیلی خیلی خوش به حالت. صفا کن حسابی.

میرزای واقعی خودتی عزیز


چشم
اگرچه با دوستان این لذت صد چندان میشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد