سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

دل دریائی

برای دیدن وافعی عکس هاکلیک کنید


rdgjawpsgtlxlqs0jhy1.jpg

رد پای تو را بر دریا دیدم

در این بیکرانه

دل به دریا سپردم

از این رویا

چون موج

(که بر ساحل آغوش می گشاید)

برگشته

کف بر دست

تهیدست و خسته

نظرات 18 + ارسال نظر
آرمان یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

کوروش خان!
وقتی دل به دریا می سپاری نباید آن را باز پس بگیری
دریا به کسی جز کف نمی دهد
دریایی باش تا دریا ترا سیراب کند

زیبا نوشتی
فکز کنم سوغاتی بود. نه؟

آرمان جان
دمت گرم که رندی حافظ همره اندیشه کرده ای

توحید یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ

چقدر آرومی امشب مثل دریا

سکوتت تلخو سرده مثل شبها

مثل موجی ولی پر تواضع

نمیدونم چرا خاموشی اما ...

چقدر آرومه صحرای نگاهت

چقدر تلخه اشک های بی گناهت

میون سوز و سرمای شب من

چقدر آرومه روی مثل ماهت ...


........


درود بر استاد ...



یاد این ترانه از یه آهنگ قدیمی افتادم که هیچ وقت کامل نشد ...

شاید یه جاهاییش رو حافظه یاری نکرد ...

ولی استاد این شعر و ملودی رو گوش کردید ...





درود فراوان بر توحید عزیز



خوشحالم که لااقل مسبب خیرشدم که تو نازنین را به خاطرات خوش گذشته افتادی

یادم نیامد نازنین که از چه کسی است
ولی شعر (ترانه ی )زیبائی دارد
همه اصول ترانه را دارد

سپاس گذار اینهمه مهر نتوان بود نازنینم
ایکاش دلهایمان نیز به آرامی دریا باشد و صحرای نگاهمان را آهوی مهر
جولانگه خود کند


بانوی شرق یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.royavash.blogsky.com

مثل ساحل آرام باش تا همچون دریایی بی قرارت باشند

رسیدن به خیر...

هزار آفرین به تو بانوی شیرین گفتار شرقی

زندگیت پر شادی و سلامتی باد

ندا یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ

وای خوشبحالتون که دل به دریا سپردین
حرفاتون و گفتین و دلتون خالی شد
چقدر دلم واسه دریا تنگ شده

سلام نداجان
خوبی عزیز؟ امیدوارم دل دریائی به وسعت دریاها شاد و سرزنده باشد

فرخ دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ق.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

سلام باز حدیث هجران سرودی و از مفارقت گفتی ....
فرق است میان آنکه یارش در بر
با آنکه دو چشم انتظارش بر در

چه کنیم فرخ جان که روزگارمون بجای مو
به سیاهی خود رسید و دلگوئی مان آئینه ی آن

ندا (حرف دل) دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ http://nedayeghalbeman.blogfa.com

درود...
دستهایم پر از خالیست
نگاهم منتظر
چشمهایم رد پاهای رهگذر را دنبال می کند
افسوس که موجهای دریا با خود برده انتهای این رد پا را...

درود بر بانوی ترانه
می گویند وقتی سخن آغاز می گردد لب از سخن باز می ماند
وقتی که ترانه نیز آغاز می شود
پرگوهائی چو من بهتر که خموشی پیشه سازند

لیلی دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.kolbehleily.blogfa.com

سلامی گرم خدمت دوست گلم.

با مطلبی تازه به روزم..

آماده شنیدن نظرات خوبت هستم.

تا همیشه شاد باشی.[گل]

درود بر لیلی عزیز
ممنون که سر میزنی و سپاسگذار خبرت
که از لطف سرشار است
شاد باشی و سلامت

آناهید دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.persianbastan.tk

به به چه دریایی...چه آسمون صافی....سبز باشی و دریایی

ممنون آناهید عزیز
شاد و سرزنده باشی نازنین

علی 12614288 دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ

درود بر کوروش جان.بسیار عالی بود نازنین
امیدوارم همواره چون دریا با صلابت پویا جاری آرام و زیبا باشی

هزاران درود و سپاس از مهرت علی جان
شرمنده می کنی بزرگوار به اینهمه لطف بسیار

فتح باغ دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ب.ظ http://fathebagh.blogsky.com

سلام کوروش عزیز
معلومه شما هم عاشق دریائید و دریا یادآور خاطرات زیادی می شه براتون.
امان از این دلتنگی های بی پایان!

پرنیان عزیز دریای مهربان همیشه آموزگار است با سکونش فریاد بیصدائی است
و با امواجش عصیان است و سر نیاسودن بر غیر خود
و با بوسه بر ماسه زار زمین
عرض ارادت به مهر و مهر ورزی

ممنون از همدلی ات نازنین

فریناز دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

رسیدن به خیر استاد مهربانی ها

حرفتون قابل احترامه...دل آدم دریایی باشه....
ولی یه موقع هایی چشمامون بی تاب دیدن دریا میشن

چشمامو کاریش نمی تونم بکنم

خوشحالم که چشماتون غرق دریا شده بود....
خوشحالم...

درود بر تو نازنین پرمهر
دل دریائی ات به وسعت آسمان آبی
چشمها به باغ شادی مزین
خوشحال باشی همیشه و همه گاه فرشته ی مهر

بازوند اصل دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:59 ب.ظ http://chishpish.blogfa.com

شعرتون قشنگ بود
به عزت و جلال و بزرگواری و رفعتم بر عرشم سوگند که آرزوی هر کس را که به غیر من امید بندد ، به نومیدی بدل می کنم . و به او نزد مردم جامه خواری می پوشانم ، و او را از تقرب خود می رانم و از فضلم دور میکنم .
با جستار جدید به روزم
[گل]

درود بر تو نازنین که هر از گاه یادم می کنی و مرا به خانه ی پرمهرت
مرا دعوت می کنی
ممنون و سپاس فراوان

AMiR دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:37 ب.ظ http://inc.blogfa.com

سلام کوروش عزیز امید وارم که حالت خوب باشه
کم لطفی میکنی کوروش جان من که خودم به شخصه شیفته سواد شما شدم ( سواد زندگی ) در مورد فایلی هم که دریافت کردی باید بگم واقعا مفیده من که خیلی خوشم اومد فقط کمی ابتکار و ذوق میخواد تا تصویر به یاد موندنی رو خلق کنی
ممنون که سر زدی یه دنیا این حقیر رو خوشحال کردی
قربان محبتت

درود بر تو امیر نازنینم
بله دست و پازنان کمی با اون ور رفتم
ساده و زیبا بود
امیدوارم بزودی بتونم کاری جالب بدست آورم

من هم از لطف همیشه گیت سپاس دارم

زینب دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

سلام کورش خان
ممنون که سرزدین.
وبلاگ پر محتوایی دارین.
امیدوارم از آپ بنده لذت برده باشین.

درود بانو
بله مدتها بود می خواستم به خانه زیبایت بیایم
توفیق دست نمیداد
ولی حال حسرت لذتهای از دست داده را دارم

سپاس گذارم مهربان

ویس سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

شاید گاهی ظاهر دریا خسی را به همراه داشته باشد ولی هرچه به عمق بروی تمیز تر وپاکتر است.گاهی فکر می کنم کاش من هم به جای ظاهر آراسته کمی هم چون دریا باطن و درونم پاکیزه بود.

ویس عزیزهمیشه به پاکی روح و روانت غبطه خوردم
چگونه است که از خود بی خود نشان میدهی؟
خسی به دل راه نده عزیز
که دریا را به به اندک نمی توان الود

سیمین محسن نژاد سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ

سلام و شاد باشید
با عکس های زیبای دریا .آرام و قرار ما را بردی هوس کردیم فردا بعد از ظهر در این هوای زمستانی که نشانی از زمستان نیست به ساحل دریا سری بزنیم ساعتی به امواج خروشان نگاه کنیم و پندهایی بیاموزیم.

مدتها بود که دلم هوائی دریا شده بود پائی به جاده سپردم و
اگرچه این دل طوفانی به دریا ارام تسکین نیافت
امید که تو نازنین بتوانی لذت دریا بودن را زنده کنی

آرمین سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ب.ظ http://armingashangeh.blogfa.com

بنام اهورامزدا
(( ای مزدای بهترین به سوی من آی وخود را به من بنمای تا در پرتو راستی و اندیشه نیک سخنان خود را نیز بیرون از انجمن مغان به گوش دیگران برسانم.
گاتها سروده 6 بند 7 ))
با درود به شما دوست نیک سرشت
تارنمای من با نوشتاری در مورد (( نور وآتش در مذهب اشوزرتشت )) به روز می باشد چون بایسته دیدم که در مورد آن بنویسم و ابهاماتی که گروهی در مورد عزیزان زرتشتی دارند و میپندارند که آنها آتش را میپرستند برطرف گردد.
امیدوارم که نخست با دقت بخوانید و در پایان دیدگاه خودرا نیز در مورد این نوشتار بازگو نمایید تا راه نمای من در بروز رسانیهای آینده باشد.
همه کسانی که این دعوت نامه را میخوانند به تارنمای من دعوت هستند چون و با آغوشی باز پذیرای دیدگاهها زیبای شما هستم.
شاد زی و شادی گستر باش
اهورامزدا از شما خشنود باد

[گل]

سپاسگذار مهرت
یزدان نگاهبانت

شهرام جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ

دوست دارم دوست دریایی من

درود بر تو نازنین
که چشم رنجه کرده ای و مارا سرافراز کرده ای
شاد باشی شهرام جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد