سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

من رو خانه ی سالمندان نبرید

6v9wvs4ene1q4noejuqc.jpg


وسواسی شده ام

مدتی است که دچاراین حالتم خوب می دانم که شاید بعضی از شما عزیزانم را هم رنجانده ام.

هر روز قالب جدید.بارنگ و شکل و...متفاوت

قالها هرکدام یک مشکلی داره یکی رنگش نامناسبه یکی  عکسی با اندیشه ی من نمی خواند . دیگری پیوندها را پنهان میکنه و هزاران مشکل دیگر

ولی باورکنید دست خودم نیست.خودم هم خسته شده ام.اگرچه الان که به این چند روز گذشته نگاه میکنم به خود می گویم بد هم نشد چون شب و روزم مشغول تعویض این قالب بوده  و گذشت

ولی کمتر تونستم به عزیزانم سربزنم یکی دیگه از ایرادات این وسواسه

ولی خوب منافعی هم داشته چقدر حرفه ای شدم تو کپی پیسو تازه بلاگ اسکای رو بهم ریختم

تا  جائی که کل کد قسمت نظراتم پرید و دست به دامن مدیریت بلاگ اسکای شدم .که تا الان از اونها خبری نشده .ولی دیشب نزدیک های صبح به فکر رسیدم با زدن یک وبلاگ دیگه بنام ارشیو مشکل رو حل کنم که نتیجه داد

اینم دو امتیازیکی اینکه کد قسمت نظرات روکپی کردم و مشکل حل شد ودیگری اینکه حالا میتونم برای از بین نرفتن مجموعه اشعار و نظراتم جائی رو داشته باشم 

در هرصورت ازصبر و بردباری شما عزیزانم تشکر می کنم. چه کنم ؟ باید تحملم کنیدهنوز زوده از جمع مهربانانه اتان دورم کنید. اگرچه همراهی هستم کُند و خسته .ولی سعی ام را خواهم کرد

همه ی شما را دوست دارم

نظرات 16 + ارسال نظر
ندا (حرف دل) جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ب.ظ http://nedayeghalbeman.blogfa.com

درود بر استاد بزرگوار...
این حرفا چیه استاد؟
شما رو چشم ما جا دارین. تازه تغییر قالب تنوع خوبی بود
ما همیشه شما رو دوست داریم استاد. هیچوقت هم از شما نمی رنجیم.
این همه حسن داشته. دارید حرفه ای تر می شین استاد. دست ما رو هم بگیرید

درود بر ندای دل
مهربان سبب پست چشم ازاری یاران همراهم بود که
صبورانه این تغییرات را دیدند و به بزرگوار با یک سوال و نظری به مهر گذشتند.منهم همانطور که عرض مهرتان به دل دارم. صمیمانه از همه شما عزیزانم سپاسگذارم




الهام جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ http://ghorobe-sard.blogfa.com

سلام دوست عزیز

_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________
__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____
__♥♥♥♥-MY...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
__♥♥♥FRIEND---♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____
__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____
____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
__________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____
____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____
_____________♥.۝۝۝۝۝۝._____
_____________♥.۝۝۝۝_________
_____________۝۝۝______________
____________۝۝______________
__________۝_______________

[:S004:]




درود و هزاران درود

میلاد جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ب.ظ http://chashmanekhamush.blog sky.com

کوروش جان داشت این همه حوصله را بهت تبریک میگم!!

درود بر میلاد عزیزم
از سرناچاری است نازنین
ممنونم که همیشه پرمهر ظاهر شده ای



تو جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

مرسی که ما رو خوندید...
فک کنم تازه وارد بودید... :))

سلام عزیز
بله سرگردان وب بودم اگرچه دیرگای است که ساکن این کویم
از قلمت لذت بردم
و نخواستم ناظری ساکت باشم
ممنون که سرزدی
بازم چشمه رنجه کن نازنین

توحید جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ

درود بر استاد بزرگوار ...

اگه شما رو ببرن سالمندان ما هم دنبالتون میایم که اونجا دور هم باشیم ...

تنوع هم همیشه لازمه ...

قالب جدید هم زیباست و فال حافظ هم داره خدا رو شکر از این به بعد وقتی به شما سر زدیم یه فال حافظ هم میگیریم ...

اولین فالی که گرفتم حضرت حافظ اینگونه جواب ما رو داد :

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سرآید گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید

گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز گفتا ز خوب رویان این کار کم تر آید

و .......




درود بر توحید همیشه مهربان
خوش به حالت که حافظ باهات مهربانانه رفتار میکنه
برای من ببین چی اومده
انگار من تو اروپا هستم

ایدل آن دم که خراب از می گلگون باشی
بی زرو گنج به صد حشمت قارون باشی

حشمت که می خواد بده به فردا موکول می کنه

درمقامی که صدارت به فقیران بخشند
چشم دارم که به جاه از همه افزون باشی

سرزنشم می کنه که

تاج شاهی طلبی گوهر ذاتی بنمای
ورخود از تخمه ی جمشید و فریدون باشی

گوئی که نمیدانم که هستم!!!!!!
و در پایان هم فقرم رو به رخم میکشه .گمان کرده که می شود از یاد برد

حافظ از فقر مکن ناله که گر شعر این است
هیچ خوشدل نپسندد که تو محزون باشی

می بینی اینم فال من


ممنون مهر همیشگیت نازنین

فرخ شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ق.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

سلام ... در شگفتم از شما!؟؟ قالب مهم نیست برادر!
مهم تویی که هستی و میخواهی بمانی و همچنان باشی!
خودتو عشقه !

درسته فرخ جان
الزایمر و بازیچه یافتن پیرانه سری است نازنینم

ممنون از مهرت

آرمان شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

میشه فقط بگم منم با نظر فرخ خان موافقم؟!
اگرچه همه جوره دوست دارم کوروش جان!

همه شما عزیزانم درست فرمایش می کنید
عارض شدم که وسواس یعنی امری که به اختیار ادمی نیست و میداند انجامش به صلاح نیست و ره افراط پیمودن است
همه از ناراحتی شما عزیزان بود
همـــــــــــــــــه شــــــــــما را دوســــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم
وسواس را دلیل همین است

ممنونم آرمان جان

قندک شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ق.ظ http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام و درود بر کورش عزیز و مهربان. خدا کنه که هرگز هیچ چیز مبارک نپرد.این مشکل همه وبلاگیون می باشد خدا گواهه. موفق و موید باشی.در خصوص سوغاتی هم همه گونه در خدمتیم استاد

میرزاجان تو قند وجودت بهترین سوغات است نازنین
ممنون اینهمه مهر نازنین
چشم رنجه کردی
سپاس بسیار

ویس شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ق.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

گفتید پیرانه سری هرچی شعر در این باره بود ریخت توی سرم:پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد/وان راز که در دل بنهفتم به در افتاد//پیریم،ولی چوعشق را ساز آید./از ما همه بوی طرب و ناز اید//از زلف دراز تو کمندی فکنم /بر گردن عمر رفته تا باز آید.و..اولا شما پیر نیستید.ثانیا ما شما را دوست داریم فراوانثالثا مهم بودن شماست.که باید باشید.وهستید خداراشکر

جای دیگری هم عرض کردم

این وسواس را دوست داشتن شما عزیزان سبب است
که می خواستم خانه را برای حضور پرمهرتان مزین به زیباترین زیبائیها سازم

ممنون ویس عزیز
همــــــــــــــــــــــــــــه شما عریــــــــــــــــــــــــــــــــران را دوست دارم

محمد شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ http://victorhugo.persianblog.ir/

سلام آقای کورش
ممنونم از حضورتون
گفتید:
«ایران از آن همه ی ایرانیان با هر باوریست
واکثریت یا اقلیت بودن از حق شهروندی هیچ ایرانی نیز نخواهد کاست و نخوهد افزود»
آقا شما مطمئنید متنی که نوشتم رو خوندید؟! مگر در این باره حرفی زده شده؟! خب مسلم است ایران برای همه ی ایرانیان هست و فراتر از این زمین خداست و برای همه ی انسانهاست!
و اگر در کل منظورتون از نوشته هاتون این باشه که وبلاگ هر کس برای خودش هست و حق اعتراضی نداریم با شما ابدا موافق نیستم.
«ولی در این برهه از زمان من هرگز باور ندارم که قیاس و گاه بحث بین
این باورها را نمی تابم»
لطفا بیشتر توضیح دهید منظورتون چیه؟

سلام محمود عزیز
ممنون که امدی چشم به خانه ات خواهم امد و با هم صحبتی خواهیم داشت
باز هم سپاسگذارم نازنین

کوروش شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.belisa.dil.com

...........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................
بدووووووووووووووووووووووووووووووووووووو بیا

ممنونم عزیز
ایول تو افتادی تو خط تغییر


پرنیان شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ http://fathebagh.blogsky.com

سلام کوروش عزیز
باز هم قالب جدید مبارک.
گاهی وقتها تنوع خیلی خوبه. من قالب قبل از این رو هم خیلی دوست داشتم. البته این هم قشنگه.
امیدوارم باشید و بنویسید و دوستان از حضورتان گرم شوند.

درود بر پرنیان عزیز
این قالب هم نشد
میدانم
گرمای حضور شما عزیزان تسکین میدهدم تا با تحمل بیشتر
خانه را آنگونه که شایسته اند تزئین گر باشم
درود بر تو

ندا یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ

شما تاج سر ما هستین تازه خبلی هم خوبه

ممنونم ندا جان
چقدر دیر امدی
نگین رو فکر کردم توئی
تو دل ما جا داری ندا جان
ممنون

ندا یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام تاخیرم و ببخشید کمی سرم شلوغه

بخشیدم نداجان
تو هم دلتنگی های مارو که منجر به گلایه میشه رو ببخش عزیز



فریناز دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام کورش مهربون....
دوباره که عوض شد!!!!
اینم خوبه...من اولی را که از مای تم بود خیلی بیشتر از همشون دوست داشتم...اینم یه کن شکل اونه
منم یه مدت اینجوری شده بودم....هنوزم قالب دلبچسب پیدا نکردم.....

ولی بازم میکن اینم قشنگه...مبارکه مهریون

سلام فریناز عزیز


مگه خبر نداری
برای به چشم نیامدن بیماری وسواسم یک وبلاگ دیگه درست کردم و رو اون آزمایش می کنم

اره عزیز گویا خیلی ها به این مشکل بر خورده اند
ممنونم مهربان
این هم خوبه ولی سفیدیش تو ذوق میزنه

بازهم از ایهمه محبتت سپاسگذاری تنها میتوانم بگویم چاره ندارم در مقابل اینهمه مهر

نفیسه دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ http://nasle9.com

سلام
نمیشه گفت قالب مهم نیست اما در حقیقت دوست داشتنی بودن نوشته هاتونه که اینجا رو برام جذاب میکنه موفق باشید و تندرست .

من قالب زیبا را دوست برای مهربانانی که چشم رنجه می کنند
و دوست دارم لحظاتی که در اینجا می گذرانند احساس ارامش و لذت داشته باشند

ممنون حضور گرمت مهربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد