سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

یادگاری


 

ومن در کلبه ی عشق

نظرات 27 + ارسال نظر
فریناز جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

میگم انگار دوست دارین دل بسوزونینا

نمیگین ما هوایی میشیم از این همه برف؟

نمی دونم آخرین بار کی برف بازی کردم توی خونمون....
واسه برف بازی باید ساعت ها بریم شهرای دیگه ولی انگاری خدا با شهر اصفهان قهر کرده

خوشحالیم از خوشی دوستان خوبی چون شما کورش مهریون....قدر این برفا رو بدونین ...

مگه شما اینهمه صحبت گز و چهار مغز و بریانی اصفهان رو می کنی
ما گفتیم نیتت دلسوزوندن عزیز

کاری نداره
ما یک بسته هم با خودت گز بیاری تمام این جاهای زیبارو مهمونت می کنیم

مال بابامون نیست که

باور کن عزیز
موقع گرفتن این عکس ها تمام هدفم این بود که شما عزیزانم رو شریک کنم
البته بازم ارزو می کنم
اونجا اینقدر بباره جز سپیدی چیزی دیده نشه

سیما جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ http://eshgheroyaee.blogfa.com

سلام بر استاد عزیز به به چه طبیعت زیبایی

سلام بانوی مهربان
ایران همه جایش زیباست
ممنون که چشم رنجه کردید عزیز

ندا (حرف دل) جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ق.ظ http://nedayeghalbeman.blogfa.com

خوش به حالتون من دلم خیلی برف می خواد اما اینجا برف نبارید

ارزو می کنم
که تمام ایران زیبا لباس سپید شادی به تن کند

مهسا جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ق.ظ

برف
دلمان برف خواست

سلام مهسا جان
از صمیم ارزو می کنم که آسمان مهر افزون شود و برف سپید شادی را از سرزمین ایران
دریغ نکند

فرخ جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

سلام ما نیز برف دیدیم و شاد شدیم ... اما قبول کنید که برای یک شادمانی اساسی باید به بچگیها برگشت
امان از کودکی و امان از شیرینیهایش که بازنمیگردد

درود برفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرخ عزیز وگرامی
البته ناگفته نماند که یکی عیوب پیش آمد به علت دو مهمانه بودن
کمتر سعادت بهره از مطالب دوستان فرهیخته ام دست داده است
اری مهربان
مانیز فارغ از من و ماها
خود رابه تن زمین و طبیعت سپردیم . فریادها کشیدیم و غلطها زدیم
در پاکی برف

آرمین جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ http://armingashangeh.blogfa.com

بنام خداوند بخشاینده بخشایشگر مهربان

وطن ای همه ذره های تنم فدایت همه جانم ای میهنم

ببین بازم این مردم دد زده تبربرته ریشه ی خود زده

همه مردم خاک پاک کیان شدن پیرو سنت تازیان

میون همه مردم بی وطن که گم گشته درسایه ی اهرمن

فقط من هنوزم یه ایرانی ام من از نسل پاک اهورایی ام

چکامه: سورناآرام

وطن ای تخت سلطانی وطن ای ملک ساسانی

به یاد آور شکوهت را شکوه عصر اشکانی

ببال اینک به شاهانت به آن شاهان ایرانی

وفور دانش زرتشت در آن آیین انسانی

وطن ای ریشه ی تاریخ تو درمن حس طوفانی

زمام دولت کوروش سریر عدل و ایمانی

تودراندیشه ی گیتی درآن دنیای برهانی

سرآغاز خرد بودی طلوع مزدک و مانی

کنون دراین ره تاریخ دراین غوغای انسانی

ببا ل اینک به تخت جم به این فرهنگ باستانی

چکامه سورنا آرام

با درود

در ابتدا جشن سده رو به اونهایی که وقت نکردم بهشون سر بزنم شا باش میگم.
یک پرسش داشتم؟
تا به حال به باغ وحش ارم رفتید؟
اگر رفتید به نام حیوانات آنجا توجه کردید؟
من نرفتم اما یک مطلبی چند روز پیش به طور خیلی اطفاقی در روز نامه جام جم خوندم که شوکم کرد.
یعنی مسئولین اونجا به خاطر زنده نگهداستن نام های اساطیری ایران ناچار شدند که همچین نام هایی رو بر رویه حیوانات آنجا بگذارند یا با این نام ها آشنایی ندارند.
اون هم روی .....
برید وخودتون بخونید و دیدگاه خودتون رو بزارید
دیگه حرفی برای زدن ندارم


هرکی این دعوت نامه رو میخونه به تارنمای من دعوته

[گل]

اهورا جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ http://kheradepak2.blogsky.com

به روزم

کنگان طنز جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ http://kangantanz.blogfa.com

سلام. من عکس چیزی ندیدم

سلام سید عزیز
عکس ها دیده میشد
ولی به علت اشکال در سرور درحال حاضر غیرقابل رویت شده
امید که به زودی بتوانم رفع نقیصه کنم
ژوزش از عزیزان

آرمان جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ

برام باز نشد
دوباره مراجعه میکنم

آرمان عزیز
عکس ها دیده میشد
ولی به علت اشکال در سرور درحال حاضر غیرقابل رویت شده
امید که به زودی بتوانم رفع نقیصه کنم
پوزش از عزیزان

آرمین جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ http://armingashangeh.blogfa.com

بنام خداوند بخشاینده بخشایشگر مهربان

وطن ای همه ذره های تنم فدایت همه جانم ای میهنم

ببین بازم این مردم دد زده تبربرته ریشه ی خود زده

همه مردم خاک پاک کیان شدن پیرو سنت تازیان

میون همه مردم بی وطن که گم گشته درسایه ی اهرمن

فقط من هنوزم یه ایرانی ام من از نسل پاک اهورایی ام

چکامه: سورناآرام

وطن ای تخت سلطانی وطن ای ملک ساسانی

به یاد آور شکوهت را شکوه عصر اشکانی

ببال اینک به شاهانت به آن شاهان ایرانی

وفور دانش زرتشت در آن آیین انسانی

وطن ای ریشه ی تاریخ تو درمن حس طوفانی

زمام دولت کوروش سریر عدل و ایمانی

تودراندیشه ی گیتی درآن دنیای برهانی

سرآغاز خرد بودی طلوع مزدک و مانی

کنون دراین ره تاریخ دراین غوغای انسانی

ببا ل اینک به تخت جم به این فرهنگ باستانی

چکامه سورنا آرام

با درود

در ابتدا جشن سده رو به اونهایی که وقت نکردم بهشون سر بزنم شا باش میگم.
یک پرسش داشتم؟
تا به حال به باغ وحش ارم رفتید؟
اگر رفتید به نام حیوانات آنجا توجه کردید؟
من نرفتم اما یک مطلبی چند روز پیش به طور خیلی اطفاقی در روز نامه جام جم خوندم که شوکم کرد.
یعنی مسئولین اونجا به خاطر زنده نگهداستن نام های اساطیری ایران ناچار شدند که همچین نام هایی رو بر رویه حیوانات آنجا بگذارند یا با این نام ها آشنایی ندارند.
اون هم روی .....
برید وخودتون بخونید و دیدگاه خودتون رو بزارید
دیگه حرفی برای زدن ندارم


هرکی این دعوت نامه رو میخونه به تارنمای من دعوته

[گل]

سحر جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ http://saharstar1.blogfa.com

انگار این دفه آخر شدم...
اشکال نداره ولی اومدما...
آخ این عکسارو نشون دادی..یاد برف اصفهان افتادم که رفتیم سی و سه پل کلی برف بازی کردی...
کاش دوباره بباره...

سحر جان
خوشحالم که توانستی عکس ها را ببینی
اگرچه اشکال سرور باعث شده عده ای از عزیزان نتوانند ببینند
و امید که اینه ات نیز پر از شادی باشه
تا همیشه به خاطرات خوشت خوش باشی

تارنمای تخصصی فروشی(faravashe) جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ http://faravashi.blogfa.com/

درود بر شما دوست عزیز
من مطلب کوتاهی درباره اهورامزدا خدای زرتشت نوشتم لطفا" اگر مایل هستید آن مطلب را بخوانید و دیدگاهتان را بیا کنید.
تا درودی دیگر بدرود[گل]

درود بر تو نازنین
که ایران به داشتن همچون شمایان افتخار خواهد کرد

۱۰۰ سال تنهایی جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ http://setareiekhamosh.persianblog.ir/

سلام بر تمام خوبی ها
انگار مرا بر دسته فراموشی سپردی بر دسته تقدیر و احترام و معرفت برای عذر خواهی و اعلام حضور بر روی تو امدم قالب زیبایی داری
شادمان باش که سپیده روز نزدیک است
ای دوست ای ؟؟؟؟؟
اسمان را هم ببخشی باز هم همان هستی پس همان بمان که بودی
یادت است روزی گفتم دستانمان از هم دور است
در پاسخ مرا رد کردی
تو را می خواندم چون حس می کردم مرا می شنوی
شوق کلامت ارزویم هست
پس شادمان باش ای دوست

سلام گلم
مگر می شود که باغبانی گلهای خودش را از یاد ببرد؟


دستانمان تو امان هماغوش همند
شاملو

دستت را به من بده
تا اوج فریاد ها و فرداها
بارها به خانه ی زیبایت امدم
ولی چراغی روشن نبود مکدر بازگشتم
شادی من با شادی عزیزانم به کمال است نازنین

verza شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ق.ظ

سلام به به عجب برفی ،خوش به حاله برف که شما رو در آغوش میکشه

و به پیشنهاد محمد قرار بود تو هم باشی وولی باز خودش
گفت شاید نتوانی باشی
ولی جات خالی بود عزیز

قندک شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ق.ظ http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام و درود بر کوروش عزیز. عجب برفی و عجب کلبه عشقی! ای والله. بسازم کلبه عشقی...من با دیدن این همه برف یخ زدم خدا گواهه. خوشا به حالتان

سلام و درود بر میرزای گل
جای همه عزیزان خالی
وقتیکه در کنار در این کلبه ی عشق لم داده بودم روی برفها به یاد تک تک شماها بودم

راحله شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ب.ظ http://golbarg-paeze.blogfa.com

سلام به بابا کوروش عزیزم.
دیگه دوسم نداری؟ میخوای بری و منو تنهام بذاری
چرا دیگه به وبم نمیاین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم براتون تنگ شده خبببببببببببب

سلام راحله جان
باور کن دلم یک ذره شده .شرمنده همه عزیزانم شده ام
در اولین فرصت جبران می کنم

راحله شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ http://golbarg-paeze.blogfa.com

هااااااااااااااااااااااااا
اینا عکسهای خودتونههههههههههههه
ایول ایول
فدای باباجون خودمممممممممممم

بله راحله جان
این عکسها مال دیروزه عزیز
جا همتون خالی
خدا نکنه دخترم
۱۰۰سال زنده باشی با شادی

سیما شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ http://eshgheroyaee.blogfa.com

سپــــیده جار می زنــــد از عشق لــم یــــــزل بگو

بگیـــــر دف به کـــــف بزن سـبد سـبد غــــزل بگو

ستاره را سه تــــار کن ، بزن به سیــــــم آخر اش

بپـــــاش دل در آسمـــــان ، از عشق با زحـــل بگو

" در آسمـــــان ترین زمین " طلوع می کنـــی یقین

حدیـــــث از ابـــد بخـــوان ؛ حکایــــت از ازل بـــگو

سحــــــر شــــــد از ســـرم ببر خــماری شبانـه را !

پــــیــــاله ای غزل بریز از عشـــق بی گــــسل بگـو

شــــراب تـــــلـخ دور کــــن ، دو جام مثـــنــوی بده

"دو بیت از شکر بخوان ،سه مصرع از عسل بگو"


درود بر شما کوروش عزیز

عسل که شهدعشق شد .بگوچرا تو تلخ شد؟
گمان مبر که دل به او شود شکر. ستان جان
دلی که تشنه شددلا. به اب وصل سیر شود
تو مصرع اخیر را اضافه دان اضافه دان


ببخش مهربان بانو فی البداهه بود

شاد باشی و سلامت

کنگان طنز شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ http://kangantanz.blogfa.com

سلام .امشب عکسها را دیدم.کلبه عشقت همیشه گرم وزیبا باشد

سلام بر سید عزیز

خوشحال شدم زود توانستم جبران نقیصه کنم

دلت همیشه پر از نور عشق باد

پیرو حقیقت شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://antinasionalizm.blogfa.com

سخن کوروش فقط قتل عام ملل مظلوم بود و زبانش زبان نیزه و شمشیر. مثل بقیه سلاطین جنایتکار این دیار

آرمان یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ق.ظ

کوروش خان! نمیشه یه چند کیلو از این برفاتون رو برای ما پست پیشتاز بفرمائید؟

خوشا بحالتان که شهرتان مثل دلتان سفید پوش است

آرمان عزیز
سلام بر تو سالار
ببخشید که پست پیشتاز مدتی است یکطرفه شده
مهر را میرسونه ولی میگه از حمل بارهای سرد معذوریم

ولی این برفها رو میشه به جمع صمیمی با شما یاران گرم
و به همه جا ارسالش کرد

پرنیان یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ http://fathebagh.blogsky.com

سلام کوروش عزیز
برف ... هنوز نمی دونم دوستش دارم یا نه؟
از پشت پنجره که نگاهش می کنم غمگینم می کنه ولی وقتی می رم زیرش قدم می زنم حالم خوب میشه.
یه وقتهائی باهاش آشتی می کنم ... یه وقتهائی قهر قهرم!

عکسهاتون زیباست و معلومه که بارش این برف حسابی سرحالتون آورده بوده.
خدا رو شکر

سلام پرنیان مهربان

روانشناسان علت اغلب فجایع انسانی در جوامعه را حاصل دوری از طبیعت
و ورود به تمدن و شهر نشینی میدانند
من به عینه خود بارها این مطلب را دریافته و حتم دارم که برای دیگران هم
چنین بوده
ببخشید فلسفی شدو منهم بیسواد آن

ولی برای من عالی بود اگرچه شایدمدت زمان زیادی ادامه نداشته باشد
باز
تنهائی
ودلتنگی ها
و....

ممنون
امید که حس بارانی تو عزیز نیز چو من به احساسی برفی تبدیل شود

قندیل یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ب.ظ http://ghandil.blogsky.com

به به عکسای یادگاری !!!
ایشالله همیشه شاد باشید !!!

و ارزوی من است
شما عزیزانم هم شاد باشید و سرفراز

سیمین محسن نژاد یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.payame2.blogfa.com

سلام بر کوروش گرامی
ممنون از لطف شما .خوشحالم که در سرای گلهای پیام گذشته ها را تداعی می کنید و با مهر کودکان شریک می شوید.

درود بر تو بانوی مهربان
اگرچه دنیای پیشین ما با چنین فضائی تفاوت دارد
ولی حتی گوشه چشمی به اون هم مارا اشارتی است

ممنون مهر همیشگیت

اردشیر بابکان دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ http://avestaariyo2.blogfa.com

درود بر شما دوست عزیز
از شما خواهشی داشتم:
وبلاگ یکی از دوستان مسیحیه آزاد اندیش من چند روز پیش فیلتر شده و تمام زحماتش در وبلاگ قبلیش به باد رفته. او در وبلاگش فقط درباره دین خودش مینویسد و به هیچ عقیده و دین دیگری هم بی احترامی نکرده است اما با این حال فیلتر شده. حال از شما خواهش دارم به وبلاگ جدیدش در آدرس پایین بروید و دیدگاهی برایش ارسال کنید تا باز هم به کارش دلگرم شود. فقط خواهش دارم به او نگویید که من این درخواست را از شما کردم.

آدرس آن دوستم: www.jesus0098.wordpress.com
با تشکر از شما دوست عزیز[گل]

خواهش چرا اردشیر عزیز
امر کن
میدانی که من چقدر از این رفتار نفرت دارم
و برای همین هم خودم تغییر رویه داده ام
و حدا قل سعی میکنم برای خودم باشم
تا روزگار چه خواهد


لیلی سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.kolbehleily.blogfa.com

سلامی گرم خدمت دوست عزیزم کوروش...

جای من هم خالی تا بشینم یه سه تاری بزنم و یه چایی زعفرونی بخورم با قند زیاد...[:S027:

تا همیشه شاد باشی...

سلام بر تو عزیز و مهربان
وچه زیبا میشد سه تاری از نو و شعر برف من
به به ببین چه برفی بر سبز دشت گرگان
بارید بر سر گل گل لاله های ایران

شاد و سلامت باشی

آفتاب دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:15 ب.ظ http://aftab54.blogfa.com/

سلام گرامی
مثل اینکه از نوشته ای وبتون خیلی عقب افتادم !
...
کلبه زیبای شما را دیدم
واقعا جایی زیباتر از آنجا نیست برای آرامش انسانها ...
ما که با این دود و ترافیک و ....دائما روزگارمان را می گذرانیم !
سپاس از حضور آفتابی شما در وبم

درود بر درخشنده مهر

امید که آسمان وطن پر از پاکی و صفا و صداقت باشد


دلشاد باشی و پر سرور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد