سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

هدیه(بمناسبت سپندارمذگان)

عاشقان  را نظری هست و نگاهی هدیه

تشنه را آب  ِ گواراست زچاهی هدیه

 

من پناه دل پژمرده ی خود گشتم و باز

آمده یار که  باشم به پناهی هدیه

 

خوب داند که دلم بسته به تارمویش

نورداده است شب ِ تار و سیاهی هدیه

 

 مهربانی تو ای ماه سیه تاری ها

عاشق خسته دلی راست به آهی هدیه

 

 وای از دست نگاری که دلم میشکند

به حسد میدهدم باز گناهی هدیه

 

 غم و شادی و پریشانی و سامان حالی

حجت عشق شد و هرچه تو خواهی هدیه

 

 من خوشم شادی و غم را که بس است

عاشق سینه دری راست ز شاهی هدیه

 

 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

 

نظرات 47 + ارسال نظر
سیما شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ http://http://eshgheroyayee.blogfa.com/

زندگی یک آرزوی دور نیست


زندگی یک جست و جوی کور نیست


زیستن در پیله پروانه چیست؟


زندگی کن ؛ زندگی افسانه نیست


گوش کن ! دریا صدایت میزند؛


هرچه ناپیدا صدایت میزند


جنگل خاموش میداند تو را؛


با صدایی سبز میخواند تو را


زیر باران آتشی در جان توست؛


قمری تنها پی دستان توست


پیله پروانه از دنیا جداست؛


زندگی یک مقصد بی انتهاست


هیچ جایی انتهای راه نیست؛


این تمامش ماجرای زندگیست


سلام ودرود فراوان به شما مظهر عشق و پاکی بسیار زیبا درسته عشق هم خوشی بهمراه داره هم غم

همیشه کاراتون منو میبره تو فکر

درود و هزاران بر تو
مهربان
هدیه ی زیبائی من نیز دریافت داشتم
شعر قشنگ و پر از احساس

ممنون و با آرزوی شادکامیت



فریناز شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام آقا کورش مهربان

خیلی زیبا بود
به نظر من درسته ایرانی هستیم و این روزو باید بیشتر بهش بها بدیم ولی اگه بشه هر روزمون روز عشق باشه یا لااقل اینقدر صریح با 25 بهمنم مخالفت نکنیم خیلی زیباتره


گرچه شما که این کارو نکردین ولی خیلی جاها رفتم حتی واسه عشق هم جبهه گرفته بودن


این روزو بهتون تبریک میگم حتی الان...






سلام و درود بر تو همراه همیشگی
که خودت سمبل مهری

عزیز بله من در اون زمان هم ضمن تبریک
این روز را به علت ایرانی بودن و کاملتر دانستن
ارجع دانستم
و من شیوه ی عصبانی بعضی عزیزان را هم درست نمیدانم
باید پله پله
حتی دنیا را متوجه زیباتربودن روز عشق ایرانی کرد

سپاسگذار محبتت

فریناز شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

اصلا از این فضایی که به وجود اومده خوشم نمیاد....

واسه همه چیز این روزا جبهه میگیرن!

واسه یه دانشجوی شهید!

واسه ایران

واسه همه چیز!

حتی واسه عشق!!!

ولی نمی دونن عشق و شور وشیدایی و مستانگی همه با همه

نمی دونن عشق یه ویژگی خاص یه روز یا یه گروه نیست

عشق مثل اکسیژن میمونه

میشه به یکی بگیم تو امروز نفس نکش؟4 روز بعد بکش؟!!

نه نمی شه

ببخشید اومدم اینجا حرفام سرازیر شد...

شما چی فکر میکنین؟

فریناز جان
حرفت درسته
ولی وقتی مارو که درپشت بام هستیم
هی می گویند اینور برو و اون ور نرو
ونتیجه اش میشه افراط

وآفت انسان و جامعه

خوشحال می شوم که شایسته میدانی


فریناز شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

ممنون

من که میگم بریم تو کار جاده صاف
اصلا کاش اینطرف و اونطرفو میبستن و یه راه درسته حسابی و راست و مستقیم باز میکردن


البته خودمون باید بازش کنیم
.
.
.
شما هم یاور ما ها باشین

شبتون خوش

افتخارو شایستگی از منه که ابنجا یادگاری میگذارم

مشکل جهان سوم این است
و هرکه نیز سوار این خر مراد می شود
یادش می رود
که

هرکه هر راهی را که دلش خواست بی آنکه مزاحم دیگران شود
حق دارد برود

شبت خوش نازنین
به امید
که روز به زودی بیدار شویم
تا خورشیدی دگر بر آورده باشد

توحید شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ

درود بر استاد بزرگ

چه بگویم جز اینکه مثل همیشه لذت بردم ؟؟!!!

کاش ما سوادمون بیشتر بود و میتوانستیم با شعر جواب شما را بدهیم استاد ...

میتونم بگم که احساس شعر رو خوب درک کردم ...

درود بر تو توحید مهربان

شادم که باعث لذتت شد

حضورت صمیمانه ات برای من شعر است
و کلامت مهر افزون بر ان

شاد باشی و سلامت

آرمان شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام استاد
عجبم از این دل عاشق که همه را به کاری بسته است
با گلهای عاشق این خطه که هر روز در زیر پای تکبر در سینه خاک له میشوند چکنیم؟
استاد! موی سیاه و دلکش محبوب را قدری رها کنید
و از سرخی لبش بگویید
شرمنده از این اساءه ادب
عزیز دلید بخدا

سلام بر آرمان عزیزم

خوبی مهر بان؟

عزیز از موی گفتن بهتر است که اگر سرازیر شود قلم را نمی توان
بازداشت

خوشحالم که عزیزانم مرا شایسته میدانند تا راحت باشند
این نشانه مهر است که روز به روز افزون می شود

تو دلمی مهربان

دلخوش یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ http://delkhoshihayema.persianblog.ir/

عاشقان را نظری هست و نگاهی هدیه

تشنه را آب ِ گواراست زچاهی هدیه

سلام دلخوش عزیز

ممنون که چشم رنجه کردی نازنین


فرخ یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

سلام . . . شعری بس زیبا بود در ستودن عشق و محبت و عاطفه ... اگرچه ما ایرانیها همواره در پاسداشت مهر و محبت پیشگام هستیم. شاید این روزها در ظاهر ما کدورت و خشونتی باشد ... اما این نیز بگذرد!
ارادت

سلام فرخ عزیز

همیشه کلامت حق بوده و ارزو میکنم
هیچوقت مکدر نبینمت

شاد باشی و فارغ از هرچه غم

حمیدرضا یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 ق.ظ http://www.p30download300.iranblog.com/

سلام سحربخیر بیا وبلاگم لطف کنید امتیاز هم بدهید

سلام نازنین
گویا که سحر خیزی و من شب زنده دار

حتما نازنین

آرمین یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ق.ظ http://armingashangeh.blogfa.com

بنام خداوند جان و خرد



"اینک زمین را می ستاییم،

زمینی که ما را در بر گرفته است.

ای اََهوره مَزدا!

زنان را می ستاییم.

زنانی را که از آن تو به شمار آیند

و از بهترین اَشَه برخوردارند، می ستاییم."

اوستا - یسنا 38 - بند 1

درود به شما دوست عزیز و نیک نیک سرشت
در مورد بزرگداشت روز زن به روز میباشم
هر چند که بسیار طولانی شده اما هرچه سعی کردم که در این مورد کمتر بنویسم نشد
در ادامه مطالب هم عکس هایی از هشت بانوی برگزیده زرتشتی که به درجه موبد یاری رسیده اند قرار دادم که توسط خودم گرفته شده

روز زن (سپندارمذگان) رو به تمام بانوان جهان شاد باش میگم

چشم براه حظور شما و دیدگاه زیبایتان

[گل]

درود بر تو آریائی مرد

بسیار کاری بجا و شایسته و به سزای کردی
که از زن گفتی گه
سزاوار تقدیر است و ارج
که او را آفریدگار خوانند و نامند

شاد باشی
و قدر زحماتت را به شادی باز ستانی

کنگان طنز یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ق.ظ http://kangantanz.blogfa.com

کل عام وانت حبیبی

تفضل
یا اخی

شکرا لله
یا حبیبی

قندک یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام ودرود .با اجازه این مصرع کمی سکته دارد:
مهربانی تو ای ماه سیه تاری ها

عاشق خسته دلی راست به آهی هدیه



مهربان منی ای ماه سیه تاری ها
عاشق خسته دلی طالب آهی هدیه

درود

سلام و هزاران درود مهردار به تو سردار قلم

همیشه مرا به دین محبتت گرفتار می کنی

میدانی که شعر می بایست 5شنبه اماده میشد
وچون زمان میگذشت در ویرایش اهمال شده
چشم با توجه به نظر پرمهرت
بازخوانی و رفع عیب خواهد شد

ممنون و سپاس
از محبتت نازنین

سیما یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ق.ظ http://http://eshgheroyayee.blogfa.com/

عشق به من جرات پرواز می دهد و من می توانم

پرواز را با عشق تجربه کنم و از فراز آسمان زیبا تو

را بنگرم توئی که دلت گرفته است و نتهائی و غم

همدمت شده اند و عشق یک لبخند نیز در وجودت

مرده است.دلت را با شور عشق جلا بده که سپیده

صبح نزدیک است.....

سپاسگذارم بانو
اری عشق
موهبتی است اسمانی
چون باران و برف
بر زمین
تا ترکها را به قدرت خویش
به سبزار تبدیل کند
تا مرحمی باشد
شیارهای حاصله از خیش را
و برویاندشاد خواریهای وصل را


بقول سایه

بهارا خیز و زان ابر سبک رو
بزن ابی به روی سبزه ی نو

بهارا تلخ منشین خیز و پیش آی
گره واکن زابرو چهره بگشای

برار از استین دست گل افشان
گلی بر دامن این سبزه بنشان

behzad یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ http://shadmehr-music2020.blogsky.com

دورود
کوروش جان
سال ها در کعبه و بتخانه می نالد حیات
تا ز بزم عشق یک دانای راز آید برون

تقدیم به عشق من کوروش
بدورود

هزاران درود بر تو بهزاد عزیز
امید که همیشه شادمان باشی و سرزنده و گران مایه

بانوی شرق یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.royavash.blogsky.com

در آینه دوباره نمایان شد:
با ابر گیسوانش در باد
باز آن سرود سرخ «انا الحق»
ورد زبان اوست
ـ تو در نماز عشق چه خواندی؟
که سالهاست
بالای دار رفتی و این شحنه های پیر
از مرده ات هنوز پرهیز می کنند

سلام...

سلام و درود بر تو بانوی شرقی

مهربان سپاس گذار شعر زیبایت

sambad یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.sambad999.blogfa.com

mer30 mer30 mer30

درود برتو نازنین

لطف داری عزیز ممنون

سحر یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.saharjegar99.blogfa.com

مرسی سر زدی اپ قشنگی بود

سلام بر تو سحر عزیز

تبادل لینک برای چنین روزهائیست
منهم ممنون حضور گرمت

فریناز یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ

ولی خیلی دل ها راه درست را نمیرن!!!!

باید راهی برویم که درست باشد نه به گفته ی دل ها!!!


این بیداری رو موافقم

شاد باشید و پاینده

درسته فریناز عزیز
مهم راه درست است
و اینکه دیگران راه نادرست را به ما نشان ندهند
بیداری این است
که بار دیگران کسی را در آب و نمک نخوابانده باشند
و برایمان سوار ایرباسی دیگر
برایمان پست نکنند


تو نیز
شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد
و پیروز


کیا یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ http://paeiziha.blogsky.com

بسیار زیبا بود آقا کوروش
بسی ممنونیم

چشمان زیبا یت کیاجان
زیبا می بینه نازنین

ممنونم مهربان

راحله یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ http://golbarg-paeze.blogfa.com

سلام سلام به بابا کوروش عزیزم
خوبی؟خوشی؟سلامتی؟
منم سپندارگان رو بهت تبریک میگم و انشاله همیشه شاد باشی و خوشبخت
عید ولادت رسول اکرم و امام جعفر صادق رو هم بهتون تبریک میگم.
چند روز بود نیومده بودم نت دلم براتون تنگیده بودددددد
مواظب خودتون و داشته هاتون باشیددددد

سلام راحله جان

خوبی عزیز

نمیای منم دلم برات تنگ میشه عزیز
همیشه روزگارت به شادی و جشن و سرور باد دخترم



ویس یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ

بازامد آن مغنی،باچنگ ساز کرده/دروازه ی بلا را،بر عشق باز کرده//بازار یوسفان را از حسن بر شکسته/دکان شکرانرا،یک یک فراز کرده//...سلام بر شما.عشق و مهر و دوستی برای شما باد،تا باد چنین بادا

مثل همیشه ویس عزیز
پر مهر امدی و با دستی پر

شاد باشی و زندگیت عاشقانه

آرمین یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://armingashangeh.blogfa.com

بنام خداوند جان و خرد



"اینک زمین را می ستاییم،

زمینی که ما را در بر گرفته است.

ای اََهوره مَزدا!

زنان را می ستاییم.

زنانی را که از آن تو به شمار آیند

و از بهترین اَشَه برخوردارند، می ستاییم."

اوستا - یسنا 38 - بند 1

درود به شما دوست عزیز و نیک نیک سرشت
در مورد بزرگداشت روز زن به روز میباشم
هر چند که بسیار طولانی شده اما هرچه سعی کردم که در این مورد کمتر بنویسم نشد
در ادامه مطالب هم عکس هایی از هشت بانوی برگزیده زرتشتی که به درجه موبد یاری رسیده اند قرار دادم که توسط خودم گرفته شده

روز زن رو به تمام بانوان جهان شاد باش میگم

چشم براه حظور شما و دیدگاه زیبایتان

[گل]

شکیبا یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

سلام و صد رود بر شما

هدیه ی زیبایی بود...

روزهای زیبایی رو براتون ارزو دارم

هزاران درود بر تو نازنین
ناقابل بود
که زن ایرانی را
آسمان آسمان ستاره
و دنیای دنیای ترانه نیز
کم است


وهمچنین روزهائی که پر از شادی و آزادی باد

آرمان. یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ

استاد! سینه چاک چاک سکوت مو قشنگان است
از زلف یار و عطر دل انگیز گریبانش چه سود است اگر سیاوش به پای طشت افراسیابی خون دل میخورد
این چه آه سردی است که از گلوی زندگان زبانه نمی کشد
می سرخ میخواهد سر بی پروا را
راه میخانه بنمای استاد!

آرمان عزیز
درود برتو مهربان
تا زمانی که میخانه ها را محرمات گل اندود گرده اند به جهل
دیگر نه راه مسجد میماند نه کنشت
باید رهرو را اندیشه از موهومات زدود
نمی شود که زنار بست به میل وصل نگار
و دل در گرو فبله داشت
باید برای ول به یار
مسجد و کنشت و دیر را بی بهائی فروخت
من نیز مریدم و راه گم کرده عزیز

سیما یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ http://http://eshgheroyayee.blogfa.com/

ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد

دل رمیده ما را رفیق و مونس شد

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت

به غمزه مسله آموز صد مدرس شد

به بوی او دل بیمار عاشقان چو صبا

فدای عارض نسرین و چشم نرگس شد

به صدر مصطبه‌ام می‌نشاند اکنون دوست

گدای شهر نگه کن که میر مجلس شد

خیال آب خضر بست و جام اسکندر

به جرعه نوشی سلطان ابوالفوارس شد

طربسرای محبت کنون شود معمور

که طاق ابروی یار منش مهندس شد

لب از ترشح می پاک کن برای خدا

که خاطرم به هزاران گنه موسوس شد

کرشمه تو شرابی به عاشقان پیمود

که علم بی‌خبر افتاد و عقل بی‌حس شد

چو زر عزیز وجود است نظم من آری

قبول دولتیان کیمیای این مس شد

ز راه میکده یاران عنان بگردانید

چرا که حافظ از این راه رفت و مفلس شد

فرخنده باد این روز بر شما کوروش عزیزم

ساقیا برخیز و درده جام را

خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر

برکشم این دلق ازرق فام را

گر چه بدنامیست نزد عاقلان

ما نمی‌خواهیم ننگ و نام را

باده درده چند از این باد غرور

خاک بر سر نفس نافرجام را

دود آه سینهٔ نالان من

سوخت این افسردگان خام را

محرم راز دل شیدای خود

کس نمی‌بینم ز خاص و عام را

با دلارامی مرا خاطر خوش است

کز دلم یک باره برد آرام را

ننگرد دیگر به سرو اندر چمن

هر که دید آن سرو سیم اندام را

صبر کن حافظ به سختی روز و شب

عاقبت روزی بیابی کام را

ندا یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ

بسیار دلنشین بود

ممنونم عزیز

دلت همیشه نشیمنگاه مهر و شادی باد

میلاد یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ب.ظ http://chashmanekhamush.blog sky.com

کوروش جان واقعا هنرمندیا
حال کردم!!

درود بر میلاد عزیز
یار قدیمی و همراه همیشگی
که نبودنت آزاردهنده می شود
و خشحالم که توانستم اندک شادی به دلت مهمان کنم



موچـه کوچولو یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

ممنون به من سر زدین
هر نامی خواستین لینک کنید

بنام خود وبلاگت اینکار انجام شد اگرتغییری لازم شد بگو عزیز
تا انجام بشه
منهم ممنون حضورت نازنین

کمند یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ http://mojdeyefarvardin.blogfa.com/

خوشبختی، نامه یی نیست که یکروز، نامه رسانی، زنگ در خانه ات را بزند و آن را به دستهای منتظر تو بسپارد. خوشبختی ، ساختن عروسک کوچکی ست از یک تکه خمیر نرم شکل پذیر... به همین سادگی، به خدا به همین سادگی؛ اما یادت باشد که جنس آن خمیر باید از عشق و ایمان باشد نه از هیچ چیز دیگر...

ممنون کمند جان از یاد آوریت
اری اینچنین است
اگر بادی ز ناگاه بر نتاباند
خشم طوفانی بد اخم را بر این ساخته ی کودکانه ی ما

فریناز دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام استاد مهربون
عیدتون مبارک
فکر کنم اولین نفرم که امروز اومدم عیدو تبریک بگم

از این درگیری های امشب که خوابمون نمی برد گفتیم بیایم عرض ارادت

شب خوش...

سلام فریناز عزیز
تو همیشه مهربون و عزیزی

و ارزوی من هم اینکه همیشه شاد باشی و
هر روزت عید باشه

اگرچه از جهاتی امروزمان عید و از جهتی هم غم انگیز

شبت طلائی نازنین

ثریا(یه قدم من ...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ق.ظ http://ghadamhaye-man-to.blogsky.com/

سلام بر استاد خوبم ........
چه خبرا از شمال از روز عشاق .....
ما که عاشقیم
عاشق همت و شجاعت جوونای ایرانی
که گل کاشتن

منم به شما تبریک میگم

سلام بر ثریا ی عزیز
والنتاین و سپندارمذگان ما دیروز بود
برای اولین بار دیروز دیدم که بیماری رو به موت را که از جا برخواست و
خود واقعیش رو به جهان نشان داد
من این روز رو تبریک میگم
به همه ی شما عزیزان

ثریا(یه قدم من ...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ق.ظ http://ghadamhaye-man-to.blogsky.com/

راستی فرامووووووووووش کردم بگم عیدتون مبارک

درود بر تو ثریا جان
تو تبریک اصلی رو گفتی و دلم شاد کردی نازنی
بر تو ام این روزهای عید مبارک

فریناز دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

ممنون شما لطف دارین

روز خوبی داشته باشین

فریناز عزیز
این روزها که میرود به روزهایی طلائی در تاریخمان تبدیل شود
بر تو و همه ی عزیزان خوش و مبارک باد

بانوی شرق دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام استاد

عیدتون مبارک

سلام به بانوی شرقی مهربان

هر روزت عید و شادمان باشد

نجوا دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.najvamoviestar.blogfa.com

سلام خدمت دوست عزیز و گرامی
می خواستم وبلاگ جدیدم رو به شما معرفی کنم.خوش حال میشم بهم سر بزنید.
www.shaeranenamieiran.blogfa.com

درود بر تو نجوای عزیز
وبلگ جدیدت رو هم دیدم که بیشتر از پیشین مرا خوش نشست
شاد باشی و سلامت

ثریا(یه قدم من ...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ب.ظ http://ghadamhaye-man-to.blogsky.com/

سلام بزرگ مرد اریایی

داداش کوروش عزیز من شما رو با افتخار لینیکدم خوب عزیزم من فک نمیکنم اسمی رو که روی قلب لینک شده زیاد تو ی نت مهم باشه شما جزء اولین دوستای من بودید و من هم همینطور و این برای من همین خیلی مهمه

میتونیدمنووووووووووووووووووووو با اسم

ثریا(یه قدم من ...یه قدم تو ...!!!؟؟؟)
بلینکی خوووووووووووووشحال شدم

درود و هزاران درود بر تو دخت آریائی
من به واسطه اینکه به آلزایمر دچار شده ام
وقتی نام زیبایت در لیست پیوندهایم باشد
مکمل دل خواهم داشت
و بیشتر می توانم ادای وظیفه کنم
انجام شد عزیز

شاد باشی مهربان

ثریا(یه قدم من ...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://ghadamhaye-man-to.blogsky.com/

راستی عزیزم در مورد نشونه از قدرت خداهم خدا رو شکر و اینکه واقعا خدا از این معجزه ها هر لحظه به ما نشون میده و ماییم که قادر به دیدنشون نیستیم باید دلهامونو پاک کنیم تا بتونیم قدرت خدا رو ببینیم

به امید بهار زیبای که در انتظار ملت ماست

ثریاجان
هوای شمال رو پرسیده بود(گرگان)
مه آلود و خنک و با باران هائی نم نم و هراز گاهی
که کیف میدهد یقه ی پالتو رو بالا بدی و کلاه روپائین بکشی. دست درجیب
و زیر درختانی به خواب رفته و پای بر برگهای خشک خیس شده
قدم بزنی
البته اگه پتو بذاره (خواب هم کیفی داره که نگو)

راستی حکایت نشونه رو نگرفتم
میشه محبت کنی و روشنم کنی عریز

ثریا(یه قدم من ...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ http://ghadamhaye-man-to.blogsky.com/

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

تو ماهی
چقدر زحمت کشیدی
شاخه گلی برای نشانه ی لطفت مارا بس
حضورت گلستانی است
فرحبخش و شادی آفرین

سپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاس




ثریا(یه قدم من ...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ http://ghadamhaye-man-to.blogsky.com/

همون بیماری رو که گفتید منظورم بوووووووووووود

حالا گرفتم خبط خودم رو گویا.......

بله عزیز
من به خطا و هم از سر لجاجتی که مضاعف دیگر آن بیماریست
تبری به دست گرفتم و روزی بتهایی را شکستم که
در بین انها خدای حقیقیم رو هم شاید شکستم
که شرمساری امروز در پی دارد
گمانم نشان عصابنیت از خوداین باشد و عذر


ثریا(یه قدم من ...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ http://ghadamhaye-man-to.blogsky.com/

با این توصیفی که کوروش عزیز از شمال کردید دلمان هوای انجا را کرد البته حدودا دوهفته پیش اونجا بودیم توی یکی از پستامم عکساشو گذاشتم هوا یه مقداری بارونی و برفی بود
سرد بود و در کل من شمالو دوست دارم هر هوای داشته باشه

زیبائی که این منطقه دارد و عزیزان با چند روز شاید کمتر توجه داشته شند
تغییرات چهارفصل ان است
دیروز افتابی بود و لباس نازک میطلبید
و امروز اینگونه است
شمال مفتخر است که مهربانی جون تورا مهمان بوده و اینگونه میستای اش

ثریا(یه قدم من ...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ http://ghadamhaye-man-to.blogsky.com/

فک کنم بلاگفا این گلها گل باشن ووووووووووووووووووووووووووووا
اینجا چرا فقط .......
ولی منظورمو رسوندم گوووووووووووووووووویا

مشکل که من به مدیران بلاگ اسکای هم گفتم
گویا تن پروری ایشان
اجازه نمیدهد که ما هم گل داشته باشیم
تا هدیه قدوم عزیزان کنیم

ثریا(یه قدم من ...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ب.ظ http://ghadamhaye-man-to.blogsky.com/












من میدانم چقد زحمت به خود دادی عزیز
برای هریک از شکل ها
ایکاش مدیران بلاگ اسکای مشکل رو درک می کردندو مارا شرمسار کم اری در برابر مهمان نمی کردند

بـــــــــــــاز هم ســــــــــــــــــــــــــــــپاس ار مهـــــــــــــــــــــــــــــــرت



نجوا دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.shaeranenamieiran.blogfa.com

دوست عزیز
از اینکه به وبلاگ جدیدم سر زدین بی نهایت سپاس گزارم.من شما رو لینک کردم اگه لطف کنید و منو به اسم "شاعران بزرگ ایرانی "لینک کنید.ممنون می شم.

درود بر تو نجوای عزیز
کار انجام شد

ممنونم مهر بان همیشه همراه

شاد باشی و پیروز

ثریا(یه قدم من ...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ http://ghadamhaye-man-to.blogsky.com/

برادر عزیز و بزرگوار با این قلمی که شما دارید فقط
من میمانم و نثر ضعیفم در پاسخ به جملات زیبای شممممممممممما

بسسسسسسسسسسی سپاسگذارم
و دوستتان دارم

خواهش ثریا جان
هرچه گشتم تا عکسهائی را گفتی ببینم
نیافتم

شرمنده می کنی این منم که در برابر مهرت کم اورده ام
دل به دل راه دارد مهربان
شاد باشی و سلامت را ارزومندم

نسیم دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ب.ظ http://purebreath.blogfa.com

زندگی کردیم و شاکی نیستیم،
بر زمین خوردیم و خاکی نیستیم،
از دوستان دوریم ولی از یادشان یک لحظه غافل نیستیم.

به بزرگواری خودتون نسیمو ببخشین.
نسیم کم لطف نیست دوستتون داره و دلشم خیلی زود برای دلتون تنگ میشه.

به به سلام و درود بر نسیم مهربان
شاکی نه عزیز
که دلتنگ می شویم
و چقدر خوشحال شدم که می بینم پرانرژی و شاداب در بین ما و با مائی
تو مهربان اگر هراز گاهی اینچنین مارو از حضورت صمیمانه ات و اعلام سلامت باخبر کنی
که گله ای نیست . بی خبری سخت است و زجراور

احمد سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 ب.ظ http://bazarche-irooni.blogsky.com

سلام کوروش جان ممنون از اینکه سر زدی

شعرت خیلی قشنگ بود
واقعا من تاسف میخورم که ما ایرانیا خودمون زیباترین مناسبتها رو داریم ولی هیچ اعتنا یی بهشون نمیکنیم

سلام احمد جان
ممنونم عزیز از لطف بسیارت
امیدوارم هر از گاهی یاران قدیم یگدگر را یاد اور باشیم
من هم سپاسگذار حضورت هستم
شاد باشی

united جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ

لطفا برایم عکس ارسال نمایید

لطفا بفرمائید عکس برای چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد