سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

ازقائده مستثنی

طلسم شکسته شد!

امروز برخلاف عرف عادت شده این چند وقت اخیر

صبح بر سرکارم حاضرشدم!!آنهم نه به علت سحرخیزی که شب بیدارمانی.

ساعت 10صبح پس از تماسی بی اتصال ،سیگاری گیرانده بودم به یاد ِوصال.

وبی آنکه خود متوجه باشم، شده بود م سوژه ای برای یکی ازشاگردان .او نیز در رویای اول شدن در مسابقات جهانی عکاسی!!

دیدم عکاسی طبیعی خیلی بهتراست تا اینکه، عکاسی مرتب چک و چونه ادمی را به چپ چپ یا به راست راست کند. این یکی از آنهمه عکس که چون باقی زیاد ی غرق در مغروق  شدن کشتی های تجاری خودم بودم . نپسندیم.هدیه به یاران



برای دیدن اندازه ی واقعی (اگرچه زیادهم دیدنی نیستم)
می باید بر روی عکس کلیک کنید.


توجه ای دوستانه
همراهی مهربانانه ی شما با شرکت در بحث چگونه شاعر شوم.
و توجه به نظرات دیگر دوستان
برای من که خیلی آموزنده بوده.که امیدوارم فراموش نشود.از محبت همگان سپاس دارم
Share
نظرات 26 + ارسال نظر
قندیل چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ب.ظ

پیشاپیش عیدتون مبارک ... ببخشید که خیلی دیر به دیر میام آخه سرم خیلی شلوغه ... !!
امیدوارم تعطیلات قشنگ و بی سابقه ای داشته باشین ... خوش بگذره ... تا بعد از عید بدرود

درود بر تو مهربان نسرین نازنین

اخوان ثالث می گوید
و قندیل سپهر سخت میدان

تو بهاری و پیام آور عید و قندیلی ماندگار بر آستانه درگاه نوروز شده ای

امید که تو فرخنده سالی در پیش داشته باشی


masoud چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ http://azad0631.iranblog.com

23.3333331417919.3634473176901salam doost man veblag kheyli ghashangi dari.ama heyf tablighat nadare veblag bedoon tablighat yani bedoon poshtvane mali.
ye sar be veblag man bezan va daramad madam olomr dashte bash mahane 400 hezar tooman.tazmini.
agar doost dashtimano ba asm (sms bahal va sare kari) link kon.bya bem khabar bede belinkamet.
rasty agar omadi ye kilik alaki roo tablighat bezan.babat komak be man.

فریناز چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام استاد
نمی دونم چی بگم

سیگارشو دوست نداشتم!
هر چند به یاد وصال باشه!

سلامتی تون برای یاران هدیه ی گرانبهاتریست تا ژستی با سیگار...

جسارت منو ببخشید
نمی تونم نگم!
میشناسین منو
امیدوارم ناراحت نشین
سپاس



سلام عزیز مهربان
به هیچ وجه ژست منظور نبود . همانطوری توضیح دادم خودم هم متوجه نبودم .
من همیشه صمیمیت و صداقت را دوست میداشتم.
لطف می کنی که روراست نظر محبت آمیزت را مطرح می کنی

شاد باشی و سلامت

فریناز چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ

چیزی که برام جالب بود همون عکس روبروتون بود...

کورش هخامنشی


سلام بر فریناز عزیز
نگرفتم کدام عکس روبرو

کمکم می کنی؟


آرمان. چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ

ای استاد!
ای خوش تیپ!
ای خوش عکس!
ای هنرمند!
ای شب زنده دار و سحرخیز!
دست ما را هم بگیر

درود بر تو مهربان
تو رها کن دل بشکسته دلا
که چنین غرق ِ غم و اندوه است
هیبت زار ونزارش گوید
غم و دردش تو ببین چون کوه است


نسیم چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ب.ظ http://purebreath.blogfa.com

سلام استاد کوروش.
خوبین؟؟؟
تو لباسای عیدمون رنگ شاد مثل ترکیب زرد و سبز خوشرنگ خوبه انتخاب کنیم؟ شیک میشه ها

ایشالله 120 ساله بشین. سلامت باشین همیشه.

درود بر تو نسیم عزیز

چشای زیبای تو و عزیزان این شکسته را اینگونه وصف میکند که در واقع چنین نیست
بله باید یادم باشد برای انتخاب و هماهنگی رنگهای لباس عیدم
از تو نسیم پائیزی کمک بگیریم

120 سال؟
چه خبره عزیز
مگه قراره دنیا به اخربرسه؟

ممنونم از اینهمه لطف وهر

ندا چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ

استاد شما هممممممممممممممم

سلام ندا جان

من چی همممممممممممممممممممممممممممممممممممم



کنگان طنز چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ http://kangantanz.blogfa.com

درود ما برکوروش دلیر ما

درود بر تو سید بزرگوار

فریناز چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

عکس زیر شیشه میز جلوتونو میگم!

اما هنوزم میگم

سیگارشو دوست ندارم

حس بدی بهم میده!!!

تو اون عکس رو از کجا میبینی؟


یک منظره است
چشم نواز

من گفتم شاید یادت رفته

سیما چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ http://eshgheroyayee.blogfa.com/

سلام و درود بر شما نازنین

بشد که یاد خوشش باد روزگار وصال

خود آن کرشمه کجا رفت و آن عتاب کجا


روزگار وصال، که آرزو دارم همیشه به خوبی از او یاد شود، گذشت. آن ناز و کرشمه معشوق و آن عتاب و تندی کجاست.

می‌گوید روزگار وصال که ذکر خیرش برقرار بماند، گذشت؛ آن عوالم که گاهی ناز و کرشمه و گاهی برخورد و تندی میان ما و محبوب بود، کجا رفت.

درودی و سپاس مهربان


صلاح کار کجا و من خراب کجا

ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

چه کنم بانو که دل را به عقل تمکین نیست و

مبین به سیب زنخدان که چاه در راه است

کجا همی‌روی ای دل بدین شتاب کجا

هرچه می گویم و می گویم و باز ساز ناساز خویش برزبان دارد

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس

کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

من به بیچاره گی اش رسیده ام و او در لجاج

چو کحل بینش ما خاک آستان شماست

کجا رویم بفرما از این جناب کجا

ممنون

verza پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام کوروش

سلام عزیز

گفتند که تشریف اوردید

به حساب کم سعدتی بگذار نازنین

فریناز پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ق.ظ

خب آخه پیداست
عکسشو جای دیگه تو دنیایی دیگه دیده بودم...


ولی بازم همونو میگم....


آخه استاد شما که میدونی بده!
چرا؟!

سلام فریناز عزیز

تو چشم بصیرت داری مهربان

ممنونم
اگه راجعه به موضوع حرفی داشته باشم
همه می گویند
بد آموزی داره

من نمی گویم بده

پس صم بکم میمانم


ویس پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ق.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

سلام سیگار نکشید مریض میشیدا گفته باشم.در مورد بحث چگونه شاعر شوم اگر کمکی از من بر میاید بفرمایید به اندازه استطاعت عرضه می بدارم.

سلام مجدد
تو نیز شب زنده داری می کنی؟
نکنه سیگاری بشی

واما دستان کمک کننده ات را می بوسم و سپاس گذار مهر همیشگی ات
تا الان هم کمکت کم نبوده

انتخاب راه و شیوه با خودت نازنین

من کاملا در خدمتم

توحید پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ق.ظ

درودی دوباره به استاد بزرگ که هزاران درود هم کم است ...

استاد از قدیم گفتن ترک عادت دور از جون شما موجب مرض هستش ...

عکس زیبایی هست و خیلی طبیعی طوری هم هست

یاد همین چند وقته پیش افتادم استاد ...



زنده باشی و پاینده
کاملا درسته عزیز
چه کنیم که گره گرفتاری ما بسته به نخ هاست نخ ها هم رشته رشته

لطف داری مهربان
یادش بخیر که خاطره شده و از خاطر نمیره

فرخ پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ق.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

کوروش جان این تصویرت با سیگار یعنی منو کشت!!
توی این دوران که همه دارند تبلیغات ضد سیگار میکنند ُ شما محشر کردی و واقعا شهامت به خرج دادی.... یادش بخیر توی سینما می نشستیم و سیگار میکشیدیم و حالش رو میبردیم و الان سیگار شده اخی . . . بعد میگن چرا کسی سینما نمیره؟؟ خب سینمای بدون سیگار دیدن داره؟؟؟ ارادت و امیدوارم همیشه کشنده ی سیگارهای ناب باشی ...

درود بر فرخ عزیزم

چه کنم که محرم تنهائیم برگزیده امش حال منی که تن به کلانتر ش نداده ام
به این ریز خواران ابدا
با اینکه استفاده را اینان منع کرده اند
من باز تن نداده و در کنارم دارمش
بگذار بمیرم از دست یار بی پا

پرنیان پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ق.ظ http://fathebagh.blogsky.com

سلام
قربان شما ده صبح برایتان سحر خیزیست؟ خوش به حالتان !

حالا گاهی یک نخ دو نخ اشکالی ندارد . زیاد برای سلامتی مضر نیست
اما امیدوارم از اونائی نباشید که روزی یک پاکت یا هفته ای یک باکس ...


همیشه عکسهای زیبا بگیرید با دلی لبریز از شادی و امید ...

درود بر پرنیان عزیز
شما هم بد جوری ساخته شده برای مچ گیری هستید
دو جمله هم
در پایان جمله ی اول نقطه داشته
و هم سطر جمله مجزا قرار گرفته . عکس در ساعت 10گرفته ده است


نا امیدتان نکرده و عارضم که سیگار یک نخ یک نخ کشیده شده و تمام بستگی به با حالات روحی و روانی ادمی دارد
گاه شادی و گاه غم تغییر پذیر است

ممنونم از همه مهربانی تو بانو افرشته خو

پرنیان پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ق.ظ http://fathebagh.blogsky.com

غمینم و تنها به خلوت شبها
شکسته دلم را جدائی تو
چو شعله ی لرزان
چو آتش سوزان
شرر زده بر جان جدائی تو
آهنگ مهستی ... جدائی . یاد این آهنگ افتادم

مهستی نازنین صدایست که با شنیدن آن تنم می لرزد

و همیشه از شنیدن ترانه هایش لذت
نه برگ امیدم
نه شوق نویدم
...
جدائی تو

نسیم پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ق.ظ http://purebreath.blogfa.com

سلام.
من همین رنگای لباس خودتونو گفتم استاد.
الهی 120 ساله بشی هم عنوان پست جدیدم بود.
اما برای شما آرزو میکنم هر چندسال که قراره باشین سالم باشین شاد و عاشق.
سیگارم اگه زیاد نباشه گذشت میکنیم. ما خودخواهیم به خاطر خودمون میگیم نکشین چون میخوایم تا ما هستیم شما هم باشین. سلامت. میدونین که تحمل درد کشیدن دوستان چقدر سخته.

هزاران سلام و درود بر تو مهربان
نسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم پائـــــــــــــــــــــــــــــیزی

البته به همت تو مهربان 120 ساله شدن به معنی رسیدم

وراجع به رنگ نیز متوجه بودم بانو . وهمچنین حسن نظرت
اگرچه در من گاه بر حسب تصادف رنگها ست در میاید و..

میدانستم که مهربانی و با گذشت
ممنونم ازینهمه مهر که نسیم گرما بخش خورشید را ماند در این هوای سرد

امیدوارم چند تا 120سال عمر کنی
و بارها شاهد دیدن این جشن باشی

آرمان. پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

استاد! از این قواعد مستثنی بیشتر آپ بفرمائید.
میخاییم بیشتر شیفته تان بشیم

سلام بر آرمان همیشه
لطف داری عزیز
باید من را به خاطر اینکه نمیتوانم این وبلاک در یک مسیر پیش ببرم
گمانم دمدمی مزاجی ام
موجب ازار خواهد شد

فریناز پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ

بی نهایت پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.bi-nahayat.blogfa.com

خیلی عالی بود.
آپم با دو تا عیدی.
منتظرم.

درود بر تو نازنین که قلبی به بینهایتی آسمان داری

نوروزت فرخنده و هر روزت پرخنده


میترا پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ب.ظ

شکار لحظه ها به این میگن دیگه

ولی من با فتو شاژ اون سیگارو بر میدارمامیدوارم در دنیای واقعیتون هم برداشته بشه

میترا
با ز تو هم رفتی تو کار فتول شاپ

مگه بیکاری آخه

ممنونم که سرمیزنی

میترا پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ

بیکار نیستم. چون از سیگار تنفره خاصی دارم نمیتونم تحملش کنم

امیدوارم که مجبور نشی عشق تنفر رو تحمل کنی


sambad شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ب.ظ http://www.sambad999.blogfa.com

[:[:S004S004:]


sambad یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.sambad999.blogfa.com

سلام استاد با شعری زیبا اپم در ضمن عیدتون هم پیشاپیش مبارک امیدوار م سال خوبی داشته باشین

سلام سمباد عزیزم


بسیار شعر زیبائی بود
و من بیش از اندازه لذت بردم

سال نو ات پربار و خنده باد

sambad دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.sambad999.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد