سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

عاشقانه ها(۱)

دمدمی مزاجی و مکان ناپذیریم ، تازه گی ها

مرا در نت

به

فیس book

رسانده که شاید تا مدتی در انجا گذران لحظات باقی داشته باشم.

و در صفحه ای با عنوان

عارفانه ها،عاشقانه ها

دعوت شده ام که باعزیزان همراه، با جملاتی

محیطی ادبی و صمیمی بسازیم .امروز تصمیم گرفتم که جملات

فی البداهه ام را در اینجا نیز بگذارم

شاید خالی از لطف نباشد.


از وقتی که آینه ی دلم را شکستی ،خاطراتم را باشانه ی احساس  در  ذلالی اشکهایم مرتب می کنم.

 

می خواستم مردم را کور کنم که تورا نبینند. ایکاش مردم چشم کور میشد و تورا نمی دید.

 

فکرمیکردم که من استکانم و تو نعلبکی.ولی تو چای داغ داغ بودی.لب سوز شده.

 

اشتباه کردی.من درختم نه پیچک که التماست کنم.

 

برو . دریغ که قطره ای آب را حرامت کنم .تو که مسافر نیستی!راهی به ناکجا آباد داری


شب و روزم شده یکی، روز آفتاب است و شب یاد تو.

 

پرستو و هرچه که یاد آور کوچ است را ،دوست دارم.من مانده گار هیچم .

 

قاب خالی را دوست دارم .دیوار دلم را که نباید خالی ببینند.

 

کتاب شعرم .تابوت احساس من است.

چه می گوئیکه فیلم تکراری است؟ یاد او برای من همیشه شب اول اکران است.

 

باغروب آفتاب دلم میگیرد. این احساس را از زمانی دارم که تو غروب کردی.

 

غروب شد و باز تو بانو فانوس تنهائی ام را به کبریت یادت روشن کردی .

 

دلم یک صندلی بیشتر ندارد آنهم تو نشسته ای.هر که وارد فقط می تواند بایستد.

 

جنگلبان کجائی؟تبر دار بی رحم خاطره ،امشب باز در راه است .

 

وقتی موج خاطره به ساحل دلت اوج میگیرد . چه سخت است سنگ ریزه بودن .

 تنهائی ام را حبابی احاطه کرده از یاد او.

همیشه می گفت:تو زندگی منی،حیف که زندگیش کوتاه بود.

پنجره را بگشا و احساس را به لایتناهی آسمان رها کن تا ابرهای باران خیز دیگر جای جولان نداشته باشد.

 صائب تبریزی می گوید:دست طلب چو میکنی پیش کسان/پل بسته ای که بگذری از آبروی خویش. نکند طلب عشقت را کردم . آبرویم را ریختی؟

 ایکاش پلی بود برای گذشتن از تو

هوای غروب . سنگین دلتنگی هاست.

خاک دیار ما را سالهاست گرد فراموشی گرفته. نمی آید .باور کن.

باطری ساعت قلبم مهر تست. مدتی است از کار ایستاده!!

آغوشم پر از خواستن هاست و تو معلقی چون هوا

ترانه های نیمه شبانم ،چه بی صداست .تنها،دلشتکستگان می شنوند

پرسید: چرا اینهمه تنهائی را دوست داری؟گفتمش:
چون در تنهائی است ،که یادش میاید

 یاد تو چرا ،چون دزدان ،نیمه شب به خانه ی دلم شبیخون میزند؟

خانه ی تنهائیم در دارد،چرا سرزده، وارد می شوی؟

کوچه ، نه برای رفتن که برای پرسه زدن زیر باران است. در انتهای تنهائی ها با فانوس یادش

در احساس خسرو بودم و در تحمل ِ بار ِفراق ،فرهاد.ولی عاقبتم به مجنونی کشید

چشم ها، چشمه های راز و نیازنند

گم شدن در خیال همان ابتدای ورود به راه پیدائست

مثل زندگی بی عشق زوج

 چتری پر از سوراغهائی بزرگ که هریک به نوعی ترجیع میدهند به باران پناه ببرند

وقتی که دل نابیناست. هیچ مرز و دیواری نمیماندو دل را نمی شود به جرم از مرز گذشتن بازداشت کرد

 عشق را باید از تک فروشی خرید. عمده فروش  یک کلام است:مقطوع

بگو چرا عهدی که بستی شکستی؟از خانه ی این دل بی وداع رفتی؟

نظرات 42 + ارسال نظر
نگین جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.manelii.blogsky.com

واقعا هنرمندید
افتخار میکنم که با وبلاگتون آشنا شدم...
واقعا زیبا بود...

ممنونم نگین عزیز
منهم از دوستی با شما خوشبختم

نگین جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

یه لینکی براتون میذارم ببینیدش...فقط امیدورام دلخور نشید

http://www.p30data.com/forum/showthread.php?p=485007#post485007

نگین جان می گویند که از نظر دنیای مجازی بعضی چیزها مجازه

منهم مثل شما دخترها که می گوئید : بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس

دلخور نه عزیز که ممنون صداقت و امانت داریت هم شدم

لطف کردی .
ما اگر همه رفتار تو مهربان الگو کرده و در کپی ها امانت دار باشیم که این
عمل پسندیده و مفید است

ممنون مهربانیت نازنین

اهورا جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ http://WWW.KHERADEPAK3.BLOGFA.COM

بابا فیس بوکی ها.........پیش ما هم بیا...
خداجانا من بازیچه افکار این احمقانم.........

و وقتی میگویم من این خدا را نمیخواهم..........

کافرم میخوانند...........

و اعدام یک جاندار را در شهر جشن میگیرند..........

خداجانا اینها عاقبت ،شغل عزرائیل را هم میگیرند ...........

اهورا جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ http://WWW.KHERADEPAK3.BLOGFA.COM

استاد ما فیس بوک بیا نیستیم.واسه ما خطر داره....ولی مخلص شما هستیم

کنگان طنز جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ http://kangantanz.blogfa.com

کوروش جان سلام .درود بر تو که از شایسته ترینها هستی

سلام بزرگوار

تو به همیشه داری مهربان

سیمین محسن نژاد جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.payame2.blogfa.com

سلام کوروش عزیز
بسیار سپاسگزارم از کامنت شما .
موفق و سالم باشید

سلام بر سیمین بانو فرهنگ
خواهش میکنم عزیز
لازم شد که در کنارت باشم
که وظیفه بود

نازنین شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ http://sokoot989.blogfa.com

درووووود بر استاد بزرگ
خیلی خیلی خوشحالم از آشناییتون
چه وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
راستی من عاشق نام کوروشم
من رو یاد تاریخچه گرانبهای ایران کهن میندازه
این اسم رو با احترام به زبون میارم و تقدیس میکنم
اگر لایق بدانید با افتخار لینکتون میکنم با همون اسم زیبای وبتون

فراوان درود و سپاس هائی بسیار به نازنین گل سکوت
آفریدگار عاشقان را نازم که نازنینانی اینچنین را
بر این خاک زر خیز، نهال فریاد عشق ایران جاوید قرار داد.
منهم از نام کوروش بزرگ به وجد میایم و امید کمرنگم به رنگین کمان پرفروغ
فردا مبدل می شود

با افتخار به یارانم پیوند خوردی نازنین همراه

شاد باشی و سلامت

فرخ شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

کوروش عزیز به حوصله و تحمل و علایق ات ، حسرت میبرم .

سلام برادر جان
اینها درست بر عکس
از حوصله سر رفتن و یکجا بند نشدن عزیز

ممنونم

آرمان. شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

"می خواستم مردم را کور کنم که تورا نبینند. ایکاش مردم چشم کور میشد و تورا نمی دید"

از این جمله حظ بسیار بردم
خیلی ماه بود
البته بقیه نیز اقمار دیگری بودند در آسمان ادب
مرسی استاد!

ممنونم از اینهمه لطف آرمان عزیزم

فریناز شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ق.ظ

سلام استاد مهربونم
برای من هم که عاشق تنوعم و دلزده از این محیط وبلاگ ها واقعا تازگی داشت ودیشب که شده بود فرشته ی نجاتی برایم...
و با وجود خوبانی چون شما اونجا هم احساس تنهایی نمی کردم...

ممنون بابت تمام لطف و خوبی هاتون

شب و روزتون به کام
موفق و سربلند باشید مهربان


سلام بر فریناز گل
متوجه شادی و سرحالی ات بودم . و خوشحال که شاهد سرور و سرزندگی ات شدم
ولی افسوس که دیشب سرماخورده بودم و نتوانستم خوب همراهی کنم

روزگارت به کام.تاریخت به سربلندی به نام
ممنون مهربانی هایت

فریناز شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ق.ظ

گاهی با گذر زمان و شناخت آدم ها به حرف خیلی ها پی می بری...

زمانی دوستی عزیز که دیگه اینجا نیست یادمه ارزش خیلی زیادی برای شما قائل بود...

الان می فهمم چرا

در این نامرد سرا وجود مردانی به صداقت و دل دریاییه شما به ارزش مرواریدیدر دل صدف در اعماق اقیانوس بی انتهاست...

فدای مهربونی هات عزیز
شما عزیزانمیت که در این دنیای مجازی با شما ها شاد می شوم و
گاه با گفتن .سنگ صبورم شما ئید که به مهربانی تحمل می کنید.
شاد باشید و سلامت و سرافراز
که جز این آمالی نیست

موچه کوچولو شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ق.ظ http://koocholoamin.blogsky.com/

سلام
مرسی به من سر زدین
فیس بوک یه جورایی همه گیر شده
ولی من از دستش در رفتم
جملات زیبایی بود راستی

سلام موچه بزرگ
از بس ایرانی از


تکرار
تکرار
تکرار


در سایت ها و وبلاگ ها خسته شده

دنبال تنوع است

ممنونم مهربان

قندک شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام کوروش عزیز. چه کار خوبی کردی که فی لبداهه های قشنگت را اینجا هم گذاشتی زیرا چشم ما بر فیس بوک بسته است. سپاس از همراهی و همدردی ات عزیز

سلام بر آمیرزای شیرین سخن
هیچ دری به روی چشم زیبا و دور نگرت بسته مباد

راهش را پیدا کن

شاید دیداری میسر شد . ممنونم از مهر فراوانت نازنینم

نازنین شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.sokoot989.blogfa.com

دروووودی مجدد بر استاد بزرگ و عزیزم کوروش بزرگِ زمان
چقدر از خوندنِ کامنتتون به وجد اومدم و به خودم بالیدم
قلمتون رو ستایش میکنم ...
افتخار بزرگیه برام دیدنِ نامم در لیست یارانتون و دیدنِ نام بزرگتون در لیست دوستانم
بینهایت متشکرم از افتخاری که نصیبم شد

درود بر تو عزیز ِ مهربان

نازنین عزیز . تو نیز باعث شدی به ادرس داده بیام و برای سپاسگذاری
از اینهمه محبتت عضو نشوم ولی فرصت نشد .پست تشکری داشته باشم
در اسرع وقت جنین خواهم کرد که از -اهم واجبات -است.

ممنونم به جهت عطر مهری که می پراکنی

شاد باشی و همیشه استوار

نازنین شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.sokoot989.blogfa.com

راستی استاد پست رمز داری گذاشتم که در قسمت خصوصی براتون رمز رو فرستادم
دوست داشتید و حوصله تون کشید خوشوقت میشم

چه افتخاری که در زمره ی محرمان عزیزی قرار گرفتن

ممنونم اینهمه محبتت

www.irandomain.cz.cc شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.irandomain.cz.cc

تبدیل نام وبلاگ شما به سایت

www. your name .cz.cc

your name : آدرس دلخواه شما

زمان فعال شدن : 1 ساعت

مزایای داشتن یک دامنه مستقل :

کوتاه شدن آدرس وبلاگ شما

افزایش رتبه وبلاگ شما در گوگل = افزایش بازدید

نمونه دامنه :

www.adl-hami.blogfa.com

تبدیل شده به

www.adl-hami.cz.cc

نگینツ شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

ممنون

آرمان. شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

مهر شما بیش از لطف ماست
دل ما را استاد با مهر شما گره افتاده است
به دندان هم باز نمی گردد

گاهی زبانم قاصر است
از سپاس گذاری اینهمه مهر
فقط می گویم
می گویند در مثل . دلم گری ریخت

من می گویم دلم آنقدر با وجود مهر تو سنگین شده که

به هیچ طوفانی تکان نمی خورد

نازنین شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.sokoot989.blogfa.com

ببخشید استاد
شما اولین فردی بودید که رمز گرفتید و منبعد هم پست رمز داری باشد اولین نفر شمایید
اما به پیشنهاد دوستی رمز رو برداشتم تا زین پس کمتر از گفتن حقیقت درونم هراس داشته باشم
بابت این مساله به شدت عذر خواهم...
ممنون از حضور گرم و مهربونتون
موید و پیروز باشید....

باز هم این افتخاری دیگر بود که نصیبم شد نازنین مهر

گفتن حرف دل اگر عذری از سر ناچاری نباشد.هیچ پسندیده نیست
دوست اگر دوست است که با کدورت ها و شادی های دل آدم خوش است
به شادی رقص کنان است و به اندوهی سیه جامه
خوشا یاری که هرگاه دست یاری دارد

ممنونم از مهربانی هایت

نازنین شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.sokoot989.blogfa.com

گاهی حرفها روی دل سنگینی میکنن
بیرون آوردنشون عجیب سبک میکنه درون رو
حرفهای خیلی درونی رو هیچ وقت بیان نمیکنم
ممنون از سخنان گرانمایه تون

نازنین عزیز
مهم برای جلوگیری از هر انفنجاری درونی خود گفتن است.
فقط باید آموخت زبان این بیان را
ایهام و ابهام و...

وابزارهائی دیگر در زبان داریم که فریادرس ماست.
باید بیاموزیم وتمرین کنیم
راه رسیدن به تخلیه ی درون را

شاد باشی عزیز

سوفیا شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ http://www.sufiyastory.blogfa.com

سعی کن مثل خورشید زیاد نور ندی چون همه از نورت استفاده می کنن ولی اصلا نگات نمی کنن؛ سعی کن مثل ستاره کم نور بدی تا همه تو خلوت شباشون دنبالت بگردن



بسیار بسیار زیبا بود سوفیای عزیز





pashmakoo شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

درود بر استاد بزرگ

هزاران درود بر راضی جون عزیز

شاد زی و سلامت

آفتاب شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ http://aftab54.blogfa.com/

سلام استاد گرامی ..
چه دلنوشته های زیبایی !
همه جملات یک طرف اینها یک طرف :
شب و روزم شده یکی، روز آفتاب است و شب یاد تو.

باغروب آفتاب دلم میگیرد. این احساس را از زمانی دارم که تو غروب کردی.

درود بر آفتاب همیشه تابنده

تغییر هویت داده ام . بسکه آفتاب را ستایش کرده ام
می گویند آفتاب پرست شده ای

ممنونم از مهر تو تابنده ی همیشه گرما بخش

s@rv شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://sarvenaz.blogsky.com

سلام کورش بسیارعزیزوبزرگوار
شادم ازخواندن پیام ارزشمندتان ومتاثر که ایام عید سعادت دیدارت نداشتم هرچند بی خبر آمده بودیدوبی اطلاع ازحضورتان
باورکن فردای آن روز مجبورشدم برگردم چون مهمان رسیده بودازخارج وبعدازاون هم با آنها هرروز درسفرکوتاه اطراف بودم که قصد دیدن فامیل داشتندوشب برمیگشتم
درهرحال امید که تمام ایامتان شاد.سالم .موفق وبهاری باشد

درود بر آقا کریم گل

باور کن شیراز بی مثال بی سرو استوار

بی لذت شد برام

ممنونم مهربان

امید که سلامت باشی و شکوفا

سینا یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

خیلی قشنگ بودن...
نمی دونم چرا از فیس بوک خوشم نمیاد

ممنونم سینا جان

ابتدا منهم با انجا مشکل داشتم وقتی به صفحات و بخش ها دعوت شدم

خیلی لذت بردم و با دوستان خوبی آشنا شدم

البته من دمدمی مزاجم و ممکن است زمانش کوتاه باشد مانده گاری


کنگان طنز یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ http://kangantanz.blogfa.com

سلام.منتظرتم

درود بر تو مهربان

pashmakoo یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ق.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

استاد بزرگ فقط اومدم بگم که خوابگاه خوابگاهه پسر و دخترش فرقی نداره!
جو خوابگاه تنبل کننده ست واین ثابت شده!
اینقدر دلم گرفته که اگه بدونید میگید واااااااااااااااای چقدر دلت گرفته!
تا وقتی که تو خوابگاه بودیم تمام وقت بدون هیچ مکثی غر میزدم اما حالا....
فقط میگم خدا بهمون صبر بده
محاله روزی یه بار فیلما و عکسا و کلیپامونو نبینم!
آخه دور از جون شما خیلی شلوغ و شیطون بودیم!
هیچ کسی از دستمون آسایش نداشت
فاتحه یادتون نره

از وقتی که آینه ی دلم را شکستی ،خاطراتم را باشانه ی احساس در ذلالی اشکهایم مرتب می کنم.

فدات شم عزیز که اینهمه مهربانانه مرا سنگ صبورت دانستی

اره همیشه خاطرات
حتی غمگنانه اش هم دل را می سوزاند
و شادمانه اش هم

شاد باشی مهربان
و هرگز مباد که مویه هایت را به شانه ی اندوه مرتب کنی

pashmakoo یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ق.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

کوروش کبیر!
خوشم میاد که همچین آنلایندا
باعث افتخار که سنگ صبورم باشید

لطف داری عزیز

من به جای ولگردی دارم به وب گردی اعتیاد پیدا می کنم عزیز

گمانم این است که آدمی باید آپدیت باشد

من همیشه در خدمت خواهم اگر شایسته بدانی عزیز

آرمان. یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

استاد مهر!
از بابت عضویت گروه عاشقانه عارفانه ممنونم

چ ِ چمنتیم

درود بر تو حضورت باعث افتخار است
عزیز تو سمبل عشق و عرفان عاشقانه هائئ

من خاکم

هیچ چمنی هم که بی خاک سبز شدنی نیست گل باغ نت

الیاس یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ق.ظ http://persianfreewe.blogfa.com/

درود بر کوروش
واقعا نویسنده خوبی هستی ها!

حالم بد است ای مردم .........حالم بداست
به روزم

درود از سر مهر

سپاسگذار مهربانی ات

نازنین یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.sokoot989.blogfa.com

سلام استاد
خیلی خیلی ممنونم از لطفتون
فقط ببخشید در مورد اون پستی که توی سایت گذاشتید ممکنه یه مقدار راهنماییم کنید
توی چه سایتی هست؟
ببخشید این روزها کمی گیرنده هام ضعیف شدن

درود بر تو نازنین
در همام سایتی که خودت ادرس دادی عزیز
http://www.p30data.com/forum/showthread.php?p=485172#post485172
گیرنده هایت را دست نزن
اشکال شاید در فرستنده باشد
اتفاقا
ادمین محترم نیز ابراز لطف کردند و پاسخی نیز نگاشتند
(راستی گویا از همشهریانم در آمده )

شاد باش که دل غمین هزاران درد بیدرمان می آورد

pashmakoo یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

استاد نا خوش احوالم

عزیز هرگز مکدر نبینم
در کامنتی برایت آنچه می باید عارض شدم

پاریس کوچولو یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ

روزی ما دوباره کبوترهایمان را پرواز خواهیم داد

و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت؛

روزی که کمترین سرود بوسه است

و هر انسان برای هر انسان برادری‌ست.

روزی که دیگر درهای خانه‌شان را نمی‌بندند

قفل افسانه‌ایست؛

و قلب برای زندگی بس است...

ممنونم کورش جان

به به بین کی اومده

وچه دست پر


مهربان به خانه ام آمدی
که خانه ، خانه ی تست
با چراغی به روشنی
دل همیشه سبزت

شاد و سلامت و بیشتر افشان

نازنین یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.sokoot989.blogfa.com

درووووووووووووودی مجدد استاد
باور کنید کامنت شما رو که خوندم سرخ شدم از فرط شرم
گمانم اشتباهی صورت گرفته
راستش الان برای اولین بار به اون سایت رفتم و خیلی هم خوشم آمد و برام جالب بود البته
اما دوست عزیزی که آدرس این سایت رو به شما داده ظاهرا نگین جان بوده...
من هیچ کاره بودم استاد ... باور کنید... اتفاقا چقدر دوست داشتم در این کار نقش هرچند کمرنگی داشته باشم
من هم از نگین عزیز تشکر میکنم
پست زیبای شما رو در سایت خوندم و مانند همیشه تحسین برانگیز بود + شعر بسیار زیباتون

ببخشید که از همون اول سو ءِ تفاهم رو برطرف نکردم
راستش متوجه نشده بودم اصلا
باز هم ممنونم استاد کوروش عزیز از ابراز لطفتون
سو ءِ نیتی در کار نبود

نازنین جان همیشه می گویند
از انچه که می ترسی سراعت میاد.
میدیم آدمهائی را که آلزایمر گرفته اند و چه اتفاقات جالبی برایشان می افتاد که ضمن خنده دار شدن . من را متاثر می کرد
من همیشه از این میترسیدم که مبادا به چنین روزی دچار شوم
گویا چنین شده
البته مثالی دیگر نیز هست که می گوید عدو شود سبب خیر..

که خطا باعث شد تو عزیز نیز مثل من با آنجا آشنا شوی
در هرصورت بخشش از بزرگان است مهربان
شاد باشی و سلامت


ر ف ی ق یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

سلام استاد دلم ، ابرهای شک وگمان بار فتنه دارند و بی گمان خورشید عشق را مانع می شوند ... عاشقان را برسر خود حکم نیست هر چه فرمان از معشوق باشد آن کنند ... استاد را چه شده که عشق از سر برون کرده و معشوق را به دشنام نشانه رفته ...

درود بر رفیق راه که کلامش بوی مهر دارد و آذین گر این خانه نه چندان خاموش
که واگویه های دل را دید و دلش رنجه شد
که سپاسی او را زبنده است به قد و قامت دنیا

ممنونم از اینهمه مهر مهربانی رفیق و یاری همراه
گاه سخن چون سنگ ریزه ای در کفش است
که جای در آوردنش . نک کفش بیگناه را بر زمین می کوبیم

ملالی نیست عزیز که دل خستگی ها را گاه کلام چون آهی است که از کوزه ی دل .رطوبت وار تراویده است

نازنین یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ http://www.sokoot989.blogfa.com

اختیار دارید استاد شما که هنوز بسی جوان هستید ، حالا حالا ها باید منتظر آلزایمر بمانید ، البته انشاا.. تا 120 سالگی هم به آن دچار نشوید ...
این چیزها را آلزایمر نمینامند متاسفانه مشغله های روزمره افراد چنان زیاد شده که دیگر حواسی برای انسان نمیماند...
این اشتباهات کوچک برای همه طبیعی است
من و شما هم از این قاعده مستثنی نمیباشیم...
البته ظاهرا اینبار دوست عزیزی سبب خیر شده
حتما مصلحت اینگونه بوده تا من هم برایم افتخاری باشد و با آنجا آشنا شوم
اختیار دارید استاد شما باید ببخشید که از همون اول پیگیری نکردم
بسی متشکرم
همچنان پاینده باشید

گاهی به خود می گویم
چرا اینهمه کلماتی چون مهر و مهربانی را تکرار می کنم
نکند این کلام شده تکیه کلامم که بد هم نیست
مثل اینکه بعضی ها هی می کویند. متوجه شدی. ملتفتی. ...
ولی حال دریافتم که نه
اگر تکرار شده
علتش مهر افشانی یاران و عزیزانم است که
این کلمات هم باز پاسخگوی مهربانی هایشان نیست

ممنونم نازنین حان
اتفاقا به نگین عزیز هم لینک وبلاگ تو عزیز را دادم تا مبادا گمان کند که
بی تفاوت بوده ام

باز هم سپاسگذار مهرت که کم آوردم

نگین یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

نه اتفاقا من پاسخ نظراتتون رو خوندم که دوباره اینجا کامنت گذاشتم و گفتم ممنون
نه من اصلا انتظار جواب نداشتم.جدی میگم.من واقعا از نوشته هاتون خوشم اومد که اونجا گذاشتمش.چون پی سی دیتا واسه من یه خانه و یه خونواده ی مجازی و دوست دارم دوستام با علایق من آشنا شن.
و خیلی خوشحال شدم که پاسختون رو در اون سایت دیدم
شما همین قدر که با نوشتن این جملات و شعرهای زیبا روح همه رو زنده میکنید خودش زیباترین و قشنگترین هدیه است

ممنونم نگین عزیز
بابت همه ی الطافت



نفیسه یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://nasle9.com/

سلام به کوروش عزیز یه دنیا ممنون از حضور گرمت نوشته هات هم که مثل همیشه فوق العادست و من از خوندنشون لذت بردم من هم برای تو آرزو دارم عمر غم هایت کوتاه باشد و شادهایت افزون (آمین)

سلام نفیسه ی عزیز

خوشحالم که زمزمه ها و دل نوشته هایم . موجب رضایتت می شود
که غایت ارتباط با مخاطب و دلنشینی ان است

اناهیتا یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

با سلام

استاد چون خودم شعر نمیگم یکی از دوستانم و معرفی کردم....برای عضو شدن شرایط خاصی داره؟؟و به چه صورت میشه عضو شد؟
لازم به ذکر...که من فقط از خواندن شعرهایتون لذت میبرم

آناهیتا عزیز
شرط خاصی نداره عزیز وشاعر بودن هم شرط دیگرش نیست
کافی است توسط یکی از اعضا دعوت شوید.
خودت هم اینهمه پر احساس می نمائی می توانی
مرا بنام
کوروش هخامنشی ادد کن تا دعوتت کنم
یا دوستت
در خدمتم

اناهیتا یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

ممنون استاد

چشم الان شمارو ادد میکنم....سپاسگذارم

شب خوش

باعث افتخار عزیز

و ممنونم از اینهمه مهر

شب هایت طلائی


ندا (حرف دل) دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.nedayeghalbeman.blogfa.com/

درود بر استاد عزیزم
برای من که واقعا افتخاره که در کنار شما در عاشقانه و عارفانه فعالیت می کنم.
و خوشحالم که دعوت من رو پذیرفتین.
من دریاه تک تک جملات زیبای شما نظراتم رو تو عاشقانه عارفانه نوشتم اما اینجا هم می گم که مثل همیشه با احساس و قابل تحسینه.

درود های فراوان بر ندا
بانوی ترانه و احساس

این منم که باید سپاسگذار مهرت باشم که در این دمدمی مجازی ها و دل گیری ها دستی رساندی و آشنا با مجموعه ای احساس برانگیزم کردی .
و غلیانی از این بی صدا اگر هست از محبت های سرشار شماست
که ترغیب می کند این ناچیز کلام را به گفتار

ممنونم از محبت هایت مهربان

نسیم سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ http://purebreath.blogfa.com

از وقتی که آینه ی دلم را شکستی ،خاطراتم را باشانه ی احساس در ذلالی اشکهایم مرتب می کنم.

درود
این جمله اول رو از همه بیشتر دوست داشتم

کم میام نت و دلم برای همه تنگ شده
مراقب خودتون باشین

نسیم مهر بر آشیانه ام وزیدن گرفته

خوشا من که با کم آمدنها نیز
سعادت دیدار دارم

کم آمدنتان
دلگیرم می کند
در این دنیای مجازی
گوئی خویشانم مرا تنها گذاشته اند

امیدوارم هرجا که هستی
شاد باشی و سلامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد