سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

دلم برای یک جانی سوخت

باری دیگر،شیپور دنیای رسانه ها به صدا در آمد

ابزاری که هرازگاه سکوت و رخوت را در جامعه بشری می شکند و چون سرکارگری که به کارگر خسته و نحیف فریادسرمیدهد . تا نگذارد کار بخوابد.

بن لادن کشته شد!

لطفا ادامه ی مطلب را کلیک کنید

او که تاجری عربستانی بود و به پیشنهاد امنیت آن کشور،درپی جذب افرادی برای مقابله باگروههای افراطی . وپس از آن خود در بازی های پشت پرده دست در دست SIAبه بهانه ی مقابل با شوروی سابق (وارد بازی شد و می خواست بازی از دست بازیگردان بقاپد.)

و برای مقابله و براندازی حکومتهایی چون نجیب الله ، وارد افغانستان می شود.....

وهمه را نیز در این مدت آنقدر شنیده ایم که گوشمان پرشده است.

امروز دلم برای او و صدام و مایکل جکسون و...همه ی انانی که خوراک تبلیغاتی شده اند و ابزار ی برای کارفرما(فریاد سرکارگر )،سوخت.

بن لادنی که می توانست با ثروت سرشارش در اوج و نهایت شادی و سرور زندگی کند.و در بهترین کاخها گذران عمر کند،

بازیچه شد

در غارها و به دور از ابتدائی ترین امکانات ،شاید ماهها رنگ آب و آفتاب ندید.رنگ خانه و خانواده.

وشاید یک شب هم سر به بالین آسایش نگذاشت.

......

نمیدانم شاید هم از او شبحی ساخته بودند تا هر از گاه چون لولوئی ،بهره ببرند؟

مرگ و نحوی کشته شدنش نیز شاید دروغی بیش نباشد. نمیدانم

همانطور که من هرگز اعدام صدام را باور نکردم.

آدمی که وارد بازی های 30یاسی می شود. دو عمر دارد .یکی عمر طبیعی که اغلب عایدشان نمی شود. و دیگری عمری بر اساس خواست چرخاننده گان این چرخ گردون


من و کجا حماقت؟

گوربابای سیاست

Share
نظرات 31 + ارسال نظر
آرمان. دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

من میمیرم واسه این بازی های سیاسی غربیها
ساده آنها که باور میکنند

عشقی استاد

هزاران سال زنده باشی

ما را به مکتب رندان اگر بری
هرگز خطای گذشته نمی کنم

قندک دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام داداش کوروش عزیز .منم باهات موافقم کامبل موافق. گوربابای سیاست.البته الان اینو میگم بعد خودم یادم میره چی گفتم روز از نو روزی از نو.درود بر تو

ای موافق صورت و معنی که تا چشم منست
از تو زیباتر ندیدم روی و خوشتر خوی را

گر به سر می‌گردم از بیچارگی عیبم مکن
چون تو چوگان می‌زنی جرمی نباشد گوی را

درود بر برادر گل شیرین سخن وقندین کلامم

بهزاد(معمارومعماری) دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.behzadkaremian.blogfa.com

سلام
مطالب جالبی گذاشتی کی فکرشو میکرد که بن لادن هم کشته بشه
اگه دانشجوی معماری هستید به ما سر بزنید
ممنون.

سلام به روی ماهت عزیز

ممنونم که امدی من سالهای پیش با تو نازنین همرشته بودم
با فنداسیون و محاسبات فنی مثل ضریب لاغری و... سر کار داشتم
از بد روزگار تغییراتی حاصل شد
ولی در پیوند هایم کیانوش عزیز
از همراهانت خواهد بود
نیک خواهد بود که خود را نیز بیابید
شاد باشی و سلامت

ر ف ی ق دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

جهان پر است از قیل و قال های زشت و روز مره و چه خوب گفتی که باید لب فرو بست براین زشتی ها ... ناله های گریه آلود و سرودهای غمگینی سمفونی این روزهای جهان شده است ... سلام بر استاد دل ، باز هم گلی به جمال عشق و عاشقی هامان ...

گلی را می شناسم آتشین نام
گلی هم هست به نام قهر
تو از کدامینی؟؟

دلتنگم مخوان
که اگر چنین بود
ترا اینهمه

پرنیان دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ http://fathebagh.blogsky.com

سلام کوروش عزیز
اتفاقا وقتی ابتدای پستتان را خواندم دقیقا به جمله ی آخرتان داشتم فکر می کردم : شاید مرگ او هم دروغی بیش نباشد!

در کل سیاست خیلی چیز مزخرفیست .
...
ضمنا جناب قندک عزیز یک کامنت در پست قبلی من گذاشتند مخاطبش شمائید! بد نیست یک بار مرورش کنید.

شب بسیار خوبی داشته باشید .

افسانه ی عشق را بر دیواره ی آثار باستانی نوشتند. هر که دید . گفت:قصه ی زندگی من است.
پرنیان عزیز
خواهر مهربانم.بر خلاف عادت مالوف و مرسوم پست امروزت را نخوانده بنا به اطاعت امری که داشتی رفتم و با شرمساری محبت
بی دریغ تو و برادر عزیز ندیده از قند و عسل شیرینتر را دیدم.
چه میتوانم گفت؟وقتی که مسافری ناظر از دور اینگونه وصف الحال
می شود.
روی ماه تمام شما عزیزانی را که این مدت در کنارتان ساعاتی را اگرچه کم بر تمام داشته های سالیانم پرده ای و ستری کشیده شد . را می بوسم
چرا که
دل ِ من سی دی پر از عاشقانه بود سرنوشت خش های نامرادی برآن کشید.

مگس بن خرمگس دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.magasy.blogfa.com

کی گفته تو غار بود؟! کی گفته زندگی بدی داشت؟!
تو بهترین جای پاکستان زندگی می کرد... بعدش هم ، مگه پول همه چیزه؟!! قدرت... اگه تشنه قدرت باشی هر سختیی رو تحمل می کنی... مگه اینطور نیست که یه پزشک که عاشقه کارشه کلی سختی می کشه اما حالیش نیست! بن لادن همین رو می خواست... اسلحه و کشتن و خشونت... تشنه خون بود... جنگ برا اون چیزی نبود چون تشنه قدرت بود!
آدم کثیفی بود... کارای بد زیادی کرد.
می گفت ایران از آمریکا بدتره! سگی بود وحشی در کالبد انسان!

ما ملامت را به جان جوییم در بازار عشق
کنج خلوت پارسایان سلامت جوی را

بوستان را هیچ دیگر در نمی‌باید به حسن
بلکه سروی چون تو می‌باید کنار جوی را

ای گل خوش بوی اگر صد قرن بازآید بهار
مثل من دیگر نبینی بلبل خوشگوی را

سعدیا گر بوسه بر دستش نمی‌یاری نهاد
چاره آن دانم که در پایش بمالی روی را

وبلاگت با عنوان و موضوعیت آن جالب دیدم
امید که در فرصتی دیگر مطالب بیشتز تو بخوانم که گویا متفاوت است

شاد باشی و راه پدر بزرگت پر رهرو باد

غریبه ای عاشق سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ http://strange1.blogfa.com/

من از دیار دره های دربه دری
من از دیار دره های بی صدای یاد
می آیم ..
از آنجا که کوه بر شانه های خسته ام
خمیده است
از سزمین سنگلاخ پرسه ها
من از بلاد باد می آیم ..

بر فراز آسمان نه عقابان تیز چنگال ،
که کرکسانند در انتظار لاشه های ما
تا چند صباحی دیگر عمرکنند.



غریبه ای عاشق سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ http://strange1.blogfa.com/

از سیاست متنفرم
ولی آرزو می کنم مرگ بن لادن
واقعیت باشه ..

درود بر تو نازنین همراه

قریبه ی مهربان

همانطور که در پای مقاله گفته ام

من و کجا حماقت؟
گوربابای سیاست

عسل سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ http://abip51.blogfa.com/

این هوا ، هوای دلگیریست ، فصل قلبم پاییزیست!
آسمان قلبم ابری است ، دلم گرفته ، این چه دردیست!

دلم از بسکه یخهای رابطه را زیاد دیده است.می گوید بر کدام یخچال اقیانوس زندگی میکنی؟آز گرمای آفتاب شرمساری آب می شوم.


عسل سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://abip51.blogfa.com/

در پایان زندگی خواهیم گفت: گاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم، تا خوب بهم نگاه کنیم و همه ی ناگفته های مهرآمیز یک عمر را در چند ثانیه بگوییم، پس نازنین بیا آشتی کنیم با مهر

به پیله ی تنهائی این تن نگاه کن . که درونی اش سالهاست به پروانه شدن می اندیشد.


عسل سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ http://abip51.blogfa.com/

فاصله هامهربانیت را از دلم پاک نمیکنند،ثانیه هارامیشمارم تالحظه دیدار

مگر چه می خواستم ؟جز بستری برای نگاه ؟تا هر آئینه دلتنگت شدم .تورا در آن نگاه کنم.

عسل سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ http://abip51.blogfa.com/

ازیادها نخواهند رفت آنان که برقلبها حکومت می کنند
+++++++++++++

آنگاه که دست بر چانه میزنم .خاطرات پیشین مشت بر دلم می کوبند.

ویس سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

چرا یانکی ها فکر می کنند همه مردم ...هستند.اگر کشته بودنش باید جنازه را نشان می دادند.وبعد هم می گویند به دریا انداختیم طبق رسوم اسلامی.کجای اسلام گفته مرده باید به دریا انداخته شود

درود بر ویس عزیز
گرداننده گان بر این باورانند که همگان زنبور و مورچه های زحمتکشند و اینان
ملکه .
شاید این سناریو که حتما ژایان نیافته
روزی بصورت کتاب خاطرات و یا اطلاعاتی منتشر نشده در چند سالی دیگر باز
گرم کننده و رونق دهنده ی بازاری دیگر برای اینان خواهد شد
از اسلام گفتی عزیز

اسلام را همینان ابزاری ساختند این چند سال تا خاورمیانه در آشوب نگه دارند

کافی است نگاه کنیم به شادی ها و سرگرمی های گاه تفنانه آنان
و اخبار این سوی کشت و کشتار

باز داره مسائل ۳۰ یاسی میشه


حسن سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ http://hassanarabpoor.blogfa.com

سلام کوروش جان.....خوبی؟؟

مرسی اومدی...بازم بهم سر بزن..منتظرت هستم....

زندگی همیشه آنقدر بزرگ هست که حتی با از دست دادن تمام آن، باز هم گوشه ای برای زیستن باقی بماند، و این گوشه را با یاد خدا میتوان آنقدر بزرگ کرد؛ که تمام از دست رفته ها فقط گوشه ای از آن باشد. .....

درود بر مهنس عزیز

خواهش می کنم عزیز

ممنونم از این نوشته ی زیبایت

راستی لینک ترا به آن دوست دادم. امید که همکاری مفیدی اتفاق بیفتدد

نسیم سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ http://purebreath.blogfa.com

سلام استااااااااااااااااااااااااااااد
خوبین وای دلم دیگه یه ذره شده بود...
بی خیال این آدمخوارها استاد... منم باور نمیکنم همونطور که مرگ صدام رو باور نکردم .... اونایی که میفتن تو این بازیها باید تاوونشم پس بدن ما رو با اینها کاری نیست... ما با دلمون کار داریم که نتیجه اش هرچی باشه خوبه...

آقای کوروش دلم نمیخواد الان از تو وبتون برم بیرون آخه هنوز دلم از تنگی در نیومده که..... کجایین شما؟؟؟ الان نمیشه یه چیزی بگین من دلتنگیم برطرف شه بعد برم؟
قولتون که یادتون نرفته .... اینکه مواظب خودتون باشینو میگم...
هستین دیگه...

ولی این دل قلم را همدمش دید
وشب او را کنارش یار گردید

اگر ازغم نمی گوید عجب نیست
قلم را بین و شب هم تار گردید



گنجشک ِ دل من به جائی در گوشه ی چشمان تو راضی است. چرا می پرانی اش؟


مگر چه می خواستم ؟جز بستری برای نگاه ؟تا هر آئینه دلتنگت شدم .تورا در آن نگاه کنم.



آنقدر به سوی ماه رفتم در پی ستاره ای که روز شد.و آفتاب قطره قطره آبم کرد.


اینهارو تقدیم می کنم به نسیم روح نواز مهر گسترم
که سلامتم را آرزو نمود


[گل][گل][گل]

نسیم سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ http://purebreath.blogfa.com

واااااااااااااااااای
مرسی آخیش یه کم از دلتنگی دراومدم
مرسی مهربون استادم

سلام بر نسیم آر امش و امید

این منم که باید سژاسگذار ارسالی های تو مهربان باشم

چراغ را خاموش کن.من تازه در سیاهی افتاده از کوچه بر دیوار .عکس ترا می بینم.

آرمان. سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

استاد! هر وقت ما شرقیا یاد گرفتیم چطور با غربی ها بازی کنیم
( در فوتبال که هنوز نتونستیم) از این که هستیم بهتر و از اینجا که هستیم بالاتر خواهیم رفت

تاج از سر ما برد ولی هیـــــــــچ نگفتیم
سیـــــــمرغ هما رفت ولی باز بـــخفتیم
دادیم به بیگانه هر آن چیز که او خواست
انگار نه انگار فقیـــــــــــــــریم، کلفتیم

درود بر آرمان عزیزم

که همیشه زیبا می گوید و پر مغز و نهایت کلام

به پیله ی تنهائی این تن نگاه کن . که درونی اش سالهاست به پروانه شدن می اندیشد.


شاهزاده سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ http://takotanha77.blogfa.com

از سیاست خندم میگیره یه جور خنده ی
تنفر انگیز............
به قول دکتر شریعتی تو جهان سوم چه بخوای چه نخوای باید
وارد سیاست بشی .....
من وقتی این خبرو شنیدم نفهمیدم باید خوشحال بود یا غمگین
ولی ی خورده ناراحت شدم ولی
نتمیدونستم چرا .....

تا حالا هم این چیزا رو نمیدونستم که فهمیدم. مر۳۰

چقدر به این دنیای مجازی دلبسته می شوم
حال دیدم و می بینم که در احساس باورم
تنها نیستم
بله 30یاست کمتر از جنگ نفرت انگیز نیست


ممنون از همراهیت

نازنین سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://sokoot989.blogfa.com

سلام بر استاد عزیز و همیشه مهربان
راستش از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم
هرچن که من هم معتقدم امثال این افراد با مرگ تموم نمیشن
اما به هر حال خوبه که دیگه زنده نیست


سلام نازنین عزیز
راستش خوشحال که اینقدر مطمئنی و مرده اش میدانی
اگرچه فرق نمیکنه
فردا بن لادنی دیگر برایمان میسازند

اگر وبلاگ آرمان عزیز را دیده باشی

بسیار زیبا توصیف کرد

ممنونم از همراهیت مهربان

pink چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.togetherlife.blogsky.com

سلام...شایدم دروغ باشه

اگر چه فرقی هم نخواهد کرد

سناریوی بعدی چه خواهد بود خدا داند

سلام بر تو مهربان

چه فرقی می کند! چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ http://chefarghimikonad.persianblog.ir/

سلام کورش عزیز
دیروز ما هم همین را می گفتیم با دوستان ...این که سیاست کلا مزخرف است ... این که همه یه جوری بازیچه اند ... این که حتی گرداننده های این بازی هم، خودشان بیشتر اوقات بازیچه اند ... همه چیز عوام مفریبی است ... حالاگیرم که بن لادن کشته شد ... آیا واقعا عدالتی که اباما از ان دم می زند اجرا شد؟ آیا تروریسم پایان یافت ... اره بابا بی خیال سیاست ...

سلام نگار جان

جنجال های تبلیغاتی ما را محاصره کرده

وقتی می خواهند ما عوام باشیم فریبش نیز در پی آن خواهد آمد

سوال جالب آیا تروریسم پایان یافت؟؟


عسل چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ق.ظ http://abip51.blogfa.com/

آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ، در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت ، خواست "تنهایی" ما را به رخ ما بکشد ، طعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت

از وقتی که آینه ی دلم را شکستی ،خاطراتم را باشانه ی احساس در ذلالی اشکهایم مرتب می کنم.

فرخ چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ق.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

کوروش عزیز درود
غالب اوقات حقارتهای درونی انسان ُ کار دستش میدهد !! بن لادن هم نمیتوانست با ثروت بسیارش به آرامش و رضایت برسد و در دام سیاست بازان افتاد ... شاید تا همین چند شب پیش خواب میدید که در شمایل مسیحی دیگر حواریونی دارد و همه برایش سینه چاک میکنند و گریبان میدرند ... و چقدر تلاش میکرد تا با لبخند و ریش بلند و دستارش خود را مردی روحانی با شخصیت کاریزماتیک جلوه دهد ...
افسوس که نادانی و حقارتش بر همه ی خصوصیات او می چربید....
بله باید برایش دل سوزاند ...

درود بر فرخ عزیز

کاملا با فرمایشاتت موافقم .


فیل نازنازی چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ http://golemamgoli.blogsky.com/

گور بابای سیاست

دقیقا

دیگر بازیچه شدن کافی است


گل مریم چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ http://www.forever.blogsky.com

نمی دونم! شاید دل منم می سوزه براش!
حق با شماست... دو عمر دارند!

ایکاش ادمی قدر عمر خود رو بداند

ممنونم گل مریم عزیز

آناهید چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.persianbastan.tk

سلام عزیز مهربان...خوبی؟منم موافقم...باهات اما نفهمیدم چرا مایکل جکسون رو کنار صدام و بن لادن آوردی؟

سلام آناهید عزیز
با حضورت ژس از غیبتهای طولانی ،خوشحالم کردی.
امیدوارم سلامتت کامل برگشته باشد
من در عالم بازی های رسانه ای انها را ردیف کردم عزی وگرنه قصد قیاس نداشتم
ممنون از توجه همیشگی ات


ر ف ی ق پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ق.ظ http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

سلام بر استاد دل ، من از گل آتشین نامم ، آیا به من می آید از تبار گل قهر باشم ، شما بگویید استاد

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
بر تو مهر بان ِ
همیشه همراه

تو گل خورشیدی و نمیدانم
در وصف تو آیا می شود گفت؟

سوزانی و آتشین
پرفروغی و
جیات بخش

ودر یک کلام
تو از تبار راز و نیازی

پویا پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ http://kolbeheshgh26.blogfa.com

سلام کوروش عزیز وبلاگ شما هم جالب و خوندنیه

به نظر من هم سیاست پدر و مادر نداره بنابراین نباید خیلی دلخوش به این اخبار بود .......... راست و دروغش پای همونها که این اخبار را درست کردند....ولی اگر هم این اخبار درست باشه به نظر من سزای این جانی همین بود کسیکه تو مصاحبه اش میگه برای ما فرقی بین نظامی و غیر نظامی نیست یعنی چه؟؟؟؟

پیش ما رسم شکستن نبود عهد وفا را
الله الله تو فراموش مکن صحبت ما را

قیمت عشق نداند قدم صدق ندارد
سست عهدی که تحمل نکند بار جفا را

گر مخیر بکنندم به قیامت که چه خواهی
دوست ما را و همه نعمت فردوس شما را

گر سرم می‌رود از عهد تو سر بازنپیچم
تا بگویند پس از من که به سر برد وفا را

خنک آن درد که یارم به عیادت به سر آید
دردمندان به چنین درد نخواهند دوا را

باور از مات نباشد تو در آیینه نگه کن
تا بدانی که چه بودست گرفتار بلا را

از سر زلف عروسان چمن دست بدارد
به سر زلف تو گر دست رسد باد صبا را

سر انگشت تحیر بگزد عقل به دندان
چون تأمل کند این صورت انگشت نما را

آرزو می‌کندم شمع صفت پیش وجودت
که سراپای بسوزند من بی سر و پا را

چشم کوته نظران بر ورق صورت خوبان
خط همی‌بیند و عارف قلم صنع خدا را

همه را دیده به رویت نگرانست ولیکن
خودپرستان ز حقیقت نشناسند هوا را

مهربانی ز من آموز و گرم عمر نماند
به سر تربت سعدی بطلب مهرگیا را

هیچ هشیار ملامت نکند مستی ما را
قل لصاح ترک الناس من الوجد سکاری

ع-ف چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ

باسلام وبعد هرچند نظر خود را ابراز نکرده ولی از نوشته های خوبت خوشم می آید .
بقول معروف :
کی کشتی تاکشته شدی زار
آخر بکشند آنکس که ترا کشت

سلام مهربان که نخواستی
آشنائیت را بروز داده
همانگونه که به زیبائی نظری داری
ولی میدانم قریبی
و به خانه ای آشنا در شدی

شاد باشی و سلامت

حامد شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام...خیلی...خیلی..ببخشید..استاد..اما..خیلی..خوشحال..شدم...دست..خودم..نیست...وای...بببخشید..تورو...خدا

سلام بر حامد عزیز

اگرچه به شک بین حامد های عزیز و مهربان دچار شده ام

و ایکاش میدانستم کدام یک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!1

در هر صورت

شادم

که غایت آرزویم شادی عزیزان است

کوروش جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://shabeakhar.blogsky.com

شاید نوشته های من با بقیه یه ذره فرق کنه و یه جورایی سیاسی محسوب بشه.خود من هم از سیاست خیلی خوشم نمیاد ولی معتقدم که سیاست و بحث های سیاسی (آزاد) در جهان امروز لازمه و می تونه باعث تشخیص حق از باطل بشه.درباره ی مرگ بن لادن: به نظر من هم تشکیل این مدل گروه ها (طالبان، حزب الله و...) همه زیر نظر سیاست های قدرتمند دنیا و با تلاش و خواست اونا انجام می گیره و به عقیده ی عده ای آمریکا به دلیل این که این همکاری معلوم نشه و عموم فکر کند که این گروه ها و سیاست مداران قدرتمند دنیا و البته آمریکا بر ضد این گروه ها عمل می کنند، اونو کشت.دلیل دیگش هم اینه که در حال حاضر سیاست دنیا به گونه ای ایجاب می کنه که کم کم از اسلام جهادگر به اسلام دموکرات روی آورده بشه چون می دونیم و می بینیم که در خیلی جاها و از جمله ایران دین بازیچه ی سیاست شده (و اقدامات بن لادن نمونه ای از اسلام جهادگر بود).این رو هم بگم که صدام شخصیتی استثنایی بود که چون طبق دستورات اونا عمل نمی کرد به این حال و روز افتاد.مایکل جکسون هم شخصی بسیار محبوب بود و من هم خیلی دوسش دارم. و به قول خودت نمیشه اونا رو با بن لادن مقایسه کرد.مرسی که این موضوع رو مطرح کردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد