سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

این روز بر همه ی شما مبارک

درود به شما عزیزانی که امدید و به طرق مختلف پیام تبریک داشتید . وشاید هم  گله داشته باشید که نتوانستم به شما سر زده و از مطالب زیبای شما در وبلاگ هایتان بهره ببرم.

حالا چرا این مقدمه را دارم .

دلیلش اینکه ویروس گرفته بودم ، چند بار ویندوز عوض کردم و نشد .

کار به تعویض لب تاپ رسید و الان هم رسیدم به این 10 اینچی ها که خدا بخیر بگذرونه.

و اما کادوی من هم به جای جوراب شد .یک مودم بی سیمی دو آنتنه . که این دو روز ،دوری من از مواد مخدر ،ببخشید نت.اشتباهی بود که  در کد دستگاه جدید و ریسیت کردن مودم قبلی ، که نتیجه اش شد ،همچنین دوری

وعدم پاسخگوئی به محبت های شما عزیزان

از کادوی روز پدر که بگذریم . اس ام اس جالبی هم داشتم که بد نیست در پایان  بارعایت حذف شرکت ارسال کننده و ادرس و تلفن

روز پدر مبارکباد

مجتمع تولید مرغ...

شهر. بلوار دانشجو

090000000


که مانده ام در بین اینهمه شرکت چرا شرکت تولید مرغ باید به من تبریک بگوید!!

باز اگریک مرغ کادو میداد می توانستم مدعی بشوم که منم کادو گرفته ام




نظرات 28 + ارسال نظر
دخترشرقی پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ق.ظ http://delneveshthayeman.blogsky.com/

سلام
من این روز رو به شما استاد عزیز و خانواده گرامیتون تبریک میگم.
لحظه هاتون مملو از شادی.

پیام تبریک تون خیلی قشنگ بوده.

سپاسگذار مهربان

ستوده پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ق.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام استاد عزیز.
روز پدر را به شما تبریک میگم الهی که سایه پر مهرتان همیشه بر سر خانواده تان مستدام باد .
ما هم از نبود شما هم دلتنگ وهم نگران شدیم .
خداوند یار ویاورتان

ممنون مهربانی هایت ستوده ی عزیز

من هم این روز را به همسر عزیز و پسر دوست داشتنی ات مبارک باد دارم

ستوده پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ق.ظ

میگم کوروش عزیز این کامپیوتر شما هم فهمیده که شما انگاری معتاد این نت شدید میخواد ترکتون بده .
دوست دارم کامپیوتر بعضی ها هم ویروس ترک دادن بگیره

مجبور شدم این دور روز رو قرص خواب بخورم
تا کمتر زجر بکشم

رها پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ق.ظ

کوروش جان
بابت هدیه نگرفتن اصلا خودتان را ناراحت نکنید چون بنده هم هدیه ای از کسی دریافت نکردم و بعد از چند سال چنان به این هدیه نگرفتن ها عادت می کنید که گویی این مراسم اصلا برای امثال ما نیست و به ما مربوط نمی شود .!!!!!!!!!
روزتان مبارک و همیشه شاد باشید.

زنده باشی رها جان
که گویا تو هم مثل من نت و کامپیوتر را مونس خود ساخته ای
واین موقع شب اینجائی

سپاسگذار مهرت

فریناز پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام استاد مهربونم

روزتون مبارک

کاش همه ی پدرای دنیا به مهربونیه شما بودن اونوقت دیگه خیلی دل ها تنها نمی موند

امیدوارم همیشه شاد و خوش و سرحال باشین کنار خونواده ی عزیزتون






بازم روزتون مبارک




زنده و پاینده دختر گلم

ممنونم عزیز


شنگین کلک پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ق.ظ http://shang.blogsky.com

لبته میگویند ذغال خوب هم بی تاثیر نیست !
ولی فکر کنم شما در فکر خروس بوده اید ها
این عکس پائینی بیشتر به خروس میبرد تا مرغ
البته چراکه نه امروز روز مردان است و خروس هم
چیزی از مردانگی زیاد نداشته باشد مسلما کم هم
ندارد .

ذغال خوب اگر جنس چین نباشه حتما خوبه
اگرچه دیگر جنگل های ما
به بخل دچار شده و برای ماها
خروس هم خروسای قدیم
شاید آن شرکت تبلیغاتی درست رفتار کرده
نمیدانم

شکیبا پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

درود بر شما

روزتون مبارک باشه

میگم نگران نباشین احتمالا مرغه هم الان تو راهه و فردا میرسه دم در خونتون!

شاد باشید

ممنونم شکیبا ی عزیز
من هم مبارکبادی دارم به شما شیر زنانی که
اگر مردی افتخار افرید از مادر بود

نگین پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

روزتون مبارک کوروش عزیز

ممنونم نگین عزیز
من هم مبارکبادی دارم به شما شیر زنانی که
اگر مردی افتخار افرید از مادر بود

آرمان. پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

ما یه چیز میگیم شما انگار که نشنیدید. قبول!

یه مرغی عاشق یه استادی شده است
اما چون هم خیلی نجیب است و هم خجالتی و باحیا
از طریق فرزندان اقدام به ابراز محبت نموده است
چی رو می خونید استاد!
قبول کنید دیگه
محبت مثل سنگ میمونه
جا خالی بدین یکی دیگه میاد
همون بهتر که سر تقدیم کنید و خیالتان را اسوده کنید

تو خودت سیمرغی آرمان جان
گویا هر وقت می خواهی بنویسی آینه جلوت میگذاری
که باعث امید و شادی من است

شاد باشی مهربان

آرمان. پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

آینه درست اومدی استاد!
چون من هر کاری شما میکنید را تقلید میکنم
بس که در این دریای ارادت غرق شده ام

برای سلامتی رایانه تان منبعد مرتب دعا میکنم
ساز ناکوکش ما را هم کباب میکند از دلتنگی


شرمنده عزیز
گویا سوء تفاهمی پیش امده
منظورم توصیفاتت بود
که آآنچه در وصف من می گوئی
شامل خودت می شود نه تقلید که من خود مریدم و ره گم کرده
خدا نکند کسی من را چنین ببیند
که حاصلش برایم شرمساری مانده گار خواهد بود

آرمان. پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

استاد! التماس دعا داریم شرمنده نشوید
در سیمای شما مهر بیشتر جلوه می نماید
به فابریک صورتتان دست نیازید. پلیز!!!!

بازهم مرا مرهون الطاف خودت میکنی آرمان عزیز

فدای تو و مهربانی های تو
یک آسمان ستاره
نثار تاریکی روزگارت باد
که روزگارمان یکی است

عسل پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ

روز تولد حضرت علی تنها روز پدر نیست …


روز بزرگداشت مقام مردانگی و انسانیته …


و اون گنجی یه که هر کسی نمی تونه دارای اون باشه …


روز موجودی با محبت به نام پدر ..


روزت مبارک

حنجره ی بریده مرغ عشق را
مگردم مسیحایی پروا ز باید
تا باز خاطره ی سخن گفتن
با ماه و ستاره را
این بار
به زبان بی تکیه گاهان
در سپیده دم نگاه مهر
و در گهواره ی امید
ترمیمی دوباره باشد


سپاسگذارم عسل عزیز

نیلوفر پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ http://ensan8707.blogfa.com

دروود

کورش جان !

مرد تمام فصول .....


تبریک


پاینده باشی مهربان

منم به تمام مردان زندگیت
پدر پدر بزرگ و... بخاط داشتن تو
تبریک میگم

๑۩۞۩๑زیــــــبا๑۩۞۩๑ پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ http://golhaye-man.blogsky.com/

مبارک باشه کوروش عزیزاین روز مبارک

پاینده باشی عزیزم
بر تمام مردان و زنان مردافکن مبارز همچنین

سیما پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ http://eshgheroyayee.blogfa.com/

سلام کوروش عزیز روزت مبارک البته من تو پست قبلیت تبریک گزاشته بودم یعنی اولین نفر من بهت تبریک گفتم هورااااااااااااااااااااااااااا

از اینکه یکی مثل خودم میبینم هست دلگرم میشم منظورم اعتیاد به نت

درود بر تو سیمای سیمرغ رفتار

ممنون و سپاسگذار تبریکت
بله این افتخار نصیبم شد که تو اولین نفر باشی

این اعتیاد دامن گیر خیلی ها شده
ماوای آرامشی که بسیاری بدنبال آنند

سپاسگذارم مهربان

قریبه پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ http://feelingofburn.persianblog.ir

از پیام تبریک که خیلی خوشمان آمد
اما در پایان روزتان مبارک عمرتان جاودان

سلام و درو بر مهربان همراه

اگرچه در برزخ گفتنم
نمیدانم که
آیا برمن هم فرض است تبریک چنین روزی یا نه؟!

وقتیکه فقط بنامی اینگونه می شناسمت
اگر دوپهلود بود برای عدم دانستن است
اگرنه نامی بود که جنسیت میداشت
حتما پیش قدم بودم
منهم در ابراز تبریک

پرنیان پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ http://fathebagh.blogsky.com

سلام کوروش عزیز
متاسفم برای کامپیوترتون . یه لپ تاپ جدید بخرین خودتون رو راحت کنین. البته انگار خریدین !

روزتون مبارک . شاید این اس ام اس رو براتون فرستادن تا مرغ ها رو فراموش نکنین!!!!

کامنتهائی که میذارم گاهی وقتها گم و گور می شه . یه کامنت براتون گذاشته بودم که نیست . برای فرخ عزیز هم گذاشته بودم اون هم گم شده ...
بلاگ اسکای که کارش درسته ! تعجب می کنم چرا کامنتهای ثبت شده حذف می شن خود به خود.

سلام پرنیان خیال عزیز
که همیشه مهربانانه احساس همراهیت را داشته ام
پیام قبلیت رسید
و به مزاح هم اشاراتی داشت که پاسخ دادم
البته تاخیر در پاسخ بود.
ولی من بعدی را هم که اشاره به آن داشتید پاسخ دادم
منتها چون پست ها زیاد شد
باید ببینید که مال کدام پست بوده
من پیام های محبت آمیزت را دیده ام
و سپاسگذارم
بی نهایت

کنگان طنز پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام.مرغ اسمش هم خوبه

سرشار از ویتامین و خواصی دیگر

سینا پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام و درود
روز پدر بر شما پدر فرهیخته مبارک.
این هم از شانس شماست دیگه
همه چی برمی گرده به داشتن یه آنتی ویروس خوب.یک سال پیش درگیری زیادی با کام=پیوترم داشتم ولی بعد از نصب آنتی ویروس avast همه چی حل شد

درود بر تو سینای عزیز

ممنونم از راهنمائی ات
حتما به فرهاد پسرم که کارهائی فنی من را انجام میدهد خواهم گفت

اگرچه ریشه در ناخنک های خودمن هم هست
که تو هر سوراخی انگشت میکنم
از قدیم عادتم بوده که
اگر چیزی را منعم بیشتر طبله می شوم
ممنون توجه ات
الان به فرهاد گفتم و او گفت مال تو این است

nod32

سپاسگذارم سینا جان

ویس پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام.پدر بودن ،مخصوصا پدر خوب بودن همیشگی است.شما تما م روزها و شب ها پدر فرزندانتان هستید و روز بخصوصی لازم نیست.شاید فقط یاد آوری باشد برایتان که به شما بگویند که چقدر دوستتان دارند.و بدانید که برایشان خیلی عزیز هستید سایه تان برایشان مستدام باد.تا همیشه.

در مورد ویروس ترسیدم وای اگر برای من چنین اتفاقی بیفته می میرم.با اینهمه گرفتاری تنها دلخوشی منه.

راستی هدیه خوبی گرفتید ها...مبارکتون باشه.

درود بر تو ویس عزیز
که قلمت بر کاغذ معجزه میکند
و بی ناز هر افزوده ای

بر تو که مردانه گام در راه ایثار داری
ودر را خدمت به سمبل مهر پایمردی میکنی

شاد باشی و سلامت

مرجان پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ http://anjomanp10.mihanblog.com

سلام سلا م و درود درود
خیلی وقته بهتون سر نزده بودم...به قول همین مطلب شما کامپیوتر بنده هم ویروسی شده بود و هم مدت اعتبار adsl تموم شده بود و موقعیت توی این فصل طوری شد که دیگه یه دوماهی قید کام رو زدم...
من فکر کنم از سال بعد روز پدر رو جمع کنن
از بس اینچند روزه اس ام اسهای طنز گونه راجع به پدر در کل کشور ردو بدل شد که حد نداشت.
پدر و مرد گرامی ...وقت شما بخیر..روز پدر رو بهتون تبریک میگم امیدوارم صد سال در کنار خانواده به خوشی زندگی کنید..
مطالبتون مثل همیشه فوق العاده هست

درود بر تو مرجان عزیز
خوشحالم شاد و سرحال بازگشته ای
کاسکی مارا هم مهمان همان اس ام اسها می کردی
این روز بر تو و همه ی مردان زندگیت که برایت عزیزنند
مبارکباد

سپاسگذار مهر تو نازنین

ر ف ی ق پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

سلام بر استاد دلم وتو خود می دانی پدر را در واژه ها جستن کاری است عبث که پدر نه در واژه ها که در قلب هاست وتو مهربان پدری بودی که چون باغبانی مهربان ، شیره ی مهرت در آوندهای باغ دوید و نسیم لطفت برغنچه های این بوستان وزید ، روزت مبارک راستی استاد ، چند روزی معطل عدم و وجود در دنیای مجازی بودم ... بیراه نمی گویم که وسوسه ی شاگردیتان مرا در این دیار نگاه داشت

درود بر مهربان یار همراه
رفیق شفیق عزیز
تکیه گاه را وقتی که بر آن لمیده ای
وقتیکه پشت را بر کوه تاملات و گاه هم تحملات داده ایم
و آرامشی را که داریم و وقتیکی می خواستیم در چاله ای بیفتیم
دستی محکم ولی با فشار بازویمان را می رفت تا بخراشد
و ما کودکانه پرخاش می کردیم
دستم را کندی
ولی هرگز نگاهش را ، دردی را که از تصور افتادن ما در آن چشمهای آسمانی بود نمیدیم
آخ که چقدر بی تکیه گاهم
اکنون که خود باید تکیه گاه باشم
روز پدر به تو عزیزم و تمام مردان زندگیت مبارکباد

بزرگوار
من و تو کجا برویم
برای کشیدن فریاد هایمان؟
در این بازار شلوغ
در کدامین چاه خلوت خود را فریاد زنیم؟
اینجا منظرگاه سکوت ماست
اینجا فریاد سکوت ماست

و همچنین سکوت میکنم در برابر مهربانی های همیشگیت

hamed جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ

khili mokhlesim ostad

درود بر حامد عزیز

سپاسگذار حضور پر مهرت نازنین

نیلوفر جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ http://ensan8707.blogfa.com

دروود



ممنون عزیزم ...



درود فراوان بر نیلوفر مهربان

مهدی جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ http://amolboy0121.blogfa.com

========================================
=============###======##=======###======
=======#======##======##======###=======
======###=====#############==###========
========##=####===========#####====###==
========###===================######====
==###==##=======================###=====
===####===========================##=##=
====##====================###======###==
====#===================#######=====#===
===##===================########====##==
===#=====####===========#######======#==
===#======###==============##========#==
===##===========================#===##==

===##==========================#====##==
====##=======================##====##===
=====##==####============####=====##====
======##====##############=======##=====
=======###=====================###======
==========###===============###=========
============#################===========
===================###==================
===================###==================
==================###==================آپم

آفتاب جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://aftab54.blogfa.com/

سلام کوروش گرامی
مبارکه این روز به شما و تمامی پدران خوب سرزمین زیبامون ..
برقرار باشین و امیدوار .

سلا و درود بر تو آفتاب تابنده
سپاسگذار تو نازنی
و تبریک به تو و تمام مردان عزیز زندگیت مبارک باد

مهرداد جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ http://kahkashan51.blogsky.com

دوست عزیزم میلاد حضرت علی(ع) وروز پدر را تبریک عرض مینمایم.
از اینکه کمی دیر خدمت رسیدم شرمنده ام ببخشید این روزها سرم شلوغ است. مانا باشید.

درود بر تو مهربام که سرچشمه مهری و داد دلهای عاشق
سپاس گذارم عزیز
امید که بر تو نیز فرخنده باشد و میمون

مارال چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ http://rangarang20011

سلام وبلاگ خوبیداشتین مرسی که به وبلاگ من سر زدین به وبلاگ دیگر من هم بیایید ma2taaaa.blogfa.com

مارال عزیز

ممنونم که سر زدی
داشت یادم میرفت و گفتم حتما تو هم یادت رفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد