سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

سایلنت

سایلنت

http://fun95.com/site/wp-content/themes/portal_fun95/includes/timthumb.php?src=http://fun95.com/site/wp-content/uploads/2011/05/4c6f6bfb807f8fa56f60a69dd3ebca101.jpg&h=100&w=100&zc=1

{یک اتفاق واقعی}

:هول هولکی وارد شد

سلام خوبی همسایه؟

ببخشید رقیه خانم  نیومد ؟آخه قرار بود فلان کار انجام بشه.

 

مرد هاج و واج در ذهنش بدنبال نشانه هایی از این همسایه ناشناس بودو اینکه رقیه خانم کیست؟  او را هرگز نمیشناخت. شاید الزایمر گرفته ؟چطور ممکن است ، او که اینهمه مرا خودمانی صدا می کند!!نشناسد.

خواست از او بیشتربپرسد.

ناگهان طرف گوئی متوجه شده که می خواهد مخاطب سوالی باشد .سریع گوشی را بر میدارد که یعنی زنگ خورده

:سلام  من تو خیابان ِشهید آیت هستم .نه من فردا نمی تونم بیام اخه روزه ام باطل میشه. تو خودت پیگیر باش و خبرش رو به من بده. خداحافظ شما

گوشی را درقابش قرار میدهد.

 

باز مرد دهان به سخن می گشاید  به نیت سوال ، از این آمده مهمان ، اما اوفرصت نداده و  ناغافل می پرسد

: فلانی ببخشید 50هزارتومن خرد دارید؟

 

مرد باز گیج تر و با خود می گوید یعنی چه. اول همسایه؟ بعد رقیه خانم؟ حالا پول خرد؟ تجربه اش بویی نامطبوع به مشام میرساند و می گوید

:نه جناب  ما قبل از تعطیلی اداری تمام موجودیمون رو بانک می بریم.

 

اما میشود در چشم ِ مرد.تاریکی ِ ناامیدی را دید. باز، گوشی ِ در سایلنتش گوئی زنگ می خورد

: سلام . نه غیر ممکن ِ . شما کاری رو که گفتم انجام دهید . رضای خدا مهمه. موید باشید.

 

وقتی که گوشی اش رادر قاب می گذارد نگاهی به محل می کند ،جز تعدادی صندلی و میز و تلفنی که روی میز است، با تعدادی دفتر و کاغذ چیزی به چشم نمی خورد.

: ببخشید  میشه  تلفن شمارو چند لحظه ای  امانت ببرم.

 

مرد، دیگر یقین حاصل کرده است که منظور این همساده ی ناشناس چیزی جز، کار خداپسندانه است.

:ببخشید گوشی تلفن ما با خود مخابرات مسقیم است و هرگز تو حالت سایلنت قرار نمی گیرد

 

همساده آشنا دیگر بی خداحافظی می رود.

ومرد به او که او دور می شود نگاه می کند. وبه خود می گوید چقدر خوب شد گوشی ذهنم اگرچه در سایلنت،

ولی زنگ خورد.

http://www.niazemarkazi.com/data/article/img/10003330_1.jpg

کاشکی
عروسک دستت بودم
تا مرا گرم و عاشقانه
به گاه دلتنگی
بر بستر سینه ات بخوابانی
وبا نگاهی
فراموش کنی
که بزرگ شده ای

 

خواهشمندم در ادامه ی مطلب با شرکت در نظر سنجی یاریم فرمائید

http://www.nejatngo.org/Storage/image/News/Cultism/Cult_Bound_L.jpg

نظرسنجی

ضمن سپاس گزاری از همه ی عزیزانی که طی این مدت

همراهی و همدلی را از من حقیر دریغ نکرده اند.پرسشی را که در این زمان از شما عزیزانم  با توجه به لطفتان دارم . که برای ادامه راه می تواند چراغ و راهنمایم باشد . این است که

*آیا با توجه به فیل تر شدن وبلاگ و داشتن وی پی ان و پیلترشکن اکثر عزیزان به ادامه ی راه در همین مکان بیاندیشم؟

*یا با ایجاد ویلاگی دیگر ادامه راه دهم؟


همه شمارا دوست دارم

نظرات 17 + ارسال نظر
پرنیان دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ http://fathebagh.blogsky.com

سلام کوروش عزیز
داستان جالبی بود. چقدر خوبه که آدم ساده نباشه و به هر کسی اعتماد نکنه زود.
در مورد نظر سنجی به نظر من در یک وبلاگ جدید ادامه بدهید. همیشه فیلتر شکن و یا وی پی ان در دسترس نیست.
من چند بار خواستم از محل کارم وبلاگ شما رو باز کنم نتونستم.
باز هم هر جور که صلاح می دانید.

درود بر بانوی پرنیان خیال مهربان

سپاس گزار مهربانی های همیشگی ات

شنگین کلک سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ http://shang.blogsky.com

درود بر کورش عزیز
راستش سوال سختی است
شاید برای اکثر عزیزانی که نوشته ای "سخن کوروش" خانه دوست
و محفل گپهای بی ریا بوده و هست و بر باد رفتن اینهمه خاطرات
حیف است . از طرفی هم شاید همگان امکانات فضانوردی نداشته
باشند یا همیشه استفاده از این ابزار برایشان مقدرو نباشد و همین
باعث شود که هرگز گذرشان به خانه دوست نیفتد . شاید بد نباشد
در گذری نشانه ای گذاری تا دوستان را به خانه رهنمون شود .
درحقیقت باید بگویم نمیدانم علاج این کار چیست و نیز اگر قدری
عاقبت اندیشی کنم باید از حال فکری برای خویش بردارم .
تولد و زندگی در بعضی کشورها چه چیزها به کودکان و انسانها
یاد میدهد . اینجا قبل از اینکه کسی بتواند با PC کارکند یادمیگیرد
که پیلتر شکن چیست و کدام وی پی ان ها قابل اعتمادند و همینطور قبل از اینکه یاد بگیرد با یک نرم افزار چطور میتوان کارکرد
یاد میگیرد که چطور باید آنرا کرک کرد یا سریالش را بدست آورد
البته یک خوبی هم دارد که همیشه تلفنها با اینکه سایلت هستند
اما زنگشان را میزنند !

درود بر یار یاورم
شنگ عزیز

اگر چه باید چند بار دیگر مطلبت را بخوانم تا به کنه آن برسم

ولی دنیا دنیا سپاس مهربان

آبرنگ سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ http://kaghazerangi.blogfa.com

سلام استاد گرامی
استاد شما دیگه چرا فیلتر شدید؟؟؟؟؟!!!!!
من پیشنهاد میکنم یک وبلاگ دیگر راه اندازی کنید به این دلیل که اینطور فقط عده محدودی می توانند از نوشته های ارزشمندتان بهرمند شوند واینکه همیشه همگان دسترسی به فیلترشکنها ندارند/هرچندکه حیف است این وبلاگ ارزشمندتان اینطور رهاشود/،بازهم این نظر من است هر آنچه خودتان ودوستان دیگر تصمیم بگیرید من پیرو آنم.
شادباشید استاد بزرگوار

هزاران درود از رنگهای عاطفه به تو مهربان

ممنونم از اینهمه لطف

شاد باشی و سلامت ودر آفرینش
پرتوفیق

شکلات تلخ سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ

درود بر دوست گرامی و اکنون دیگه قابل ستایش تر از همیشه ی خودم[:S004 ]
پیش از هرچیز این رویداد خجسته ی ف ی ل ت ر شدن وبلاگتون رو به شما دوست گرامی تبریک عرض میکنم ، همیشه نظرم راجع به شما این بوده که دوستی با شما و وجود شخصیتی خردمند چون شما در میان پیوندهای هر وبلاگی اعتبار و ارزش وعیار من و امثال من را صد چندان میکنه، خواهشمندم همچنان باقدرت به کارخودتون ادامه بدید، اگرهم مقدوربودیه وبلاگ جدیدطراحی کنید که تازه کاران وشاگردانی مانند من برای دستیابی به مطالب ارزشمند شما دچار مشکل نشوند ... از اینکه دوست خردمندی چون شما دارم به خودم میبالم ...

درود فراوان بر تو مهربان

بابت همکاری . همراهی و همدلی ات سپاس گذارم

چه فرقی می کند! سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ http://chefarghimikonad.persianblog.ir/

سلام کورش عزیز
فکر میکنم وبلاگی دیگر بهتر باشد ... این تجربه من بوده ...

سلام نگار عزیز

ممنونم مهربان
اما
فکر می کنم با رفتن به جایی دیگر جاخالی دادن به تاریک اندیشان است
من وبلاگی ادبی اجتماعی دارم
وبستن این اندک ضلم است


ممنونم که مهربانانه ر فتار کردی
ولی بقول دوستی الان اکثر ویی ان دارند

باز هم سپاس از اینهمه محبت

امید سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

بی مقدمه:
استاد وبلاگ دیگر بزنید و دوستان را با خبر کنید
برای بنده گذشتن از فیلترینگ دشوار است

اتفاقا خانه جدید حال و هوای جدیدی را ایجاد میکند

از داشتن وبلاگ دیگر هراسان نباشید

همیشه دوستانی پیدا خواهند شد که شما را گرم دوست خواهند داشت.
(یک با تجربه با پیرهن های پاره فراوان)

امید همیشه ی عزیزم
من از قبل در بلگفا . لوکس بلاک .میهن بلاگ و اخیرا پرشین بلاگ
با همین عنوان وبلاگ درست شده دارم
ولی جا خالی دادن در مقابل ظلم!؟؟؟



ممنونم مهربان پیراهن چاک من

دانیال سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.manoto-baham.mihanblog.com

درود.....مطلب زیبایی بود...
ولی....من ک فیلتر شکن دارم....اما بعضی ها ندارند...و
شما هم ک یک عالم طرف دار دارید...پس خوب است در فکر یک وبلاگ جدید باشید.....با همین اسم...و کوبنده تر...

درود بر تو دانیال عزیزم

ممنون از همراهی و همدلی ات

نازنین سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ http://rainy1989.blogsky.com

سلام استاد
چی شده؟
اخه چرا فیلتر شدین؟
آخه یعنی چی؟
خیلی ناراحت شدم استاد
شاید اشتباهی شده باشه
ایشاا... که درست میشه
هرچند خیلی سخت میشه باز کرد آخه من وی پی ان م تموم شده با فیلتر شکن اومدم
ولی استاد ما تا اخرش هستیم
چه با فیلتر چه بی فیلتر




زنده باشی نازنین

ممنون که همیشه همراهی و همدلیتان باعث دلگرمی ام بوده

پاینده باشی


نازنین سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ http://rainy1989.blogsky.com

استاد ما چه با فیلتر و چه بی فیلتر مزاحم همیشگی خواهیم بود ولی خب از اونجایی که اکثر عزیزان وی پی ان ندارن کمی مشکل میشه بازدید از وبلاگ زیباتون
هرچند که اینجا واقعا حیف هست اما خب اگه مشکل حل نشه فکر میکنم توی یه وبلاگ دیگه بنویسین شاید بهتر باشه
البته استاد من در اون حدی نیستم که بخوام نظر بدم و قطعا شما بهتر میدونید
فقط نظرم رو گفتم با وجود اینکه این وب رو خیلی دوست داشتم
به امید حل شدن هر چه زودتر مشکل

نازنین جان

شماها بهترین هستید

عزیزید و مهربان
صبور هستید و همراه


همیشه سپاس گزار مهر شمایانم

y سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ http://amore2.blogfa.com

salam ostad
khub hastin?
eey baba shoma chera filter shodin ostad?
kheili webloge zibai darin va midunam ke koli zahmat keshidin va vaght gozashtin ta chenin matalaebe ghashango ye ja jam konin
vali be nazare man ye webloge jadid besazin behtare chon dar gheire in surat tedade kami be weblogetun mian chon hame be vpn ya filtershekan dastresi nadaran
vali baz khodetun harchi salah midunin ostad
rastiii postetun aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bud mese hamishe

rastii mitunin naghle makan konin be ye addrese dg? ba hamin mataleb ?
man shenidam ye seri az addresa emkanesh hast

سلام یاس عزیز

ممنونم از اینهمه محبت

از همه ی شما عزیزان که اینچنین صمیمانه همراهی و همدلی دارید
بله . پیگیری می کنم.
ممنون و سپاسگزارم


Amir سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ http://line68.mihanblog.com/

سلام بزرگوار هر موقعی که میومدی سری به ما می زدی کلی خوشحال میشدم اما این سری واقعا" ناراحت شدم که چرا باید اینجوری باشه کوروش جان فک کنم هر چی صبر میکنم و مدارا بی فایدس با این اوضاع
اینو هم میدونم که اگه به غیر من کل دوستان و عزیزان به این عزیزان برای رفع این مشکل ایمیل بزنن بی فایدست
نظر من در رابطه با سوالی که داشتی اینه که یه وبلاگ دیگه ( خونهء نو ) بزنی
کوروش عزیز امیدوارم که باعث دلسردیت نشن ....

یــــــــه روز خـــــوب میـــــــــــاد کوروش جــــــــــــان

درود بر امیر عزیزم

ممنونم از محیت های بی دریغت که هیچگاه بی شما عزیزان

احساس تنهایی و دلسردی نشدم

فرینــــاز چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ

سلام استاد عزیزم

منم که بهتون گفتم ممکنه خیلی ها خیلی جاها در دسترسشون نباشه وی پی ان
اما اینجا باید بمونه

و آپ بشه تا سخن کورش جاوید بمونه

سلام به فریناز عزیزم
مهربان
ممنونم بابت اینهمه محبتی که همیشه به من داری

تا جواب مدیران بلاگ اسکای میمونم



تا ببینیم این مدیران کاربر براشون اهمیت هم داره یا نه؟


فرینــــاز چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ

یه وب دیگه زیرمجموعه ی همین

ولی اینجا هم بمونه

ممنونم از راهنمائیت عزیز

وب چند تائی به همت لطف اینان درست کردم

ولی اینجا شده خانه دلخواهم

نیلوفر چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ http://ensan8707.blogfa.com

درود

کوروش جان !!!

چه این جا چه جایه دیگه ..... چون درخت ریشه داری ... .. و

چون گل در دلهایمان شکوفا یی..... تبریک ....



اما .....بمان ...!!


درود بر گل نیلوفرین ِ امید گستر

ممنونم از همه ی مهربانی هایت نازنین

محمد جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ http://mohamad-asa.blogsky.com/

سلام و درود بر کوروش عزیز

احتمالا از اسمتون ترسیدن، شاید اسم کوروش براشون یادآور عظمت ایرانه، چیزی که امروز نمیبینیم

تو این مملکت ارباب رجوع برای کی مهمه که برای مدیران یه وبلاگ مهم باشه؟؟؟؟؟

به نظرم وبلاگ عوض کردن جاخالی کردن نیست، اتفاقا یه جور مبارزه است و کم نیاوردن و ادامه دادن راه! مثل آب که اگه یه سنگ در مسیرش قرار بگیره اگه نتونه با خودش ببردش، دورش میزنه نه اینکه پشتش وایسته تا وقتی سنگ خودش بره یا یکی برش داره، بعد به راهش ادامه بده!!!
بنظر من هم اینجا رو داشته باشین هم اینکه یه وبلاگ جدید هم بزنین که زیرمجموعه همین باشه و مطالبتون در هردوتاشون باشه، شاید بعضی از دوستان امکان استفاده و دسترسی به پیلترشکن و وی پی ان رو نداشته باشن (همانطور که احساس میکنم از وقتی پیلتر شدین بازدید کنندگان وبلاگتون هم کمتر شده) هرچند از لطف و زحمات شبانه روزی دلسوزان ملت، هرکس قبل اینکه با اینترنت آشنا بشه با این ابزارات و روشهای عبور از پیلترینگ آشنا میشه

البته اختیار با خودتونه، من که واسه گوگل رفتن هم از فیلترشکن استفاده میکنم

موفق باشین و بردوام
به امید روزی که همه بتونن آزادانه نظراتشون رو بدن و نیازی به استفاده از این روشها نباشه

درود بر محمد عزیز
و همیشه همراه که با این کامنت ژر مهرت به همراه عزیزان
راهنمایم شدید برای برگزیدن راه درست

ولی باتوجه به اطلاعات موثق بلاگ اسکای و مدیرانش نقشی در
قضیه اخیر نداشتند

ولی احتمال اسم و آمار و حضور و نظر عزیزان را بی ارتباط نمیدانم

ممنونم از همه ی مهربانی هایت

فرخ شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

وقتی خودم فیلتر شدم آمار بازدیدهام بالاتر رفت و مدتها با اینکه یادداشت جدید نمیذاشتم این اوضاع برقرار بود .... تا اینکه وبلاگ تازه رو راه انداختم! اما فکر میکنم نباید اونو تعطیلش میکردم . . . من جای شما بودم با همین و بدون وب جدید ادامه میدادم ... دوستان میان و سر میزنن ! بازار فیلترشکن هم رونق داره و در آینده بیشتر هم میشه !! آدم با دیدن یه بولدوزر قراضه که خونه اش رو ترک نمیکنه !

درود بر فرخ همیشه فزخنده


بابت راهنمائیت بسیار بسیار سپاس

کوروش پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ http://shabeakhar.blogsky.com

سلام.من قبلا برای شما ایمیل زده بودم که به دلیل نداشتن فیلترشکن نمی تونم بهتون سر بزنم ولی شما رو دوست دارم و همیشه به یادتون هستم.اما حالا که فیلترشکن پیدا کردم تونستم به دیدنتون بیام.به نظر من هم تشکیل یه وبلاگ جدید بهتره.البته این وبلاگ رو هم حذف نکنین.خیلی ممنون

درود بر تو کوروش عزیز

از اینهمه محبت شما عزیزانم امیدوار می شوم

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد