سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

دل کوهی


jl63gtw2ti29qkum6p93.jpg

 خواهم که  کوه شوم

تا که فریاد کشم بر سر او

که چرا اینهمه دور

نه صدا دارم  از او

نه نگاهی بر دل

اشیان ِدل من افسرده است.

مرغ من، بال و پرش بشکسته است.

شادیم در فلک ناز ِ خیال

به گمانم مرده است.

 

کوه، آه ، ای کوه بلند

به ستیغ ات خواهم.

دست ها بگشایم

 بزنم از  ته دل

نهره که کو؟

مگرم آُن گل باغ

این زمان پژمرده است؟

 

در میخانه ببستند چه سود

 که تو ئی همسفر  ِ راه دراز

با توو مستی و هم بی خبری

من و این پیک شکسته به نیاز

 

آسمان دل ِ من

سالها

بارانیست

شده آبستن غم

تشنه ی راز و نیاز

 جامی از همت جم

نکند مریم ما

 به گناهی  ناکرده

به صلیبی مرده است؟

 


azpso6u1z1j58xfwywii.jpeg

 
نظرات 19 + ارسال نظر
فرینــــاز چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ

آسمان دل من
سالها
بارانیست



خدا نکنه

امیدوارم

آسمان دلت

پر از ستاره گان خندان شادی باشه عزیز


بهار مامان امیر چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ http://oribad.blogfa.com

سلام بر کوروش عزیز..
یک چند روزی نبودم اومدم دیدم وبلاگتون فیلتر شده
خدا ازشون نگذره با این کارهاشون حال آدم و به هم میزنن
اگر یک وقتی وبلاگتون و تغییر دادین به بنده هم خبر بدین ممنون میشم..هر چند که الان هم با VPN اومدم...
شعر هم بسیار زیبا بود...

وقتی بهار بیاد . تمام یخ ها وا میشه

سلام بهار عزیز . تو که آمدی .دلم قرص شد که مهربانی چون شما ها

دلگرمی می شوید و امید

ممنون حضور صمیمانه ات

y چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ http://amore2.blogfa.com

salam
aliiii
ghashang bud
rastii akse kheili ba namakee

درود بر یاس عزیز و مهربان
ممنونم از لطفت
میدانم که با توجه به مشکل پیش آمده چقدر برای عزیزانم سخت
بوده و هست چشم رنجه
امید که بتوانم اندکی به اینهمه مه پاسخی داشته باشم

سیما پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ق.ظ http://eshgheroyayee.blogfa.com

سلام کوروش عزیز حالت خوبه؟
چرا فیلتر شدی عزیز؟

من ۴شنبه میام ایران ۱هفته دیگه

اینجا همه چیز عالیه خیلی عالی

درود بر تو مسافر سرزمین همیشه بارانی

کاش چتری میشدم

در دست مسافرانی که میروند


خدای را چه دیدی

شاید فراموش می شدم

و باقی عمر

را در لطافت باران

می زیستم

که دلم خشکی رابطه ها گرفته است



خوشحالم که شادمانی سفر در کلامت موج میزند


مهریار پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ

برای تو...

کاش
هردو
زیر آسمان یک شهر
نفس می کشیدیم
و در نزدیکی هم
به هم می اندیشیدیم
کاش هر دو
از آفتاب یک شهر
گرم می شدیم
هر دو
از باران یک شهر
خیس می شدیم
هر دو...

اما چه باک
هر دو عاشقیم
هر دو
صدای نفس هایمان را
می شنویم
هر دو به یاد هم
در آسمان خیال
به پرواز در می آییم
هر دو برای با هم بودن
به جنگ لحظات می رویم...
کیلومتر ها فاصله
نمی تواند
ما را از هم جدا کند
زیرا ما هر دو
دل شکسته ایم
دل خسته ایم
رویای شب های بارانی ام
ترا دوست دارم

کاش ها بسیارست
که اگر نبود
قصه های پرغصه افسانه نمی شد
شاید
شاید
می باید میشد
تا لذت وصال را
به طعم جاودانی عمر
میرساند
گاه دم هاست که میماند
و روزها و شبان
به تکرار میرسد
و ماندگار نخواهد شد
می شود فاصله ها را
به سخره گرفت
می توان پرنده شد
و آغوش آسمان خیال را
پر کرد
با امید

شنگین کلک پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ http://shang.blogsky.com

درود بر کورش عزیزم
ما هستیم و می آییم باتو
تا ستیغ کوه
و در میخانه های در بسته
جام ها را بسلامتی هم خواهیم نوشید
و باهم فریاد خواهیم زد
نپنداری که غریبی . غریب آنانند که
در خیال خود درها را بسته اند

درود بر شنگ عزیز

شرمسار تاخیر ها
که در کنار مشکلات اخیر
سفری نیز مزاعف شد برای عدم خدمت رسی و اندک پاسخی
به مهر افزون نو عزیز و مهربانان همراهان دیگر

بابت همه ی همدردی هایت کلاه ارادت از سر بر میدارم

بانوی شرق پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ


سلام استاد

خیلی زیبا و دلنشین بود

سلام بر بانوی زرین شرق
افتاب تابنده


نازنین پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

چقدر زیبا بود
واقعا لذت بردم
شاد باشید استاد و از درگیری ها و مشکلات به دور


راستی اومده بودم رمز رو خدمتتون بدم که ظاهرا فریناز زحمتشو کشیده
ببخشید
مطالب ما برای شما رمز دار نیستن استاد

درود بر نازنین مهربان

شما عزیزان به من حقیر لطف دارید

ممنون مهرتان

مهریار پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ

تقدیم به تو مهربان

به چشمان مرد خیره شد
طوفانی بود
سال ها انتظارش
تنها برای ساعتی
محو شده بود
زن
لب هایش را گزید
نمی دانست
چرا و چگونه
اما گفت
اما شد
و این
ادامه ی راهی بود برای دلبستگی
دلبستگی به مهری پایدار
تازه
زیبا
و آشنا
و این چنین بود که زن
قدم در راه بی بازگشت گذاشت
و خود را به دست باد سپرد
و خود را چون عروسک
در دست مرد می دید
و با خود اندیشید
کاش می شد
سرنوشت را از سر نوشت

مرد بازگشت
به میعادگاه
که زادگاه عشق
با ذوقی کودکانه
تا برای رفتن
معشوف را
نه نه
اگر چه دل خواسته
اما نا ممکن
..
بویش
و یادش را
به بال خاطزه بنشاند
تا به هنگامه ی رفتن
همیشه و همه جا
شوق بازگشت
یک دیدار دو باره
حیاتی
تولدی دیگرباشد.


بارونی ها جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ق.ظ http://baruniha.persianblog.ir


با چتر وارونه به روزم

"غریبه دیروز.دوست امروز.فراموش شده فردا"

محمد جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ http://mohamad-asa.blogsky.com/

سلام یادم رفت مثل اینکه
درود و سلام بر کوروش مهربان و شیرین سخن که حرفاتون بر دل میشینه

آسمان دل ما هم که بد طوفانیست، داره همه وجودم رو ویران میکنه

امیدوارم آسمون زندگیتون همیشه آفتابی باشه


درود بر محمد عزیز و مهربان

امیدوارم هیچگاه دلت را طوفانی نبینم

و شادی چراغ ان خانه باشه

ممنونم از اینهمه مهربانی

نیلوفر جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ http://ensan8707.blogfa.com

درود


کوروش جان !!


...... جامی از همت ...جم ....

دلم از نرگس بیمار تو بیمار تر است

چاره کن درد کسی کز همه نا چار تر است

من بدین طالع برگشته چه خواهم کرد ن

که ز مژگان سیاه تو نگون سار تر است

هر گرفتار که در بند تو می نالد زار

می برد حسرت صیدی که گرفتار تر است ...





درود بی کران به دل دریائیت

ممنونم مهربان

سیما شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ http://eshgheroyayee.blogfa.com

ممنونم

شنگین کلک یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ق.ظ http://shang.blogsky.com

کوروش جان کجایی
دلمان گرفت

سلام بر شنگ همیشه مهربان

سفری پیش آمد که در پستی عرض خواهم کرد

نازنین یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ http://rainy1989.blogsky.com

درووووود استاد


چقدر این روزها در دنیای مجازی جای خالیتون حس میشه

برای این پستتون یه کامنت گذاشته بودم که ظاهرا نرسیده

دوستان منتظرتون هستن استاد

امیدوارم با یه وبلاگ دیگه به هممون هدیه بدید


راستی رمضانتون مبارک

درود بر نازنین عزیز و مهربانم

بابت همه ی محبت هایت سپاس دارم

شرمنده عزیز در سفر بودم

بعد از جزیان اخیر مرخصی بی حقوق دست داد

ممنونم از اینهمه مهر

ستوده یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام استاد عزیز.
بلاخره موفق شدم از سد این فیلترینگ رد بشم .

چند بار اومدم ولی نظراتتون را نمیتونستم باز کنم .

خدا خفه کنه این مسولان بلاگ اسکای را که شده اند مثل اون بالا دستی های خودشون

سلام بر ستوده ی عالم تعلیم و تعلم

خوشحالم که توانستی بر سد ساخته شده پیل ترینگ توفیق حاصل کنی و
چشم رنجه ای هم به مهر به من داشته باشی

ستوده جان گناه از بلاگ اسکای نیست
که مطلب را حتما در پستی با ادله خواهم نوشت

ممنون مهر همیشه گیت

ستوده یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

شعرتان بسیار زیبا بود .

هر چی میخونمش دلم سیر نمیشه .

در این دوران انسانهای بسیاری به گناه ناکرده به صلیب کشیده شده اند

سلام بر ستوده ی دل


ممنون الطافت شاگرد نوازت

نیلوفر دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ http://ensan8707.blogfa.com

درود


دلم گشته از چرخ بوقلمون

چو جام می لب به لب پر خون

غم عشقت شد بر غمم افزون .......


دلم از نامرادی ها شده خون
ازین مردم بظاهر. بوقلامون
خوشم با مهر و عشق مهربانان
که هردم می شود بر من چو افزون


محسن نژاد پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.kind-sky100.blogfa.com

سلام بر کورش گرامی
از حضورتان مسرور شدم نمی دونستم چطور وارد وبتان شوم مجبور به تهیه فیلتر شکن شدم. شما چاره داشتید اما وبلاگ همکار م را مسدود نمودند و هیچ اطلاعی از او ندارم فقط ارتباط کامنتی داشتم.

نمایش قدرت شمشیر بر گردن مظلوم می زند . کو بینایی؟ کو هشیاری؟
از خواندن مطالب شما لذت بردم. شما در پس پرده هستید و ما فعلا در برون پرده هستیم باز به ما سر بزنید.

سالم وشاد باشید.

درود بر سیمین بانوی مهر
شرمسار روی ماهت که بخاطر
این حقیز بی تقصیر مجبور به کاری شدی
اگرچه این روز ها نت بی این این ابزار نامفید خواهد بود
سپاسگذار مهربانیت
دوستی در ادرس زیر راه حلی برای این مشکل تهیه دیده است ز لطف


http://mobile-inc.blogfa.com/post-48.aspx

بد نیست ازمون بفرمائید.

بابت محبت های بیدریغت باغ باغ گل نثارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد