سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

مهر یار و من

درود بر همه ی عزیزانی که حتی در این شرایط نیز لطف خود را از من دریغ نمیدارند با تمام مشکلات

نازنین همراه و همدلم امیر عزیز، دوست نوازی کرده و راه حلی برای عبور از سد فعلی در نظر گرفته که ضمن دعوت شما مهربانان . در صورت امکان به عزیزان دیگر اطلاع رسانی بفرمائید

کلیک فرمائید

پست ویژه


و اما

این مدت از نت ساخت ابزاری را یاد گرفتم و به کاربستم که هم مفید بود و راحت و کم هزینه. می توانید امتحان کنید.یک ظرف خالی نوشابه فقط لازمست



eh0dvb37grni3rh99qq5.jpg
اهدایی مهریار عزیزم



 
آهای

شمایان !

که مرا به مهر

میهمان دلهایتان  کرده اید
دیگر برایم شعری نخوانید
زیرا  من
شاعر خود را یافتم
در سیاهی های   شب
در دستهایی که به سویم دراز شد
آمد و آمد
و  با خود
مرا به سرزمین آرزوها یم
برد

و برایم خواند
شعری از امید
از نفس های بریده
از ترنم زیبای خیال
و من
با شعرهایش
آشنا شدم

و در دریا ی ناشناس نوید

شنا کردم

و پرواز همدلی
داشته ام

با بالهای همدمی

 زبان و دل
تا ابد

مهمان

آسمان دل

شدم
به شادمانی

خوشا به حالم


عزیزان
دیگر برایم نخوانید
من

 ترانه های ناب زندگی ام را

 یافته ام


qd8qj1j5tzov4we9dbkw.jpg
و هدیه من به او


چشمان تو

حکایت دیرین عشق را

در صبحدم ِ  طلوع ِ  یک آغاز

به زرینه  واژ ه گان نگاه

از کوه تنهایی

بر زمین تشنه ی نور چشم ِ من

تاباند.

 

چه خوشست

بر کشتزاردلی

بذر وفا کاشتن

هنگامه ی تابش مهر

و جاری سرنوشت.

 

دیگر

چه باک

ازین کشتن و داشتن.

برداشتن امید

یا رویش هرز فراق

 


ckesm9gtpjygdm8xrl01.jpeg
نظرات 15 + ارسال نظر
شنگین کلک جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ق.ظ http://shang.blogsky.com

سپاس فراوان از
ابزار مفید
هدایای بسیار زیبا
و صدالبته پست ویژه

اگر هیچ نقطه اشتراکی نداشته باشیم
این هست که
هردو شب زنده داریم

شب و روزت طلایی شنگ عزیز

مهریار جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ



تقدیم به تو ...

ترا می شناسم
و تپیدن قلبت در سینه را
و نگاه نافذ و معصو مانه ات را
صدای مهربانت را
وآرامش حضورت را می شناسم

در کشاکش دهر
امید دیدارت
مرا تاب اینهمه درد را
ممکن می سازد
ترا می خوانم به مهر
به صداقت نگاهت
و ترا می جویم تا بی نهایت

کاش دستان پر مهرت را
و نگاه های تبدارت را
در کنارم داشتم
که این
آرزوی دیرینه ی من است
در شبی مهتابی

آن روز که
مهربانی هایت را به من
نشان دادی
کاش می دانستی که
این دل ساده ام
بی بهانه می گرید
برای تو
برای بودن با تو

آشنای دیر به دست آورده ام
ترا دوست می دارم برای همیشه

دیر زمانی ست که
قلبم
با شنیدن صدایت
با دیدن چشمانت
و با یاد آوری خاطراتت
می لرزد

عزیزترینم
ای بهترینم
و ای تنها بهانه ی زیستنم
ای دوست ترینم
و ای آرامش ترینم
ترا دوست دارم
ترا می ستایم
و اگر کفر نباشد
ترا می پرستم...
دوستت دارم

از کوچه های پر مخاطره
گذشتم
این سالها
همه جا سوت بود و کور
آغوش هیچ دری
میزبان نبود
چراغ ها روشن بود
اما
چه بی معنی است
روشن باشد
در روز
چراغ کوچه ها تنهایی
برای دلهای تاریک
گذشتم و گذشتم
به شاه کوچه دل رسیدم
شب نیز بی نیاز چزاغ بود
یک در بود و
یک آغوش
آسمانی دل بود
که کبوتر مشتاق پرواز م
می خواست
میزبان آبی
خانه ی چشمانش باشد

مهریار جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ



مرد آمد
پر از نیاز
و امید
گفت که رهایش می کند
از درد
از غم
زن شنید
به چشمانش ایمان آورد
شرم نگاهش را خواند
ترانه ای در آن دید
عاشقانه
و خود را به دل دریا سپرد

وگریست
و فردای ناممکنش را
باور می باید

در پهن دشت زندگی
باید رفت
تا بی نهایت
او خود را در بی انتهای جاده می دید
و با خو د زمزمه می کرد
تا به کی باید رفت...


زن بود
از روز رویش زمین
در دل کهکشان
در هنگامه ای که نه طلوعی بود
ونه غروبی

آسمان سیاه
فارغ از مهر و ماه

نیاز بود و راز نبود

ناگاه خوررشید مهر تابید
سردی عطش
به حرارت تابش مهر
شکست

ومرد
چون راه شیری
در هوس عاشقانه ی نیاز
شیرجه زد
به
آغوش او

ویس شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام.من پیشنهاد می کنم یک وب جدید بزنید و به دوستان اطلاع دهید.در هر حال همینطور هم دلخوشیم که هستید.راستی از سفر برگشتید؟خوش باشید.انگار من هم در بیداری های شبانه با شما همراهم.

سلام به تو مهربان همیشه همراه
منکه سالهاست با طلوع خورشید چشمانم به خواب خوش آمد می گویند

ممنون از پیشنهادت ویس عزیز

نیلوفر شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ق.ظ http://ensan8707.blogfa.com

درود

..... محبت

نیرومند ترین قدرتی است که جهان در خود دارد ..و

در عین حال ساده ترین نیروی قابل تصور است ....

گاندی
ممنون از کوروش ..... و مهر یار ....

درود بر نیلوفر عزیز

ممنون از جمله ی زیبا

شکلات تلخ شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ http://www.mahemany.blogfa.com/

درود ...
ممنون از راهنماییهای شما ... واقعا چه کرده این نقاش طبیعت ... چه زیباست این درخت ...

درود بر تو مهربان شیرین زبان

ممنونم منم از لطفت

نازنین شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ

دروووووود استاد
دست جناب امیر خان درد نکنه
درست میگن که ادم دوستانش رو در شرایط سخت میشناسه
امیدوارم که به زودی مشکل وبتون حل بشه

پستتون مثل همیشه فوق العاده بود استاد
شاد و سلامت باشید

درود بر تو نازنین عزیز و همیشه به مهر
بله مهربانم که به راستی دوستان را در تنگناها به به فراخی دلشان
می شود پی برد

ممنونم که همیشه موجب دلگرمی هستی

دلت شاد و فرخنده باد


سیما شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ http://eshgheroyayee.blogfa.com

سلام کوروش عزیز ممنون از محبتهای فراوان تو عزیز

تازه برگشتم هنوز حال و هوای سفر تو سرمه

باید سر فرصت بیام و هم اپ کنم از خاطرات سفر بگم هم دقیق بخونم مطالب زیباتو

درود بر سیمای عزیز
خوشحالم که خوش گذشت و به سلامتی بازگشتی و شد پایان دلتنگی ها.
و میدانم هوای دمدار اینجا
شادی هایت را به رویاهایی تلخ تبدیل می کند

پاینده باشی و سر سلامت

نیلوفر یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ق.ظ http://ensan8707.blogfa.com

درود


کوروش جان !!

..... تو بزرگی .... هر چه داری به نفع دیگران است ...

عاشق احساس زیباتم ......


ممنون

درود بر نیلوفر عزیزم
که نشانه ی مهربانیش
همین بس که او نیز در این شرایط هم مرا تنها نگذاشت

سپاس گزار همه ی شما مهربانانم

پاینده باشی مهربان

آبرنگ یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ http://kaghazerangi.blogfa.com

سلام استادبزرگوار
پس تصمیم گرفتید همینطوری ادامه بدید؟؟
بازهم جناب امیرخلجی مهر،ماکه نتوانستیم کاری کنیم و همچنان بی بخار بیننده ایم،شرمسار از خود.

خواندمتان به مهر:

چه خوشست
بر کشتزاردلی
بذر وفا کاشتن

شاد باشید.

سلام نازنین قلم

من هنوز بر سر دوراهیم
بله ممنون از امیر عزیزم

شما هم با تنها نگذاشتنم بزرگترین لطف را می کنید

ممنون مهر همیشگی ات نازنین

کاوه یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ http://menameh.blogfa.com/

باسلام.ماشمارا لینک نمودیم لطفا مارابانام بحرین استان چهاردهم(http://menameh.blogfa.com)لینک فرمائید.
پیروز باشید

لطف کردی عزیز

امیدوارم در زمانی دیگر بتوانم جبران محبتت را داشته باشم

دنی یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.manoto-baham.mihanblog.com

هی واااااااااااااااااای من.....میشه یه لحظه بیاین؟؟؟

امید دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

چند وقتی است گرفتارم
ولی استاد مهر شما به مشغله و جبر روزگار از دل بیرون نمی رود

درود بر تو نازنینم

که همیشه دین محبت هایم را بردوش

می بینم و توان باز پرداختش را در خود نمی بینم


شکیبا سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

این عکسه چه ابتکار جالبیه
به درد من حتما میخوره!
فردا باید بعد افطار خودمو یه نوشابه مهمون کنم انگاری!
آخه با شیشه ش کار دارم!!!!

خوشحالم که میتونه مفید باشه

منکه مدتهاست استفاده می کنم
عالی بوده

ستوده چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام استاد عزیز .
ببخشید که دیر خدمت میرسم هر چند دوستانم این دین را به بهترین نحو ادا میکنند
شعر چشمانت بسیار زیباست ومن عاشق چنین شعرهایی در وصف چشمان هستم .
میدونید استاد چون یک نفر همیشه برام از این شعرهامیسرود .
یادش به خیر .

سلام ستوده ی عزیز

ممنون حضور مهربانانه ات نازنین

شاد باشی و سلامت


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد