سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

فرنیا ی من

kgvujjzux5331eabrgzs.jpg
نظرات 5 + ارسال نظر
ستوده پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ http://sootoodeh.blogsky.com

ماشالله خدا حفظشون کنه انشالله بقیه نوه ها ونتیجه ها ونبیره ها را ببینید .

زنده باشی ستوده ی عزیز
دو نونهال عمرت همیشه شادی گسترت باشند

سارا شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام آقا کوروش
عذرتقصیر دارم بابت عدم ادای احترام ... شرمنده که انقدر دیر شد
من همون سارای وب خاطره ام ...

+ چقدر نازه ؛ خدا حفظش کنه

سلام بر تو عزیز و مهربان
سارای نازنین هرچه درحافظه ی آلزایمرگرفته گشتم
و لیست های خودم و دوستان را
نتوانستم ادرس ات را پیدا کنم
اگر محبت کنی ادرس بدی ممنون همه لطف ات می شوم
آدرس های قبلی ام در سایت همه پریده
ممنون همه ی مهربانی هات عزیز

سارا یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ

به حافظه خودتون ایراد نگیرین ؛ من هیچوقت لینک شما نبودم
شما چندبار اومدین وب من ؛ منم اومدم اما چون بلاگتون سایت بود نظرات من ثبت نمیشد بعد چند وقتم دوباره رفتم که دیدم بسته شده ، بعدش کامنتتون رو تو وب خاطره دیدم که بلاگ اسکای بود ؛ اومدم و مزاحمتون شدم
من یه زمانی "خیس تر از باران" رو داشتم ولی الان دیگه ندارمش ؛ خواننده خاموش شدم ؛ میخونمتون اما خاموش ...
سپاس از محبتتون

سارا جان هزارانت درود مهربان
امید که هرکجا هستی شاد باشی و سلامت
منهم مدتی نبودم و تازه بر گشتم
امید دارم که هرگاه خانه ای بپا کردی من را هم بی خبر نگذار
که مهرت را هماره پاس دارم

خاطره سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ http://rahalost.blogsky.com

سلام پدر بزرگ بزرگوار
خدا حفظش کنه نازخانوم

سلام مادر مهربان امروز و مادر بزرگ فردا
سپاس از همه ی مهربانی هایت

هستی شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

عزیززززززززززززززززززززمی خوشکل خانوم ... بابابزرگ جوووونی خدا حفظتون کنه ... شاد باشید

ممنونم هستی عزیز
همه ی عزیزانت به شادی و سلامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد