سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

دستت را به من بده


kgfjjfh97dczjt277qks.jpg

دستم را بگیر

دستم را بگیر

و مرا به رقصی هم آغوش

دعوت کن .

قرنهاست  ،

غزل رقص ِعاشقانه ای

نسروده ام .

و نبوده ترنم پای ِهیچ رقصنده ای

نوازشگر دل بی تابم .

دریاب  دل را

که تانگوی دلتنگی  دارد

واستخوان های تن از بی نوازشی ها

ترد است و شکننده  .

دستت را به من بده

دستت را به من بده

تا رقصی دونفره  را تجربه ای

دوباره کنیم

بی هیچ شرم نگاهی

در این میانه ی میدان

 

(کوروش نادرخانی)



نظرات 2 + ارسال نظر
reza پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ق.ظ http://www.mashhadfilm2.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
از مطالب سینمایی وبلاگم استفاده کنید.
فروش و تحلیل فیلم های هنری و برندگان جشنواره های بین المللی
www.mashhadfilm2.persianblog.ir
لیست کامل فیلم ها را در یک فایل اکسل دانلود کنید.
تبادل لینک؟؟؟

شنگین کلک جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ق.ظ http://shang.blogsky.com

درود بر کوروش عزیز
و سپاس از دستت را به من بده
یاد افتاد که سال قبل نیز تانگوی دونفره را
خوانده بودم . همیشه شاد باشی

درود بر تو عزیز
ممنون همه ی لطفت مهربان بله در سایت گذاشته بودم
و برای دوستان ایجا هم گذاشتم
من همیشه از مهربانی ات سپاس گزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد