سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

دست اتحاد


74561346383185735898.jpg

ای قوم، به این وهم که بیگانه ام از من نگریزید
من جنس شمایم ،نه ز افسانه ام از من نگریزید

من مست شرابم ، زکهن باده ی دیروز
اکنون که دلا ساکن میخانه ام از من نگریزید

ویران شده ی جهل بود خانه ی دیرین
درکوشش آبادی ِ ویرانه ام از من نگریزید

دستی که درازاست به هم راهی امروز
پندار خطا گشت، که دیوانه ام از من نگریزید

فردا ی همه ،چشم به امروز من و توست
بیهوده گمانی است ،که بیگانه ام از من نگریزید

بداهه (کوروش تادرخانی)

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:42 ب.ظ http://buxha.ir/?r=401843455

سلام
وبلاگت واقعا زیباست امیدوارم که موفق باشی
یه سایتی هست که به ازای بازدید از تبلیغات بهت پول میده
باکلیک بر روی لینکی که میذارم
میتونی به صورت هوشمند ثبت نام کنی یعنی 5000 تومان جایزه بگیری
حتما اقدام کن تا دیر نشده
اطلاعات بیشتر توی سایت هست
عجله کن

شنگین کلک سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ http://shang.blogsky.com

درود
و سپاس از بداهه زیبایتان
یاد قدیم ها بخیر که وبلاگتان زود به زودتر آپ می شد

درود بر داداش شنگ عزیزم
یادش بخیر
کاش میشداز رودخانه دوبار ردشد
البته ممکن باز برگردم و در خدمت عزیزانم باشم
به امید روزهای شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد