سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

باران


qpdb4tkz8wbg2w7yvwhk.jpg


زیر باران می روم
هرگاه
دلتنگ  ِتوام
تو
 
خود ِ بارانی

 و من

همچو آهنگ  ِ تو

 

)کوروش نادرخانی)

نظرات 4 + ارسال نظر
ویس سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ

کم کم داره فصل باران می رسه.
دیگه چه برسه که :
معشوقه به سامان شد تا باد چنین بادا
خودش باران باشد.
مثل همیشه موجز و زیبا
سلام و ارادت

مهستی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ب.ظ

من
چون ابری هستم که هرگز باریده نمی شود
وقتی زیر باران ابرهای دیگر
راه می روم
خیس نمی شوم
تازه می فهمم که من
لایق خیس شدن هم نبستم...

میلاد جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ق.ظ http://chashmanekhamush.blogsky.com

محسن نژاد چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ب.ظ http://payame1.blogfa.com/

سلام و درود بر کورش کبیر
عید غدیر عید ولایت بر شما و خانواده محترم مبارک باد
رسول خدا صلی‌الله‌علیه‌و‌آله فرمود: روز غدیر خم برترین عیدهای امت من است و آن روزی است که خداوند بزرگ دستور داد; آن روز برادرم علی بن ابی طالب را به عنوان پرچمدار (و فرمانده) امتم منصوب کنم، تا بعد از من مردم توسط او هدایت شوند، و آن روزی است که خداوند در آن روز دین را تکمیل و نعمت را بر امت من تمام کرد و اسلام را به عنوان دین برای آنان پسندید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد