سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

صادق هدایت

ivrzh5yzuq008pcazw02.jpg

صادق هدایت



دوستی نوشته بود:

من بوف کور رو شب امتحاناتم میخوندم این کتاب منو به مرز جنون رسوند آخر کتابو از دستم گرفتن

من گفتم:
دوست خوبم
با نگاه داستان وار اگر بخوانیم
که من ساده اندیش 2و3بار خواندم حتی به جنون نویسنده رسیدم
ولی در خلوتم
تعجب کردم
کسی که به زبان پهلوی آشنا ست
وندیداد رو نوشته
مازیار
و....
چطور می تواند دیوانه باشد که نابغه است!
ولی وقتی نظرات استاد دکتر آجودانی رو شنیدم
به قضاوتم خندیدم
او می گوید
این کتاب تاریخ ایران قبل از اسلام و بعد از اسلام است
زن اثیری سمبل ایران است
پیرمرد خنزر پنزری که آیات قران از لای دندانهای ..بیرون میرزد
اسلام است
و زن در قسمت اول معشوق پاک
ودر قسمت دوم نا پاک و هرزه

این تجربه ی من بود
و باز دوبار خواندم .چقدر لذت برم
امیدوارم کمکی باشد این موضوع برای فهم مجددمان

نظرات 5 + ارسال نظر
حامد شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ق.ظ http://www.hamedariamehr.mihanblog.com

سلام-ممنون که زود به زود سر می زنی-من برام کتاب بوف کور و تمام کتاب های دیگر صادق هدایت مقدس اند-از هدایت هرچی بگم کم گفتم-کتاب توب مرواری را هم حتما بخوانید...

حامد جان چند بار خواندمش
مقابله جهل و خرافات
کار اصلی روشنفکر حقیقی و مسئول
ممنون

کریم یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ http://sarvenaz.blogsky.com/

سلام کورش جان
وقتی یکی با یکی قهر هست که دیگه براش پیام نمیزارند.میدونی چقدروقته ازشما وفرهادجان بی خبرم اونوقت برام پیام میگذارید.معلومه چی شده مارا بفراموشی سپردید
خیلی ازلطف ومحبت شما ممنون که باز یادی ازشاگردان کردید
شادباشید.راستی سایت آقافرهادچی شد؟

کریم عزیز
که انده کرامتی
که پاداش آن با کرام الکاتبین
که ما کم میاریم
ممنون از لطف همیشه گی
قهر؟؟؟؟؟
فرهاد شاید قهر باشه چون سایه ات رو کم داره
سایت فعاله و منتظر قدم رنجه شما بزرگوار است
پیروز و سر بلند باشی

کریم یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ب.ظ

سلامی دوباره به استادم
کورش جان محبت کردی پاسخم دادی .دلم خوشحال شد که قهر بی قهر .باورکن آدرس سایت فرهادجان ندارم .چون آدرس قبلی سیونکردم .وظیفه داشتم حداقل عرض ادب کنم.اگرتمایل داشت برام ارسال کند
ممنون

زینب بانو دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ق.ظ http://negarkhaneydel.blogfa.com/

بر حاشیه‌ی برگ شقایق بنویسید
گل ، تاب فشار در و دیوار ندارد
....
آپم و منتظر حضور سبزتون

s@rv چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ http://sarvenaz.blogsky.com/

سلام کورش جان
ساعت35/1 بامداداست پیامت گرفتم وممنون برای همه چی .درموردبنر فراموش نکنید که جای تودی قرارش بدم واونوبردارم.امروز خیلی خسته شدم دیشب یه شعر نوشتم فرستادم روسایت دیگه ازکامنت ها اعصابم داغون بود.امروز حداقل بیش از10نفر تماس گرفتن ازداخل وخارج دوست وآشنا که مشکلی هست گفتم والله من سلطان شعرهای غمنامه هستم وعادت دارم .این هم ازکار امروز بنده سراپا تقصیر
بازهم ازت ممنونم .البته امروز سایت بامشکل برخورد که نتوانستم لایو اسکور هم کنم باید با دوستم آقای دکتر تماس بگیرم ببینم چه اشکالی پیدا کرده
میدونم خوابی ولی خوابهای طلاعی واقعی ببینید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد