سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

مرضیه هم رفت

http://noghte-chin.persiangig.com/Tahrir/marziyeh03.jpg

از برت دامن کشان

رفتم ای نامهربان


مرضیه خواننده  شهیرسنتی نیز ازبین ما رفت

کسی که

بوی جوی مولیان اید همی را خواند

و....

آثاری زیبا بسیاری به یادگار گذاشت

جدای از رفتار سالهای اخیر

که هرگز هنرمندانه نمی نمود

در دلها جا داشت و دارد

و فقدانش

دردآورست و همچون او بی بدیل

شاید سالها نشاید  مانند

یادش گرامی

همچون یاد یاری مهربان

در دل خواهد ماند


نظرات 5 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ http://nedayeghalbeman.blogfa.com


خدا رحمتش کنه.
برای شما حتما ژر از یاد و خاطراته...

ممنون ندا جان
ماها با صدای این بانونوجوانی و جوانی داشته ایم
اون موقع مثل حالا نبود که صدا و سیما مال یک نفر باشه
هر وقت پیچ را باز می کردی
صدای یک مانده گار رو میشنیدی
کسانی نه از فیلتر سیاسی که هنر رد میشدند
و بهترین ها انخاب می شدند توسط بهترینها
ممنون از حضورت

امین پاریس گوچولو عشق من دیزباد پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ق.ظ http://www.dizbad38.persianblog.ir

روحش شاد

کوروش عزیزم منتظرت هستم

چشم عزیز
حتما خواهم آمد

میلاد پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ق.ظ

من خیلی طرفدار موسیقی سنتی نیستم اما با این حال کار های این هنرمند جوید را گه گدار گوش کرده او و دست آخر هم کنسرت او همراه با دخترش در تالار مجاهدین دیده ام و لذت برده ام.
خواننده و هنرمندی قوی و حسی بود.
روحش در پناه خالق زیباییها و استاد همه ی هنرمندها.
روانش شاد و یادش گرامی.
تسلیت به تمام دوست داران آن برگ بانوی مهد ایران.

مهم آن است که هر آنکه را برای این مرز و بوم کاری درخور کرده است
شایسته تقدیر بدانیم و ارج نهیم
و قلم اغماض برخطای کرده و ناکرده بکشیم. البته اگر آسیب رسان نباشد
وبه باورهایش احترام بگذاریم وحقش بدانیم خود یافته را پی بگیرد و..
صدای مخملی و گامل لیف و پرقدرتش بی نظیر بود
یاد همه ی رفتگان گرامی

یه زن پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ http://yezan.blogsky.com

سلام

خدا بیامورزتش پدر شوهرمن عاشق صداش بود ....
راستی دیدی شوهملم چه دروغهایی سر هم کرده /.؟ اخه من و تو دانشگاه هم برد و الکی گفت من اینجا خوندم نگو دوستش اونجا دانشجو بوده

میگم راستی این توپولو (شوهملت ) را بیار تا کمی ازش چیز یاد بگیریم
چقدر چیز داره برای یاد دادن

ممنون که آمدی

حامد پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.manoto-baham.mihanblog.com

دیدی چه رسوا شد دلم.....
غرق تمنا شد دلم....
دیدی که من با این دل بی آرزو عاشق شدم
بر زلف او عاشق شدم........
استاد
من هم خیلی نارحت و غمیگین شدم...خیلی...تسلیت

ممنون حامد جان
ما هریک به نوعی خاطره ای از این صدای مانده گار داریم
حتی دوستی
امروز به من می گفت:
ترانه ای را که سالهاست زمزمه می کردم
امروز فهمیدم که خواننده اش مرضیه است
یاد همه ی بزرگان ایران گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد