سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

کاش ها بسیار

k0u2n9ite0q396w7cg1r.jpg

افسوس

ابرهای بارانی نیست

این آبی  ِ خیره سر را


اما

در آسمان ِعاطفه

ابری اگر هست

از لکه های خون.

باورکن اش

که باران زاست




نظرات 16 + ارسال نظر
رها دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ق.ظ http://www.ramsina22.blogfa.com

درود بر شما کورش
ببخشید میتونم بپرسم شما اهل کجای ایران هستید؟؟؟

درود بر تو رهای عزیز
و هزاران درود نازنین
چشم در خانه زیبایت خصوصی عرض خواهم کرد
پیروز و شاد و سربلند باشی

آرمان دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

آسمان عاطفه همیشه همینجوری بوده.
ابر هاش سرخود هستن.
گاهی می بارند تا سیل می برد عالم را.
گاهی هم انقدر ناخن خشکی میکنند تا هلاک میکنند آدمی را.

سلام آرمان جان
گویا وجه مشترکی است که پیوند مارا مستحم می کند
همین اسمان مشترک است عزیز
شاد یت ارزوی ماست

فتح باغ دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ

حرمت نگه دار دلم، گلم،
کاین اشک خون‌بهای عمر رفته‌ی من است

کوروش عزیز سلام
قشنگ بود.
هیچ وقت تحمل دیدن گریستن انسانها را ندارم... و طاقت شکستن دلهایشان.

حرمت نگه داری شده آئینه ی دق ما
که خفقان اورشده مان
چرا که رنگش را همان بهتر که رنگ رخساره ی ما باشد

تو ماهی پرنیان جان
که اینطور شکست دلها را طاقت دیدار نداری
قلب و دلت همیشه شاد و نگاه بی بهره از دیدار دلشکستگان باد

میلاد دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ http://chashmanekhamush.blogsky.com

اشک است باران دل
خون است رگبار آن
توان فهم آن جز دل نتواند
و جز دل از آ» باران خیس نخواهد شد
گرمای آه افسوس از آتش افتاده بر متن دل است
و
سرمای آن از سردی ایام سخت و نبود همراهی بی همتا...
نمی دانم این افسوس های دل کی نزول خواهند کرد،
فقط می دانم که خوشا به حال دلیست که لا اقل بارانی دارد!!!!!

هرگز خانه چشم و دلت را بارانی نبینم میلاد نازنین
اگر خانه چشمی به اب دیده نمدار شود
خانه ی ظالم خراب باد

ویس دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

ابر خاکستری بی باران پوشانده آسمان را یکسر/ابر خاکستری بی باران دلگیر است/وسکوت تو پس پرده ی تلخ کدورت افسوس سخت دلگیر تر است.


ویس عزیز هر اسمان دلت ابر حاکستری مبیناد

ویس دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

گاهی فکر می کنم کاش توی دنیای آزاد بدنیا میومدم.کاش کسی با کسی کار نداشت.کاش همه مهربون بودند.وکاش فرخ دوباره وبلاگ جدید بزنه.

کاش ها ی ارمانی بشر پایان ناپذیرند
کاش این کاش ها کم شود

هزاران درود به تو یار همرا ه که کاشی را ارمان کردی که کاش دوستداران قلم فرخند
هزاران افرینت باد

ندا دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ

مگه دلی هست که ابری نباشه اگه باشه که دیگه دل نیست سنگه

بله نداجان زیاده
دلائی که خود آگاه .یا ناخودآگاه دلی رو میشکنند

AMiR دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ http://inc.blogfa.com

سلام من دارم 3 شنبه شب میرم فکر کنم تا سال دیگه هم همدیگرو نبینیم منو فراموش کن و به خاطر تمام بدیهام منو ببخش ......... از طرف پاییز
کوروش جان یلدا مبارک

بقول شمالی ها
امیرجان
دلم گری ریخت

سپاسگذارم مهربان

رها دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ

مرسی
کورش
شب یلدای خوبی رو براتون ارزو میکنم

رها جان شبهای ما که طولانی تر از یلداست
ممنونم عزیز
برتو نیز مبارک

احسان دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ http://www.gard-e-javid.mihanblog.com

.محفل آریایی تان طلایی

دلهایتان دریایی

شادی هایتان یلدایی

پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی

از طرف اعضای وبلاگ گارد جاوید این شب زیبا را شما تبریک گفته و آرزو داریم شب به یاد ماندنی داشته باشید
روی گل شما به سرخی انار

شب شما به شیرینی هندوانه

خندتون مانند پسته

و عمرتون به بلندی یلدا

شب یلدا مبارک

سپاس یلدائی من نیز نثار شما همراهان

میلاد دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ http://chashmanekhamush.blog sky.com

یادم میاد چند سال پیش
وقتی که پشت کنکور بودم
با دوستم دوتایی درس مس خوندیم
این رفیق ما خطاط هم بود
خط زیبایی داشت.
یه روز به من گفت میلاد یه جمله بگو بنویسم.
منم یکم فکر کردم و گفتم:
ای کاش، ای کاش ها دیرتر به سراغم می آمد.
آخه خیلی ذهنم دم کنکوری درگیر بود!!

دقیقا میلاد جان
جانمان از این ایکاش ها به لب رسید

آرمین دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ http://armingashangeh.blogfa.com

به یاری اهورا مزدا
با درود به شما دوست عزیز


خداوندا ببین من موج دریایم
که راه سنت تازی نپیمایم

کنار وعده های پوچ بد مستی
بهشتت هرچه باشدخالق هستی

نمیخواهم بهشت هور و پیمانه
بهشتم هر وجب از خاک ایرانه

سراینده : سورنا آرام

تارنمای من با موضوع حجاب در دین زرتشت به روز میباشد.
سپاس گزار میشوم که بادقت مطالعه نموده و دیدگاه خود را در مورد آن بیان کنید.
تا درودی دیگر بدرود
[گل]

سپاس و درودی پر و پیمان یلدائی آرمین عزیز
شاد باشی و سربلند

سارا شکری دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ http://dardmandan.persianblog.ir/

مرحبای ادونایت باد دلبرکم کورش.
شب زیبایی یلدایت مبارک باد.
براستی کاش ها بسیارند وای کاش کاشی نداشتیم.
چنان چه برایتان مقدور است نگاهی به کلبه ام بیفکن.
و یفرمایید آبا فیلم بلاگم در ابران قابل روئیت است با نه.
بدرود.

درود بر پریزاد بانوی عاطفه
عمرت یلدائی و غمت چون عمر گل

چشم نازنین

فریناز جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ

باور کردن باور ها خود باور میخواهد....
باورم را به فنا سپرده ام دیر زمانیست

کاش هرگز چنین نشود
چرا که هویت ما را باور نشانه است
اگربیگانه بود می باید که عوض می کردی
ما هویت خود را به باور می باید تبدیل کنیم

فریناز جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ق.ظ

به هویت خودم باور دارم ولی به زندگانیم....
نمی دانم!!!
به خدا باور قلبی دارم که ایمان را سبب میگردد ولی به بندگان خدا....
نمی دانم!!!!

در دوران برزخی که هریک به نوعی به سرگشتگی رسیده ایم
چیزه غریبی نیست عزیز
باید به چای تمام باورهای غیر خودی هر ایرانی باور ملی خود را جایگزین کند
هویت واقعی (و گمشده )به نظر این است عزیز

میلاد دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ http://chashmanekhamush.blogsky.com

آسمان دلم ابریست کوروش جان
دل با محبتت ایشالا خالی از ابر باران زا باشه...

خدا نکنه میلاد عزیز
امید که این دوران به زودی بپایان برسه نازنین
ممنون مهر ت



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد