سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

عاشقانه ها(6)



گنجشک ِ دل من به جائی در گوشه ی چشمان تو راضی است. چرا می پرانی اش؟


به پیله ی تنهائی این تن نگاه کن . که درونی اش سالهاست به پروانه شدن می اندیشد



38reufmqlan61l4kigea.jpg

لطفا  ادامه ی مطلب را کلیک کنید

آز آرمان عزیز هم به خاطر معرفی آپلودسنتر سپاس دارم

دلم از بسکه یخهای رابطه را زیاد دیده است.

می گوید: بر کدام یخچال اقیانوس زندگی میکنی؟

آز گرمای آفتاب شرمساری آب می شوم.


 

ولی این دل قلم را همدمش دید

وشب او را کنارش یار گردید

 

اگر ازغم نمی گوید عجب نیست

قلم را بین و شب هم تار گردید

 

مگر چه می خواستم ؟جز بستری برای نگاه  ؟ تا هر آئینه دلتنگت شدم .تورا در آن نگاه کنم.

 

آنگاه که دست بر چانه میزنم .خاطرات پیشین مشت بر دلم می کوبند.

 

چراغ را خاموش کن.من تازه در سیاهی افتاده از کوچه بر دیوار .عکس ترا می بینم.

 

امید را امروز بر مزارش بودم . نوشته بود جوان ناکام.

 

آنقدر به سوی ماه  رفتم در پی ستاره ای که روز شد.و آفتاب قطره قطره آبم کرد.

 

بر فراز آسمان نه عقابان تیز چنگال ،

که کرکسانند در انتظار  ِ لاشه های ما

تا چند صباحی دیگر عمرکنند.       

 

شب را و سکوت را

دوست دارم

و غروب آفتاب را می پرستم

چرا که  تنهائی ام را

در انتظار نشسته

می بینم

 

سکوت بین من و تو ،

دیواری ساخته از یخ ،

که فقط همدیگر رامی توانیم ببنیم.

کاش می توانستی فریادهای سکوت مرا بشنوی.

 

 

موفق ها،

آنهائی بودند که پا روی دل گذاشتند و فقط به قله ی سر فکرکردند .

دریغ این که

وقتی به قله رسیدن هر چه دست دراز کردند تا دل را به دست آوردند .

نتوانستند.

 

شنا بلد بودم . ولی دریای ِبی وفائی او  عمقش زیاد بود و وسعت بی مهریش زیاد .

 

قلمی که در دست من است چوبی است و ذغالی
آنکه در آن روح دمید ،معلم است

 

کپی پیس تو نت آنقدر عادی شده که کلمه ی" دوستت دارم"را در آن واحد برای چند نفر کپی میکنند.


بیا شادی کن ای دل،گریه درمان نیست

دلا بی غم ولی هرگز به سامان نیست

هرآن دل گریه می خواهد ،بباید شادمانش کرد

بجز خنده ،کنار درد، درمان نیست

 

آئینه سکوتم را بشکن .

بگذار تا خورشید درآن.

هزار تکه شود.

به تعدادی که تودرآنی

و به همان اندازه که دوستت دارم.

 

حباب احساس .شیشه ایست. از جنس رویا.به شن ریزه ای از آه میشکند.

 

بر سنگ مزارم چیزی ننویسید.بگذار رد پاها. نشانه ی آن باشد که له شده ای در این زیر است.

 

 

عارفی مصحفی در دست داشت.شخصی واردش شد و گفت آمده ام تا تنها نباشی گفت تو آمدی تنها شدم.

من می گویم هر که بیاید هیچم . تو بیا که من تنهائی را می پرستم. نمیرسی لااقل یادت را بفرست

 

 

اگر همه فراموشت کنند . تنهائی ام هرگز تورا از یادت نخواهد برد.

 

بیا ای دم  ِ من ،

که من همه اش شده ام آه .

و فاصله ی تا آدم شدنم

یک نفس بیشتر نمانده .

 

چراغ ِ راهم شده بودی، چه بیرحم است طوفان شب.


 

 پرسید :چرا سیگار می کشی.

گفتم:آخه  هم آتش است .هم سوختنی است .

هم کشیدنی است و...

گفت :بسه بابا بکش هنوز من رو هم سیگاری نکردی.

 

به جرم گفتن دوستت دارم . حال درحلقه ی تنهائی . آخرین نفس های سکوت را  میکشم.

 

سهم من ازترا داشتن  ، تنها و تنها ، تنهائی است.

 

چگونه نفسم را از دم بازدارم .با هر آمدنش اسم تورا بر زبان دارد.


بی انصاف، دل داده ام  را پادری خانه دل هرجائیش کرده بود.

 

"نمک"و" زخم" دو کلام آشناست . به محض شنیدنش "آخ "از نهاد ِدلشتکستگان بر می آید.

 

در تنهائی است که یاد تازه به سراغ آدمی می آید. و آنکه از همه عزیزتر است . تمام تنهائی ات را پر میکند .

 

لیوانی آب خنک می خواهم .بسکه سکوت کرده ام .گلویم خشک شده است.

 

وقتی که می خواستیم زن بگیریم

می گفتند: پسر شجاع .

ولی چه زود شدیم پدر شجاع .

آنگاه که کمر همت بستیم تا با زندگی بجنگیم.

 

به طپش های تند قلبم اگر گوش می کردم . هرگز عاشق نمیشدم .


ct5lccnntuyta70y884y.jpg
نظرات 38 + ارسال نظر
قریبه یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ http://feelingofburn.persianblog.ir

استاد باید فکری بکنم تا این جملات رو هر روز و هر ساعت ببینم . آنگاه که دست بر چانه می زنم خاطرات پیشین مشت بر دلم می کوبند

اهل دل شد آشنای حرف دل
شد سخنگو از محبت ها خجل

عاشقانه های من شد راز دل
مانده ام در پاسخ یاران به گل

فی البداهه


دختر شرقی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ

ممنون از لطفتون.
شما هم پاینده و موفق باشید و پر انرژی

منهم سپاسگذار مهر دختر خورشید شرق

شاد باشی

سیما یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ http://eshgheroyayee.blogfa.com

سلام و درود فراوان عجب عکس زیبایی طبیعت زیبایست و اما نگاه شما ؟

میتونم هزار حرف تو نگاه شما پیدا کنم و رازهای بسیار

نمیدانم چرا
هروقت حرفی از نگاه می آید. نگرانی هم بعدش میرسد.
گوئی نگاه می شود ریسمانی سپید

ممنونم سیما جان

دخترشرقی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ

قشنگ بودن و پر از نکات جالب.
ولی اشک رو به چشمم آورد.

چشات قشنگ بین است مهربان
قابش کن تا گرد و غبار اندوهی نگیرد.
و هرگاه هم چنین شد بتوانی به دستمال لبخند پاکش کنی
مبادا چشمان زیبایت به آب دیده شسته ببینم
که شادیت را آرزومندم
راستی
اگر ادرست را هم فراموش نکنی چقدر قشنگ تر می شود
حضور زیبایت

ممنونم از اینهمه لطف

سیما یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://eshgheroyayee.blogfa.com

برای عشق تمنا کن ولی خار نشو. برای عشق قبول کن ولی غرورتت را از دست نده . برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو. برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه. برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن . برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر . برای عشق وصال کن ولی فرار نکن . برای عشق زندگی کن ولی عاشقونه زندگی کن . برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش .

روی تخته سنگی نوشته شده بود: اگر جوانی عاشق شد چه کند؟ من هم زیر آن نوشتم: باید صبر کند. برای بار دوم که از آنجا گذر کردم زیر نوشته ی من کسی نوشته بود: اگر صبر نداشته باشد چه کند؟ من هم با بی حوصلگی نوشتم: بمیرد بهتر است. برای بار سوم که از آنجا عبور می کردم. انتظار داشتم زیر نوشته من نوشته ای باشد. اما زیر تخته سنگ جوانی را مرده یافتم...

اگرچه من بارها این نوشته را خواندم ولی دیر عمل کردم
همیشه عقب میمانم

سیما یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ http://eshgheroyayee.blogfa.com

بر سایه های لیاقت
عشق را زبان نیار
بر دامنه دلتنگی دل را پنهان نکن
از شوق مرد ، زبان را پنهان نکن
از گردش ، فلک را نادان نکن
از کوه ، خورشید را پنهان نکن
کوه باش و شاید بگم کوبنده ای

سرخی این آسمان از رنگ چشمان من است
غرش تند نگاهت. تندر ِ جان من است
اخم تو اتش زند بر جان و بر ایمان من
گربه مهرم ننگری . دوزخ گلستان من است

فی البداهه


آرمان. یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

این خیلی به مذاقم خوش آمد
"کپی پیس تو نت آنقدر عادی شده که کلمه ی" دوستت دارم"را در آن واحد برای چند نفر کپی میکنند"

لحظه ای به خود شک کردم
خدا کند اگر روزی خواستم اینگونه کپی پیس کنم موسم مرا یاد ناموسم اندازد

درود بر تو
که زیباترین و به مذاق دلنشین ترین را افزودی
واز واژه ی موس به زیبائی بهره گرفتی

دست مریزاد آرمان عزیز

عسل یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ http://abip51.blogfa.com/

سلام اقاکوروش عکس خودتونه

آره عسل جان

پرده برانداخته ام


عسل یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ http://abip51.blogfa.com/

عشق آمد و شد چونم اندر رگ و پوست

تا کرد مرا تهی و پر کرد ز دوست

اجزای وجودم همگی دوست گرفت

نامی است ز من بر من و باقی همه اوست

ظاهر همه ی درهای امید بسته است. فقط چشم بصیرت باید داشت تا پی به هنر طبیعت برد . که چقدر در کشیدن نقاشی ماهر است.


عسل یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ http://abip51.blogfa.com/

چه کنم دست خودم نیست که عاشق شده ام

روز وشب محو تماشای شقـایق شده ام

دیگر از عقربـه وثانیـه ها بیزارم

چه کنم مضحکه ی چشم دقایق شده ام

عجله کردی ! آنچه را که دیدی و پرپر کردی ،تارپود دلم بود که به شکل قاصدک برایت فرستادم .و آنزمان که یک به یک می کندی ،اگر گوش می کردی.زمزمه ای دوست داشتن داشت


عسل یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ http://abip51.blogfa.com/

اگر امشب مرا ول می کنی تو

چرا اینگونه دل دل می کنی تو

خودم دانم که ماهیگیر خوبی

که آبم را چنین گل می کنی تو .

خنثی منم
که سکوتم
فریاد هزاران درد است.


عسل یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ http://abip51.blogfa.com/

شیرین سخنم چرا تو دل دل داری

شیرین سخنی عزیز من دل داری

با لب سخن از چه می زنی ، ای بابآ

یکبار بگو هر آنچه بر دل داری

پرده برداشتم
وقتی که دیگر
فاب خیس چشمانم را
همه دیدند.
چه فرقی میکند
که چه کسی را
نمایشگاه را


عسل یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ http://abip51.blogfa.com/

روزآزادسازی خرمشهروروزمادر مبارک[گل][خونسرد]

من هم به سهم خودم به تو و همه ی ایران زمینیان
این روز خجسته را شاد باش گفته
و یاد دلاورانش را گرامی میدارم


فریناز یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام کورش خان

یه پیشنهاد دارم
می خواین اسم اینجا رو بذارین «آلبوم عکس کورش»

آخ که من چقدر این خنده ی عکس آواتارت را دوست دارم

پیشنهادت رو هم خوشم اومد

چشم روش فکر می کنم. بد هم نیست

پیشنهادات سازنده رو پذیرا هستم.
البته اگه از سر حسودی بود چی فریناز جان؟
نکه خودت نمیتونی عکس بذاری

اگه اینطورباشه چی. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کنگان طنز یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ http://kangantanz.blogfa.com

سلام.مثل همیشه زیباست

سلام بر تو عزیز

ممنونم

آرمان اهورایی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.beheshtebastan.blogfa.com

با درود.با ابوعلی سینا به روزم.

نازنین یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ http://sokoot989.blogfa.com

واااااااااای
باز هم عرفانه ها و عاشقانه ها
و بازم من که لذت میبرم مثل همیشه از خوندنشون

"پدر شجاع " خیلی قشنگ بود


عکستون خیلی قشنگه
چقدر هنرمندانه هم گرفته شده
همیشه سبز و شاد باشید

سلام نازنین عزیز

خوشحالم که این دلنوشته ها که کمی تغییر در عنوان پیدا کرد را می پسندی مهربان
حتی اگر یک جمله هم با مخاطبم همراهی نظری داشته باشد
من به هدف رسیده ام.
که هریک از این جملات زبان حال لحظه ای است

ممنون دلگرمی های همیشه گیت

ویس دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام و ارادت.خوبید؟دلمان برای دوستان وبلاگیمان تنگ شده بود./ناگهان پرده بر انداخته ای،یعنی چه؟

جوابتون به کامنت بالا مرا به یاد مصراع کامل انداخت.نوشته هایتان زیباست و در خور تامل.سالم و سر حال باشید.

ناگهان پرده برانداخته‌ای یعنی چه
مست از خانه برون تاخته‌ای یعنی چه

زلف در دست صبا گوش به فرمان رقیب
این چنین با همه درساخته‌ای یعنی چه

شاه خوبانی و منظور گدایان شده‌ای
قدر این مرتبه نشناخته‌ای یعنی چه

نه سر زلف خود اول تو به دستم دادی
بازم از پای درانداخته‌ای یعنی چه

سخنت رمز دهان گفت و کمر سر میان
و از میان تیغ به ما آخته‌ای یعنی چه

هر کس از مهره مهر تو به نقشی مشغول
عاقبت با همه کج باخته‌ای یعنی چه

حافظا در دل تنگت چو فرود آمد یار
خانه از غیر نپرداخته‌ای یعنی چه

هزاران درود بر ویس همیشه مهربان و فرهیخته
حضور چنان تو . در خانه ام را همه گاه به فال نیک گرفته و نوعی غرور در انتخاب راه صواب و سواب میدانم
سپاسگذار و طالب نقد های راهگشایت

نجوا دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ http://www.shaeranenamieiran.blogfa.com

شما هر چه می نویسیدجالب و خواندنیست.ممنون از حضور سبزتون

درود بر نجوای مهربان
که من را با حضور گرمش دل گواه می شود


فریناز دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ق.ظ

استاااااااااااااااااااااد

فریناز و حسادت؟؟؟
عمرا

غبطه رو شاید اما حسادت سزاوار ما نیست

سلام فریناز عزیزم
سحر خیز شدی؟

میدانم که دل بزرگت را که به دریا مانند است چنین وازه گانی را راه نیست

فریناز دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ق.ظ

استاد شما هم که تاییدو برداشتین

اینطوری آدم هی دلش می خواد حرف بزنه


راستی سلام
صبحتون بخیر

گذاشتم تا عزیزانم هرچه می خواهند دل تنگشان را به گشادی روز
بگشایند
مگر آدمی را چقدر عمر میماند
وقتی که چشم و گوشش باز می شود؟

ستوده دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ق.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام استاد مهر وعشق .
مانند همیشه بسیار زیبا ست .
من خوشحالم که به تپش های قلبم گوش نکردم وعاشق شدم
عشق برای من همانند نفس است واگر روزی نباشد آن روز روز مرگ من است
همیشه سلامت باشید وپاینده

سلام بر تو مهربان
الان عزیزی در فیس بو ک عکسی گذاشته بود زیبا
کله اش رو با موی پریشان روی صفحه کلید
گفتم


هر تار گیسویت را بر صفحه ی کلید دلم رها کرده ای و واژه واژه کلام عشق را کلیک میکنی.




راستی صبحت بخیر عزیز

دخترشرقی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ق.ظ http://delneveshthayeman.blogsky.com/

سلام استاد
زبونم عاجزه در برابر این همه کلمات زیبای شما. ولی دلم خیلی حرفها واسه گفتن داره و اظهار ادب و تشکر.
اگه دل به دل راه داشته باشه که من شکی ندارم ، از این کلمات درهم و برهم من شما تشکر من رو برداشت میکنین.
واقعا منبع انرژی و لطف و صداقتین.
شیوایی کلامتون برقرار.

سلام بر ستاره آسمان شرق
این منم که در برابر کلماتت کم می اورم و بقول خودت عاجز
عجز را درپاسخ به کلمات پرطمطراق نه ، که در نهانی همین کلمات ساده
است
ولی پر از مهر
و ممنون همه ی شما عزیزانم

شاد باشی و همیشه در مهر پایدار


در ضمن ممنون که آدرس رو فراموش کردی

pashmakoo دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ق.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

الحق والانصاف قشنگ بودن
بی انصاف، دل داده ام را پادری خانه دل هرجائیش کرده بود.
راستی استاد کی گفت راضی ؟کو راضی؟کجاست راضی؟مگه غیر منم هست راضی؟(جمله ی اولتون)

ممنون از تعریفت عزیز
نه گمان نکنم
ما یک راضی داریم
اونم شیرازی و اونم جووون ه

اگه کسی پیدا کردی بگو تا بهش بگم که من ناراضی ام


آرمان. دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

اینجا استادی نیاز به یه شاربع برای شاگردی ندارد
گواهی نامه شامربعی هم پایان کار به ما بدین با جان و دل می پذیریم

درود بر ارمان عزیز
بی نهایت لایک






آرمان. دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

اینجا هم نسیم آزادی وزیدن گرفته است؟

نظر دادن و تایید نظر آزاد ِ آزاد است

در پیش ذهم به نوعی آزادانه بود
اما به جز محدودی که گاه بنا به حرمت دیگر مخاطبین که برایم همیشه
عزیز و محترم بوده و هستند، بود

تو همیشه در این خانه برایت گشوده بود ارمان عزیز
چرا که کلید دار در دلی

پرنیان دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ http://fathebagh.blogsky.com

سلام کوروش عزیز
امیدوارم مشکل کامپیوترتان حل شده باشه.

نوشته های خیلی قشنگی بودند. لذت بردم از خواندنشان
و چه عکسهای باصفائی ... الان هوای استان گلستان باید عالی باشه . خوش باشید قربان

درود بر بانوی پرنیان خیال

ممنونم عزیز که همیشه به یادمی و به مشکلاتم اهمیت قائلی

دو روزی است که این ویندوز دیگر کمتر با مشکل دست به گریبانم کرده

هوای ابری و گاه بارانی لطیف و آرام
که گوئی ما را نیز چون سبزه های بهاری به نوازش شبنمش دعوت می کند
البته این دو روز کمی در رابطه ادای وظیفه کم آورده و نتوانستم از زیبائی های تراوش احساس عزیزانم
بهره ببرم
امید که همیشه به شادی گلستانت دلت مزین باشد

نازنین دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ http://sokoot989.blogfa.com

اول سلااااااااام بر استاد مهربونم
ببخشید دفعه قبل دوباره سلام رو فراموش کردم

تک تک جملاتتون با نظرات خواننده همراهی میکنن
و خیلی هم خوب به اهدافتون رسیدین

درسته اصلا متوجه تغییر در عنوانشون نشدم ، ممنون برای توضیحتون
بهاری باشید


سلام به روی ماهت نازنین جان

این تغییر زیاد دور نیست . تازه انجام شده مهربان

سپاسگذارم

نازنین دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ب.ظ

واااای چه جالب
اینجا هم دیگه نظرات تایید ندارن
به قول فریناز اینطوری آدم دلش میخواد بحرفه
حتما این توصیه فریناز بوده
من رو که اون اغفال کرد
اما از حق نگذریم اینطوری میکنم بهتر باشه

به به می بینم که تو هم تغییر دادی
من به دلیلی نقاب بر انداختم


ناگهان پرده برانداخته‌ای یعنی چه
مست از خانه برون تاخته‌ای یعنی چه

زلف در دست صبا گوش به فرمان رقیب
این چنین با همه درساخته‌ای یعنی چه

شاه خوبانی و منظور گدایان شده‌ای
قدر این مرتبه نشناخته‌ای یعنی چه

نه سر زلف خود اول تو به دستم دادی
بازم از پای درانداخته‌ای یعنی چه

سخنت رمز دهان گفت و کمر سر میان
و از میان تیغ به ما آخته‌ای یعنی چه

هر کس از مهره مهر تو به نقشی مشغول
عاقبت با همه کج باخته‌ای یعنی چه

حافظا در دل تنگت چو فرود آمد یار
خانه از غیر نپرداخته‌ای یعنی چه

جریان فریناز چیه ؟ متوجه نشدم؟


[گل][گل][گل]

نسیم(نفس پاک) دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ http://purebreath.blogfa.com

موفق ها،

آنهائی بودند که پا روی دل گذاشتند و فقط به قله ی سر فکرکردند .

دریغ این که

وقتی به قله رسیدن هر چه دست دراز کردند تا دل را به دست آوردند .نتوانستند.

با دل زندگی کردن خودش موفقیته...از دل که بگذری تمام....زندگی تمام...نه قله ای نه موفقیتی نه خوشبختی

دلتون پر از عشق

سلام بر نسیم روح بخش امید و شادی

همیشه شاد باشی و امیدوار

و زندگیت سرشار نور معرفت

راحله دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ http://golbarg-paeze.blogfa.com

سلام به کوروش عزیز.
مرسی که همیشه بهم سر میزنید. واقعا شرمنده خیلی وقته از وبم و دوستام غافل شدم. آره درست میگین هنوز خیلی زوده که اینهمه سختی و مکلات مردم رو من و امسال من تحمل کنیم ولی خب دهه ی 60 دهه ی نسل سوخته است باید سوخت و ساخت
واقعا خسته ام هم جسمی و هم روحی
ولی کاری نمیشه کردددددددد.........باید صبور بود و جلو رفت.
به اندازه ی کافی با بچه ها ی پ+10 این بحث نسل سوخته رو داریم و هیچ کدوممون به نتیجه نرسیدیم
واسه خودمون یه انجمن روبراه کردیم اگه اونم نباشه که داغون میشیم. امروز ولی حالم گرفته شد چون دائم سیستمامون در قطعی به سر میبرد و جالبیش اینه که میگن صبوررررررررررر باشید!!!
خب ما هم که چیزی نگفتیم
من برم خونه باید آماده بشم واسه برم خونه دختر خالم. آخه امروز سیسمونیشو میخوان ببرن جشن گرفته. بریم یه خوردی بزن و برق.....اینجاش خصوصیههههههه
فعلا بای تا بعد

دخترشرقی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ http://delneveshthayeman.blogsky.com/

سلام استاد

آدرس وبلاگم رو هر سری بذارم؟
منظورتون این هست؟

مهرداد دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ http://kahkashan51.blogsky.com

دوست عزیز جملات کوتاه اما پر معنا شما همچو چراغیست برای
ورود در دهلیز تاریک دلها و هجوم نافذ آنها ویران کننده ی خاکریز های
عاشق کشی...درود بر تو ای بزرگوار

سلام مهرداد عزیز

چقدر جنگی کردی عزیز

عاشقانه ها را به توصیفی چنین نشستن ، خودش هنر است.
اگر دیگران در عاشقانه کردن جنگ توفیق نداشتند . تو در جنگی کردن عاشقانه ها موفق شدی

ممنونم عزیز کمی مزاح بود و سپاس گذار مهربانی ات نازنین من

نازنین دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ http://sokoot989.blogfa.com

دوباره سلااااااااااااام استاد
من دو روز پیش تغییرش دادم
اخه پیشنهاد فریناز بود
گفت نظرات ما اون پشت گناه دارن خاک بخورن
منم برش داشتم
گفتم شاید شما رو هم اون اغفال کرده
ببخشیدا اینطوری میگم
اینطوری یه جورایی بهتره فکر کنم
آدم دلش میخواد هی بیاد کامنت بذاره

هزاران باره سلام نازنین عزیزم

پس بگو این بمب شادی
چرا اینهمه ذوق زده شده بود

ولی من نه.
برای اولین بار بعد از تصمیمی که در کل برای وبلاگ گرفته بودم و تغییر رویه دادن .
این کار را آزمایشی انجام دادم

ومن با آغوشی باز مطالب عزیزان را می پذیرم
و هرچه که دلشان خواست راحت و بی ملاحظه و با رعایت اصول
بنویسند.
چرا که خوشحال می شوم اینجامحل آرامش باشد

نازنین دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ






ممنونم از شعر قشنگتون
ببخشید چیزی ندارم برای جبرانش
فقط بینهایت مرسییییییییی

نازنین عزیز
تو حضور قشنگت بهترین هدیه است
اگر چه نمیدانم
ارشد کدام را در راهی؟
بی نهایت سپاس





نیلوفر دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ http://ensan8707.blogfa.com

دروود و شاد باش

پایه های عشق

رابطه مان آنقدر سرد شده که دیگر می توانیم ...

با خیال راحت

کولر را خاموش کنیم !!!!

ممنون از اندیشه های زیبا تون

آنقدر سردم کرده ای که تابستان هر کجا میروم .می پرسند کولر ها را خاموش کنیم؟

ممنونم نیلوفر عزیز
خوشحالم که مقبول طبع بلندت واقع شده

همیشه شاد و برقرار باشی


سینا دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام و درود
چه عکس فوق العاده ای چه طبیعت زیبایی چه جملات قشنگی
خداییش هیج جا شمال نمیشه

هزاران درود بر تو مهربان یار همراه

شادیت را به طراوت باران و سر سبزی شمال
خواهــــــــــــــــــــــــــــــــــــانم

ر ف ی ق سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

سلام استاد دلم، تک تک عاشقانه هایت بر دلم نشست ومن همیشه اینجا که می آیم، انگار که از اوج کوه اندوه به دشت شوق آور احساس پا گذاشته ام و عادت کرده ام که همیشه عیدانه ام را از نگاه تو بستانم

سلام به روی ماهت رفیق شفیق و همیشه همراه
نزدیکی دلهاست که
حرف ها را همانند می کند و اینگونه به دل می نشیند

دلت شاد و در آسمان شادی سبکبال به پرواز باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد