سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

#قطع_اینترنت

نمیدانم کسی این پست را می خواند یا نه ؟

چرا که تنها جا برای نوشتن و رفع خفقان  ، که فشارم را به بالاترین حد رسانده اینجاست.

اگر شما هم کاربر ِ اینترنت هستید،  چه کاربر عادی یا سایبری نظام

امیدوارم درک کنید اینترنت پل ارتباطی جهان است و به هر عنوانی این وسیله برداشته شود ظلم به ملت است و جز ، نفرت چیزی در بر ندارد 

انگار چماق بر سرم  گذاشتید که  یعنی 

:خفه .... من می گویم ....حق با من است ...

....من اینطور می خواهم.....من... من... من.....


و چون اینطور است ، باید شک کرد که حق آن نیست که شما می گویید .

 حق آنست که نمی گذارید من بشنوم 

یعنی دیواری به ظلم ، دور ِ مردم کشیده اید و عامل قطع ِ  این ارتباط هستید.

و آمر و عامل این امر ، یعنی #زندانبان 

و من زندانی ایی که از هر دوی شما بیزارم. 


نظرات 8 + ارسال نظر
نون پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 11:33 ب.ظ

زندانی ایم، فقط دیواراش،و نمیبینیم

همدردیم ❤

solmazpoursamadi پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 11:44 ب.ظ

سپاس بزرگوار

درودها مهربان
سپاس از من

مجید جمعه 1 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 12:08 ق.ظ https://mp3free-ir.blogsky.com/

مجلس بره ب درک
روحانی شیطان هستش
نماینده ها اهریمن و مفت خور
شما تنها نیستی 80 میلیون نفر این رژیم اخوند ی رو نمی خواهند.
موسسه نت بلاکز که مسئولیت وضعیت و آمار اینترنت جهان را برعهده دارد میزان خسارت قطعی اینترنت برای کشور را اعلام کرده است. براین اساس هزینه هر روز قطعی اینترنت سراسری در ایران بر اساس محاسبات این موسسه بیش از ۳۶۹ میلیون دلار در روز خواهد بود.
رای بی رای

ابتدا که برگشتم به وبلاگ و بلاگ اسکای باورم نمیشد
کسی مطلب را بخواند
و حال کمی با بودن شما عزیزانم خوشحالم ❤

Poneh جمعه 1 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 12:39 ق.ظ

دروداستاد

Poneh98 جمعه 1 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 12:45 ق.ظ http://Poneh98.blogsky.cor

همدردی

درودها بادتان مهربانم❤

Max جمعه 1 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 01:44 ق.ظ

دلم نیومد نگم خوندم مطلبتونو

منهم فکر نمی کردم بعد از مدتها که برگشتم به وبلاگ و گذاردن مطلب
کسی چشم نوازی کند
سپاسگزارم ❤

رهگذر جمعه 1 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 02:34 ق.ظ

ایران قلب دنیاست ، قلبی که این روزا بدجور میتپه ، پر از استرس ، پر از هیجان ، کی به آرامش میرسه خدا میدونه

مهربان که هیچوقت رهگذر نبودی
درودها بادت ❤

مِرداس جمعه 1 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام
تنها راه ارتباط واقعی ما با نیا همین راه مجازی بود، نه پول داشتیم و داریم و نه فرصت که جهانگردی کنیم و دنیا را از نزدیک ببینیم و نه ...
تنها فقط از راه اینترنت با دنیا در ارتباط بودیم و این راه را نیز بساتند و شکستند و ...
و این توهینی بس عظیم به انسانیت ماست. انسان نساز به انس و ارتباط دارد. به کدامین حق انسان بودن ما را از ما می گیرند؟

پُست ها انسان ها را پَست میکند
در صورتی که همان احمق هایی که پُست دادند فکر می کردند خدمتگزار گرفته اند
مرگ بر صندلی هایی که خوی پلشتی می بخشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد