سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

گنجشک دل

qmequo7lm6qdizrzntc2.jpg

بر بال نگاهم بنشین
سفری داشته باش به اعماق درونم
کودک نشسته در دل
به انتظار دانه های مهربانی است
در آشیانۀ خویش

  (کوروش نادرخانی)

امشب دلم

ct4zocpgfdqv8ttywpu.jpg

امشب دلم شکست

وقتی که بوسه  ی بهاران

تعبیر نامناسب یاران گرفته شد.

امشب دلم شکست

وقتی که قطره قطره های اشک

می چکید

درآسمان یک لکه ابر

پیدا نبود

باران گرفته شد.

وقتی که بقض های مانده دل

چون ترکشی نشست

نقش هوس گرفت

گویی که تیره شد

تاریک و خسته باز

نبض رگ این اسمان گرفته شد.

امشب دلم گرفت

دیگر رمق در جان این قلم نماند

وقتی که .....بگذریم

جانم زجان ستان گرفته شد.

 

(کوروش نادرخانی)

 

fx0u0ie5khaghfkyb4jp.jpg

نفس برشیشۀ نگاه  می کشم

تاپاک کنم

 بخار سالهای برودت

 از حرارت دل را.

ایستاده ام

به نظاره ی افسوس  و حسرت ها .

گرم تر می شوم

و بخار می رسد به سر

دوباره دشوار می شود راه دیده از هیهات

زقطره های گسیل داشته چشم

و نیست چاره ای

بجز آستین شرم

 

بداهه (کوروش نادرخانی)