سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

سودائیان

xn0t826vh9prxztgkgu.jpg

سودائیان

 

مارا نشاء کردند

......دربطن یک کویر

 

در دستشان نبود

هرگز هراس  ِ هَرَس

.......یابیم  ِ رویشی

 

این شور بختان ِ

..........سودائی ِ هنر

کاینک

........برمسندند.

بادا

که نان ِ سفالینه

......گلوگیرشان شود.

 

هرگز

عروج ِ ما

......در باورشان نبود.

(رویش  ِ در شوره زار   یآس را)

 

دندان گرد نبودیم

که به شیرین رشوه ای

..........کُندش کنند .

 

این گرم زبانان

نفرین نشسته گان

چون داغ

.........بر جبین

.........(سنگدلان)

(تندیسهای انجماد)

 

 

:آهای یخ شکن!

 

 

ما را بس

در شورزه زار عطشناک

اندک نمی ز خاک.

 

 

زمستان78

 

 

 

 

 

 

کاکلی

4gfjt5u2wqzfddn9imz.jpg

کاکلی
(پرنده ای که صیاد ، با مکر و حیله وبا ابزاری همچون آئینه و نور وصدای معشوق ! به دام می اندازد.)


کاکلی جان ! که ترا ، هم به فریب
عشق ِ آلوده ، به دامت ، بکشاند

عشق ِ پاکت ،که چنان آئینه بود
دغل آورد ، به آئینه رساند

صاف بود آن دل و ،صیاد به غش
یار ، در منظر ِ تزویر نشاند

عاشقان ،گرچه برفتند ، چه باک
نام ِ عشق است که بر جای بماند

عجب از بخت نیاید که چنین
در قفس ، بادۀ وصلت بچشاند

پائیز77

خلیج همیشه فارس

نظر سنجی درباره خلیج همیشه فارس در گوگل گذاشته شده

همه ایران دوستان با هرباوری به این آدرس رفته

ودرنظردهی شرکت کنند

http://www.persiano rarabiangulf. com/index. php

اس ام اس

dt6olbqpzzwtj2zk9n4.jpg

من آریائی ام

خدای من اهورا

امامان من

کوروش ،داریوش ،خشایار ،مازیار

انوشیروان ، اردشیر

امام زمان من ،کاوه است

روحانیون من

فردوسی، خیام ،مولوی،حافظ و سعدی اند

کتاب مقدسم شاهنامه

اصول و فروع دینم، لوح حقوق بشر کوروش است

عاشورای من قادسیه است

شهیدان من رستم فرخ زاد و بابک خرم دین هستند

بهشتم آزادی است

عید من نوروز است

پاینده ایران


این اس ام اس امروز به دستم رسید از یک ناشناس وشاید برای شماهم رسیده باشد

آیااراجیف گفته ی امثال نصرالله ها این حس ملی را تحریک کرده است؟

آیادوران بیداری این ملت رسیده است؟