سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

تار شکسته



دلم زشادی و غم ،دیده بسته است ای دوست
گمان که شیشه عمرم شکسته است ای دوست

وبند بند ِ ساز دلم ،از نوا دگرافتاد
وتارِ مانده ی آخر، گسسته است ای دوست

بداهه (کوروش نادرخانی)

خوش درگذر

میهمان دل و صفای این سینه تویی

برمنظراین دل ِشکسته  آیینه تویی

 

اینجا اگرازآه به اندوه رسیدی جانا

خوش درگذرم که یار دیرینه تویی

 

بداهه (کوروش نادرخانی)

 


a7z9rr7772gb2su3nbu.jpg


دست اتحاد


74561346383185735898.jpg

ای قوم، به این وهم که بیگانه ام از من نگریزید
من جنس شمایم ،نه ز افسانه ام از من نگریزید

من مست شرابم ، زکهن باده ی دیروز
اکنون که دلا ساکن میخانه ام از من نگریزید

ویران شده ی جهل بود خانه ی دیرین
درکوشش آبادی ِ ویرانه ام از من نگریزید

دستی که درازاست به هم راهی امروز
پندار خطا گشت، که دیوانه ام از من نگریزید

فردا ی همه ،چشم به امروز من و توست
بیهوده گمانی است ،که بیگانه ام از من نگریزید

بداهه (کوروش تادرخانی)