سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

شب

 در  این کشاکشم  کنون ،  که  شب چگونه   سر کنم

 چنین شب  طویل را  ،  چگونه من  سر کنم


 تازه  شبی  دگر  شده  ، عنان ز کف به در شده
بر  آن سرم ،ندا دهم  ، مرغ سحر خبر کنم

رها شوم  کنون زغم ، کنم من   آرزو  صنم
به سوی او  ، به کوی او ،غم  از دلم به درکنم

ز یاد رفته در  فسانه ها ، چه گویمت که باز
به اشک خون نشان دهم سپس از آن گذر کنم

به یاس  ِ خواب رفته در کمان ِ برگ  گفته ام
به خواب  ِخوش شدی ومن ، هوای بال وپر کنم

نشسته ام که شهد ِ جام  ِ مهر ، نوش  ِجان کنم
و رفع  ِ تشنگی ِ خود ، دلا چرا  دگر  کنم

به چنگ  ِ عاشقانه اش ، به نغمه ءشبانه اش
گریز کرد ه از غمی ، ختام  ِ این سمر کنم

تو حجّتا ، چرا گرفته ای ، صحیفه محبتی؟
به دست من ،کتاب عشق ،قصه عشق زبر کنم
                                                                                                                                      
     .......پائیز  62.......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد