سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

یادکار ِکهنه

ca0beyckm3tl4rzuqca.jpg



یادگار  ِکهنه

 

 

با تو خواهم گفت

آنچه را در پرده های ِ راز می گفتم.

:دیگرم پروای ِ پروازی

در این شب نیست.

 

لیک خو کردم

من به این شبهای تار و تیره و تاریک

جغد ِ شومی را همانندم

مانده در شبراهۀ خورشید

عشق هم در من

حاصل ِ تب نیست.

 

******

 

با تو خواهم گفت

قصه هایِ عشق را ،

هر شب.

گر هزار و یک شبی دیگر.

من بگویم قصه ها

از

وامق و عَذرا

شور بخت ،مجنون

منتظر ، لیلا

خسرو  و ، آن حور وش ، شیرین

ویس یا رامین

جز حکایتهای من با تو

دلبرا

پس چیست؟

 

******

 

پردۀ هر ساز

هم ، سواد و هم بیا ض

رنگ رنگ ، پرده های ِ مانی و ارژنگ

مرغ و گلهای نشسته

روی یک جام ِ بلورین

یادگاری های بر هر  سنگ

یک صدا گویند:

من صدای ِ تیشۀ عشقم

زنده می مانم

گر شکستم

بشکنم ، غم نیست !

 

*******

 

با تو خواهم گفت:

عشق هم درما

یادگار ِ کهنۀ سنگ است

روی یک جام ِ شکسته

آنچه را

در قصه های پیش

همچنان باقی است.

 

*******

 

پس چه گویم

عشق را من

هرچه گویم

حرف ِ تکراریست.

 

اسفند 77

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ق.ظ http://gorizgah.blogfa.com/post-177.aspx

سلام

۱- ببخشید که بیشتر از این فرصت نشد وبتونو مطالعه کنم چون مشغول موضوع بندی وبلاگمم

۲- بنا به دلایلی سخنان مطهری داره تحریف میشه حتی من دارم میبینم که بعضی از کتابهاشون با نسخه الکترونیکی متفاوته

۳- سخنان مرحوم مطهری هم وحی نیست لصفأ به آدرس زیر مراجعه کنید .

گریزگاه چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام

حالا میتونید بدون فیلتر شکن دانلود کنید

امیر پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.pendare-sabz.blogfa.com

سال نو بر شما خجسته باد.

امیر پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.pendare-sabz.blogfa.com

درود ارجمند

شما رو لینک کردم.اگه دوست داشتید من رو با نام "پندار سبز" لینک کنید.

جهان به کامتان.شاد باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد