سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

استاد ِ کار

استاد ِ کار


چندی است

در  ِ یکی از اتاق ها تاب برداشته و خوب بسته نمیشه.

با اینکه افرادی زیاد ی آمدند و رفتند. ولی هرگز از کسی نخواستیم

مشکل را رفع کند.

چرا که هیچکدام بقول معروف اینکاره نبودند.

و بارها سرزنش شدم که یکی رو بیار که این در رو درست کنه

.

.

.

.

حالا که فکر می کنم. از خود می پرسم

آیا برای تاب ِ درهای کلان خارج از حریم خصوصی ای مان

به دنبال استاد ِکار بوده ایم؟؟؟؟


نظرات 3 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.manoto-baham.mihanblog.com

سلام استاد از دور دستت رو می بوسم ببخشید دیر به دیر سر می زنم اخه سرم شلوغ بود نازنینم...حتما لینکت می کنم راستی اپم حتما سر بزن چون حضور شما خوشحالم می کنه..

سلام حامد جان
چطوری عزیز
امید که
سر و دلت به خوشی گرم باشه

امین پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ق.ظ http://www.dizbad38.blogfa.com

عالی بود

ممنون عزیز
شما لطف داری امین جان

s@rv جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ http://sarvenaz.blogsky.com/

سلام کورش جان
باورکن اینطور نیست چندروزیه گرفتار یک سری کارهای بی ارزش وخسته کننده شدم که حوصله هیچ کاری ندارم من همون شاگرد همیشگی هستم واین را فرامو نمیکنم.یکی دوبار به سایت سرزدم دبدم سیستم طراحی اون عوض شده.راستی چندروزی هست نتونستم روی پرشین برم فکر کنم فیلترشده نمیدونم شما اطلاع دارید یاخیر
سلام خدمت آقا فرهادعزیز برسونید
همیشه درخدمت هستم
شادباشید

بزرگوار سلام
اگر جسارتی شد از دلتنگیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد