سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

دلتنگی(2)


دلتنگی ها (2)

cn8glokkslbqedzwcnx.jpg


دلم تنگه گرفتار دل هستم

گرفتار دل پا در گل هستم
نمی داند. اگر داند. گریزد
که خود با خود دچارمشکل هستم

نظرات 3 + ارسال نظر
MyTheme سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

سایت و قالب های زیبائی داری
حتما بهره خواهم برد
سپاس

sms asheghaneh سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.peyman1991.blogfa.com

sA L Am
>> وبلاگ خیلی خوبی داری

واقعا دست گلت درد نکنه من خودم یکی از طرفدارای همیشگی وبلاگتم >>

>> من خیلی دوست دارم با وبلاگ شما تبادل لینک کنم

اگه تو هم ما رو قابل دونستی وب منو با عنوان : اس ام اس عاشقانه لینک کن >>

>> یادت باشه اگه منو لینک کردی واسم نظر بزار تا من هم تو رو لینک کنم

>
<

راستی من یک کد اس ام اس تصادفی درست کردم و اونو تو وبلاگم گذاشتم

خیلی قشنگه هر بار که می ری تو وبت یک اس ام اس نمایش می ده . اگه تو هم خواستی تو وبلاگت بزار

اینم کدشه :

</center><script type="text/javascript"
src="http://aeini.com/peyman1991/sms-jok.js"</script>

خیلی دوست دارم ---------- بای

لینک شدی عزیز
سپاس گذار مهرت

djblack سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.1.dj4p.com

کوروش جان ممنون دوسته من از صبرت شرمنده که طول کشید تا لینکت کنم ........... اگه دقت کرده باشی من از ایران دله خوشی ندارم چه برسه به اینکه به شاعراش و شعراش ا............................... زیاد برام اهمیت نداره شاید تنها دلیل بودن من تو این مملکت همین کسیه که هم اسمه تو بوود پدرمون کوروش کبیر ..... بگذریم دوست من موفق باشی

دوست عزیز
داشتن خانه ای به زیبائی با نا امیدی در کلام همخوانی ندارد!
البته ایران برای من دیگر فضائی برای پرواز ندارد.
پرنده ای شده ام که هرگاه پرواز بال و پرش قفسی آهنی را تجربه می کند
ممنونم که پدر خانه را اینچنین مهربانانه یاد می کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد