سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

دلتنگی(۳)

jl63sjk4vfuzstnnpml.jpg

دلتنگی(۳)

دلم  تنگه ز دست ِ مردم ِ پست

که هر نادیده را گوید به من هست

خدایا این دل ِ خوش باور من

چه طُرفی می توان از عشق ِ او بست

نظرات 4 + ارسال نظر
a m i r پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ http://inc.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من آپـــــــــــم خوشحال میشم یه سری به وبلاگم بزنی
اگه دوست داشته باشی میتونیم با هم تبادل لینک داشته باشیم
برای تبادل لینک ما رو با اسم دانلود | مقاله | ترفند بلینک.
بعد از لینک کردن وبلاگ ما ازقسمت نظرات یا با sms به این شماره 09122997084 به ما خبر بده تا ما هم تو رو بلینکیم.(شرح وبلاگ یا سایتت یادت نره)

آمدم ولی شرح و غیره یادم رفت
از بس بقول خودت حرفیدم

کنگان طنز پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ http://kangantanz.blogfa.com

سلام. اگر مشتاق درس اخلاقی بیا که زود تموم میشه

حتما
چون از جدیش بیزارم

a m i r جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ http://inc.blogfa.com

سلام کوروش جــــــــــــــان خسته نباشید مننون که نظر دادی اما اون مطلب رو من ننوشتم در آخر مطلب نام نویسنده و منبع ذکر شده راستی منم با نظر تو موافقم نظرتو برای نویسند این مطلب میل میکنم....
زحمت کشیدی که لینکم کردی منم شمـــــــــــا رو لینک کردم به امید همکاری های بیشتر.....
a m i r

اخ من فکر کرد.....
هیچی
میام همنجا توضیح میدم
ممنون

a m i r جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ http://inc.blogfa.com

کوروش جان اینو محمد در پاسخ به نظر u داده

با سلام حسن توجه دوستان مایه مباهات وافتخار می باشد واز اینکه وبلگ این حقیر را انتخاب میکنند متشکرم .
تعجبی ندارد جهان وب جهاتن اظهار نظر و بیان و اندیشه است و نظر هر کس قابل احترام می باشد .
قطعا ر اه گفتگو بهتر ین شیوه برا تبادل نظر است . ما اگر تصور کنیم و یا بر اساس اعتقاد به تئوری توطئه چنین پنداریم که چنین مسائلی یک بازی رسانه ای است و جهت جلب افکار عمومی ویا فرض انحراف اذهان جهان از یک موضوع ویا مورد محک قرار دادن ناشی می شود خوب فرض 99% که این درست باشد اما یک درصد باقی مانده اگر درست باشدچی ؟! حال که با اعتقادات یک میلیارد و نیم مسلمان چنین قصدی در پیش است آیا نباید با اظهار نظر ازوقوع چنین اقدام جنون آمیزی جلو گیری کرد اقدامی که توپ را به زمین افراطیون می اندازد و صلح و آزادی بیان و عقیده را به خطر می اندازد و در عوض آتش خشم و نفرت را روشن می سازد .
بنابرین چنین نگاهی از دید یک انسان نگران به یک قصد شیطانی است ؟! و به حرفه و شغل و افکار و اعتقادات ربط و معطوف نمی باشد .محمد زارع

ممنون امیر جان
کارت درسته عزیز
دست مریزاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد