سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

بالاخره نفهمیدیم ناسا برای آمریکاست یا ایران؟


بالاخره نفهمیدیم ناسا برای آمریکاست یا ایران؟
پروفسور محمد جمشیدی مدیر برنامه های داخلی ایستگاه فضایی ناسا
فیروز نادری مدیر برنامه اجرایی سیاره مریخ در ایستگاه فضایی ناسا
حمید برنجی عضو پژوهشگران ایستگاه فضایی ناسا
قاسم اسرار عضو هیئت مدیره ایستگاه فضایی ناسا !!
کاظم امیدوار عضو پژوهشگران ایستگاه فضایی ناسا
محمد جمشیدی مدیر کنترل تکنیک ایستگاه فضایی ناسا
رضا غفاریان مهندس لابراتوار نیرو محرکه جت ایستگاه فضایی ناسا
پروفسور پرویز معین رئیس موسسه مرکزی تحقیقاتی دانشگاه ناسا در آمریکا
پروفسور سمد حیاتی عضو هیئت مدیره ایستگاه فضایی ناسا
عبد الحمید کریمی در رابطه با ساخت موشک های فضایی در ناسا فعالیت دارند
خانم دکتر مقدم در آزمایشگاه پیشرانش جت در ناسا بر روی رادارها کار میکند
حدود 70 الی 80 ایرانی در ناسا فعالیت دارند
طبق اخرین اماری که گرفته شده و در روزنامه space چاپ شده, 43 درصد ناسا از پژوهشگران
ایرانی می باشد
به این مساله افتخار کنیم یا به خاطر از دست دادن این همه استعداد تاسف بخوریم؟
نظرات 7 + ارسال نظر
admin یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ق.ظ http://www.bahalmusic.blogtaz.com/

سلام.....وبلاگ خوب و باحالی داری...دوست داشتی یه سر بهم بزن...

امین پاریس گوچولو عشق من دیزباد یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ق.ظ http://www.dizbad38.persianblog.ir

آمریکا خودش ایران دوم است

اونوقت
ایران کی حداقل امریکای دوم می شود

ب مثل باران یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://tabeedi.blogsky.com

سلام کوروش خان ممنون به من سر زدی خوب من شمالیم برای همین وبلاگم گاهی رنگ شمال پیدا می کنه................شما هم مثل این که از تبار مایی واز دهه من ........من دهه چهلی هستم .همین می نویسم دوتا وبلاگ دارم یکیش یه کم رسمی تره یکیش دلنوشته است به اونم سر بزنید راستی عروسی دخترتون هم مبارکه............انشالله خوشبخت بشن به هرحال رسم زمونه همینه جانم............ashkevar.persianblog.ir

ممنونم بانوی عزیز
درسته عزیز
خودمان کوچ را می آموزیم
باید پروازشان را نیز به نظاره بنشینیم

صابر یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام کوروش جان.ممنون از حضورات

کوروش افتخار کنیم بهتره....می دانی چون بلاخره از دست دادن استعدادها ادامه خواهد داشت

تازه بهرام بیضایی هم در دانشگاه استنفرد به مدت یکسال قراره تدریس کنه....چند تن از افراد مشهور دیگر رو هم دعوت کردن

صابر جان
منهم باور دارم در قفسی آهنی هرگز قدرت پرواز نیست
کاش اینان می فهمیدند

پریدخت...باران یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ http://ashkevar.persianblog.ir

سلام
به هر حال فرار مغزهاست.دیگه یه استادی داشتیم به ما میگفت به نظرشما اگه انیشتین تو اردبیل زندگی میکرد می تونست اون فرمول معروفش که دنیارو تکون داد کشف کنه.........ویا اگه بتهون تو اردبیل بود اخر سر نهایتا گارمان میزد دیگه خوب انیشتین تازه رفته امریکا اون شده...والا تو المان هم پیشرفت نمیکرد..البته سوئ تفاهم نشه برای دوستای اردبیلیم این استاد من پروفسوری بود از اهالی اردبیل وبسیار شیطون..........خلاصه قربان برای رشد م باید مکان وهم شرایط مناسب فراهم باشه...............موفق باشی کوروش خان

ممنون بانو
سخن راست را نشاید پاسخی.

کنگان طنز یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ http://kangantanz.blogfa.com

سلام.این وسط جای یک نفر خالیه...
بروزم

a m i r یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ http://inc.blogfa.com

سلام کوروش من امید وارم حالت خــــــوب باشه
مطمئنا" این شخصیت هایی رو که نام بردی خودشون هم دوست دارند در راه پیشرفت وتوسعه کشور خودشون قدم بردارن....
من که واقعا" متاسفم هم برای خودم هم برای کشورمو آیـــــــنــــــــــده ی کشورم
خدا کنه زوده زوده زود اون 1 روز خوب بیاد

امیدوارم امیر جان
اری انان با اینکه خود سالهاست خارج از کشورند
ولی باز عاشقانه از وطن یاد می کنند
من بارها سخنان پرفسور نادری را شنیده ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد