سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

زندگی متاهلی

دوستی نوشت


 زنده‌گی ِ متأهلی یعنی

به هم‌سرت پیام بدی:
ای عشق، خداوند نگه‌دار تو باشد.

... اون وخ جواب بگیری:
یه بسته قارچ، آب‌لیمو، مرغ، نون، بوس



خندیدم

و با خودم گفتم:

خنده ام از گریه غم انگیز تر اتست

نظرات 3 + ارسال نظر
فرخ سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ http://chakhan.blogsky.com

آرزو دارم که ایکاش قبل از اختراع موبایل از دنیا میرفتم و این روزهای سرشار ازاس ام اس رو نمیدیدم.

برای همین است که زندگی متاهلی کم شده

سمیرا سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ب.ظ

زندگی متاهلی : اگه عاشق نباشی اون وقت همش شک، دروغ، خیانت ذهنتو مشغول میکنه

درسته عزیز
تماما بنیان کن میشه برای این خانه
و عشق
اگر پایه ی ان باشد
هیچ گزندی نخواهد دید

ندا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ http://nedayeghalbeman.blogfa.com

این رسم طبیعت است که مردها بوسه ی انتهای هر پیامک را نخوانند...

من کورم و کر. پیر میان سال شدم
افسوس ندیدم که چه شد آن شکلک

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد