سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

۳تا8

همه ی آنچه را که می شنوید باور نکنید، همه ی آنچه را که دارید خرج نکنید و یا همان قدر که می خواهید نخوابید.

وقتی می گویید: دوستت دارم. منظورتان همین باشد .

 وقتی می گویید :متاسفم. به چشمان شخص مقابل نگاه کنید .

 قبل از اینکه ازدواج کنید حداقل شش ماه نامزد باشید .

 به عشق در اولین نگاه باور داشته باشید .

  هیچ وقت به رؤیاهای کسی نخندید. مردمی که رؤیا ندارند هیچ چیز ندارند

آنتونی رابینز

نظرات 4 + ارسال نظر
صابر چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

کوروش جان هر چند این سخن از فردی مهم است

به عشق در اولین نگاه باور داشته باشید

ولی باور نداشتم....و حتی آن را کاذب می دانم

صابر جان
من هم قضاوت را به مخاطبین واگذار می کنم
ممنون که نظرت رو گفتی

میترا(Melani) پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ

آخه عشق در یک نگاه چطوری میتونه به وجود بیاد

از فردی بنام بهنام باید پرسید
تجربه اش زیاده

میترا پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ

اون که تموم شده

تموم شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کیمیا جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ http://www.caspiandl.com/

سلام.
مطالب خیلی جالبن.مرسی.
راستی داشتم نظرات بازدید کنندگان رو می خوندم به وبلاگ این بازدید کننده صابر رو دیدم واردش شدم دیدم یه موسیقی ارام وقتی وبش رو باز می کنی پخش میشه ای کاش شما هم این کارو بکنید

کیمایجان من هم دلم می خواهد
ولی به فرهاد مدیر فنی ام گفتم
پاسخش این بود که موسیقی و عکس وب رو سنگین می کنه
وگرنه چند گزینه زیبا انتخاب شده دارم

ممنون مهر سرشار تو عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد