سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

تنهایی

zfc7ey20bklbmt8lzg57.jpg

تنهایی
٬ شوخی سنگینی بود که محیط با من کرد
٬ و من مدت‌ها تنها بودم٬
با آن‌که تو را می‌خواستم.

نظرات 11 + ارسال نظر
مهدی لقمانی ۞●(دفتر عشق)●۞ شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ب.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

سلام دوست عزیز خوبی؟
مرسی از حضورت
بله کریم لقمانی که شاعره پسرعموم هستن

درود بر تو عزیز
من هم ممنونم
سلام من رو خدمت ایشان برسانید
شاد و پیروز باشید

وهومن شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.barzinmehr.blogfa.com

درود

سپاس از این که به وبلاگ من سر زدید. نوشته زیبایی یود.

به انید دیدار

لحظاتی را در آن و از ان آموختم
وهمچنین
منتظر دیدارم شما
پیروز و شاد باشید

صادق شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ب.ظ http://kafe89.blogfa.com

درود.توتنها نیستی تو من را داری .

درود بر تو عزیز
به راستی که برازنده ی آن نامی
ممنون از این همه مهری که در کلامت همراه کردی
سپاسگذارم

میلاد شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ب.ظ

تنهایی نزدیک ترین ترین واژه به عشق است!
آدم های تنا هستند که معنای با هم بودن را می فهمند...
حضوری از تو که به شکل بغض در من است...
نگاهی از تو که به شکل اشک در چشمانم است...
صدایی از تو که به شکل سکوت در دنیای من سرازیر است...
نقشی از تو که بر تکه پاره های قلب شکسته ام شکل گرفت است...
... و تویی که هرگز نیستی!
گویی اصلا نبودی...

حضور تو و یاران پر مهری چون تو باعث تشویق کودک دل نازک دل می گردد
بسیار زیبا گفتی عزیز
بسیار زیبا
ممنون مهر همیشگی ات
و پوزش تاخیر دارم

ایران پرست شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.azarbayegan.blogfa.com

درود هم میهن.

تارنمای اذربایگان در راستای شفاف سازی در زمینه ی اذربایجان تبار و زبان و مردم اذری و همچنین مقابله با نماد نادانی و اسطوره ی کوراندیشی(پانتاترک) ساخته شده است.

به روز شده در نخستین پست با:

زبان راستین اذربایگان تا باز شدن پای ترکان به ایران

امدنتات به این تارنما شوند سرافرازی ماست.

درود ناز نین هموطن
ممنون که از سر مهر بر این خانه که خانه ی شماهاست
قدم رنجه ی چشم داشتی
ومرا رهین مهر

کنگان طنز شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ http://kangantanz.blogfa.com

سلام.سانسور آهای سانسور

چوب حراج زدی
بر این درد بی درمان
از کیسه خلیفه بخشیدی سید

ندا شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ http://nedayeghalbeman.blogfa.com

تنها، تنهایی است که از تو مردی اینگونه ساخت...
چه شوخی تلخ اما سازنده ای...

تنهائی ندای دل ماست
گرچه بیدرمان
ممنون مهر سرشارت .
شاعری عزیز و از ابزار شعر اغراق است
و بویژه که به مهر امیخته شده . سپاس اینهمه

verza شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ب.ظ

تا کی ای دلبر دل من بار تنهایی کشد......

سلام کوروش

برار اما تی مخلص هستیمی .تی فدا ریکا
ت لطفکم نیه

صادق شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ http://kafe89.blogfa.com

درود.خوشم میادکه مطلبم را می خوانی و تحلیل می کنی.اپم...نظربده...مرسی.

آمدم صادق جان
بقول رایانه ای ها هنگ کردم!!!!

صادق یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ق.ظ http://kafe89.blogfa.com

کوروش جون من حواسم پرت شدنظرت را پاک کردم.
بله این عکس اناهیتاهمتی بازیگرسینما و تلویزیون است
خیلی دوستش دارم. توسایت گوگل هم فارسی سرچ کنی اناهیتاهمتی مطلب و عکس میاد.

درسته صادق جان
من هم طنزش را دوست دارم
بخصوص در سریالی که پدرش مثلا خارج رفته بود
با حمید لولائی

ممنون از توضیحت

ایران پرست یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ق.ظ http://www.azarbayegan.blogfa.com

به خشنودی مزدا.

درود بر شما دوست ارجمند و هم میهن گرامی.

اری اینگونه است که میگویید و چنان است که گفته امد.

این زبان زبانیست وارداتی و زبانی غیر از زبان ناب و اصلی اذری است اگر زبان مردم اذرابادگان ترکی میبود چرا تنها اثار شعرا و نویسندگان و مورخان پس از صفویه به ترکی است؟

ایا مردم اذربایگان انگونه که پانتاترک های نادان میگوید روزه زبان داشته اند در درازنای هزاران سال که هیچ اثری در ان منطقه از زبان ترکی نبوده؟

از سنگ نبشته گرفته تا سخن دانشمنده و سراینده هیچی به ترکی نبوده و یافت نشده و این را سردمداران پانتاترک ها نیز میدانند و اگر کسی از اذریان گرامی این را از روی سادگی میگوید باید تفهیم شود و باید بداند او فرزند کوروش و اتورپات و بابک خرمدین و اریایی بوده و نه تاتار چموش.

زیرا انگونه که پانتاترک ها میگویند ریشه ی اذریها به مشتی تاتار چموش میرسد که به هیچ روی چنین نبوده و نیست.

دوست من همین روزها تارنمایی دیگر هم برای برادران کرد زده ایم و به زودی اعلام وجود میکنیم و شما میتوانید از این تارنما با نشانی زیر بازدید نموده و اگر مایل بودید با هر یک ازین تارنماها تبادل لینک نمایید.

www.hambastegi.blogfa.com

سپاسگذار مهرت
که اینگونه وقت می گذاری و چشم رنجه میکنی
واز داشتن دوستانی چون تو سترگ باور به خود می بالم
پاینده ایران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد