سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

دلتنگی( ۹)

p7g1t8z4z83txrx9hss.jpg

دلتنگی( ۹)

دلی دارم هوای یار کرده

مرا پیش رقیبان  خوار کرده

زبان ِ طعنه می آید به گوشم

فلانی را فلان بیمار کرده

 

نظرات 6 + ارسال نظر
آناهید چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.persianbastan.tk

جانا سخن از دل ما میگویی

ممنون آناهید عزیز
خوشحالم کاینچنین دلگوی یارانم نیز شده

میلاد چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ب.ظ

لبخد رو لبام نشست ناخودآگاه!!

دلتنگی من باعث لبخند تو شد؟
خوشحالم
کجا بودی میلاد جان ؟
کمبودت را احساس کردم و نگران شدم

میترا چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:05 ب.ظ

من که دیگه به این دلم اجازه نمیدم هوای یار کنه

نمی پرسم چرا؟
ولی دلی که هوائی بشه
تو قفس هم پرواز می کنه

میلاد چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ

نه کوروش جان
بیان احساست انقد ساده و دلچسب بود که بعد از یه رئز سخت خنده رو لبم نشست!!

باز هم خوشحالم
که خستگی از تنت خارج شده
ممنون

باران- پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ http://tabeedi.blogsky.com

امیدوارم همیشه شاد وسربلند باشید

وهمچنین
امید که شما دچار دلتنگی نشوی عزیز که سخت است وطاقت فرسا

صابر پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

حال کوروش جان
اگر یار هوای ما را کرد ولی تو شرایط پاسخ نداشتی چه؟
سخت است

خوشحالم که حال کردی عزیز
دیگه اون موقع بیچاره ایم
حالا کو ماشین و خونه و ویلا و...

وسفر اونور آب
به عنوان ماه عسل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد