سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

عاشقانه ها(2)

 

 

چرخ دنده ی دلم زنگ زده کسی می تواند با چند قطره کلام مهر آمیز راهش بیاندازد؟

 

باغ خالی است . باغبان با دختر گل فروش نرد عشق می بازد

 

سالهاست دلم را جاسیگاری کرده ام و هر لحظه یکی یکی  خاطراتت را در آن خاموش می کنم

 

عشق بودنیست که به سوختن می انجامد

دلم می خواهد ،تنها در آسمان آغوش تو پرواز کنم

 

زندگی باید گاه

با خار گلی

گر خراشید دلی

در همه عمر

باکی نیست

خرجش اما پوستی

کرگدن آسا باد.

شادی عمری را

چو خران بار زدن

 

در انتهای پله هیچ نیست.یا به اطاقی تاریک.و یا به زیر زمینی نمور ختم می شود

 

دستان بتونی ات را که ازجنس آهن و سیمان بود ، به من دادی . فکر می کردی قامت استوار عشق به این چیز هاست

 

تو فرشته نه بلکه نمایش بودی . بالهای بر دوشت را  از بالماسکه فراموشت شده بود برداری

 

وقتی دلم زخم شد .او نمک پاشید و بادبزن دست گرفت

 

بی تو. افقم به تهی ترین دریاهای به  بی نهایتی های این ختم شده

 

ماندن برای از قلب کسی رفتن ، چه بیهوده ماندنیست.

 

1.     مباد دیگر، که مویه هایت را به شانه ی اندوه مرتب کنی

 

کرکره های احساس را هم پائین بکشم باز نمی توانم مانع تابش حضورش باشم.

 

گاه سخن چون سنگ ریزه ای در کفش است

که جای در آوردنش . نک کفش بیگناه را بر زمین می کوبیم

 

دل خستگی ها را ،گاه کلام چون آهی است که از کوزه ی دل .رطوبت وار  تراویده است

 

همیشه آرزو میکردم کسی بگوید:(تکیه کن بر شانه ام ای شاخه ی نیلوفرینم.تا غم بی تکیه گاهی را به چشمانت نبینم.) هر که می گفت گوئی صدایش از ته چاه می آمد

 

عطر  نفست بوی سیگار فراق میداد.باید سیگار را ترک کنم.

 

این رسم طبیعت را نمی فهمم چرا عمر گل یک روز و کلاغ سیصد سال است !!!؟؟؟

 

دل او سرخ و، دلم از کرده اش سیاه /گویمش نیا ،عمر مانده نکنش تباه

 

طعم گس دهانم از دوری نفس گرم تست.

 

مولانا می فرماید:حاصل عمرم سه سخن بیش نیست/خام بدم پخته شدم.سوختم.با پوزش از مصرع دوم را تغییر میدهم و می گویم:حاصل عمرم ی سخن بیش نیست/سوختم و سوختم و سوختم

 

صابون هم از رو رفت بسکه لکه ی دل سیاه بود

 

باران هم دیگر دریغم دارد ،بارش بر مزرعه لم یزرع  گونه ام را

 

دیگر کفتر خانگی هم به همت کودک نادان دل بر این بام نمی نشیند

 

شب زنده داری هایم ،مرا مومن عشقت کرده. بااذان بلال چشمانت به خواب میروم

 

امان از آنکه به ماندن عادت کنی.و به یک رفتن نیندیشی

 

ویروس تکرار در نت، کار خود را کرد. و حالا رخوتی تب آلود درپیکره ی این بیماراست. چه آسوده اند. دارو فروشان

اخم نکن. بیش از اندازه از آسمان اقبالم دیده ام. من منتظر رعد و برق خنده های توام
 
چقدر سرکوچه دلت به گدائی نسشتم. دریغ از ریالی محبت

 

 

این را وبلاگ فریناز عزیز هم نوشتم

 یعنی من هنوز بزرگ نشده ام؟

آخه مثل شازده کوچولوی قصه
در تعجب این ادم بزرگها هستم
که هرروز به گل کاغذی هایشان آب میدهند
اگرچه اونها بد هم نیستند
می شود باهاشون ماشین خرید
سفرهای دور و دراز رفت
می شود ....
نمیدانم
نه بذار از این ستاره به اون ستاره دائم در سفر باشم
و ببینم که اونجا چه خبره
من که گلی هم ندارم
تا نگران خشک شدنش باشم
نظرات 30 + ارسال نظر
نگینツ جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

بازم این جملات قشنگ
ممنون استاد

سلام نگین جان
چه کنیم که باید شب زنده داری هایمان را با چیزی
پر کنیم

من هم ممنون لطف همیشگیت هستم عزیز

شکیبا جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

سلام کوروش گرامی
گاه شکایت از رسم روزگار ... گاه از دل شکستن ها و گاه از عاشقانه ها...
انگار انگشتانتان را رها کردید روی کیبرد تا هر آنچه در دل است اینجا ماندگارش کند...
خیلی زیبا نوشتید اینقدر که برای چند ثانیه ای محو این نوشته ها شدم...
امیدوارم که دلتون خالی از غصه باشه

شلام بر شکیبای مهربان
ابزار قلم بدست که گرفتی . هر آنچه آمد باید نوشت
اگر چه گاه ناشکیبائی می کنم و زیاده گوئی دارم
ممنونم عزیز
از محیت سرشارت

بانوی شرق جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ق.ظ

عشق فروتنی است
مهربانی
عاطفه و ایثار است
من ایتهمه را در تو میبینم
پس تو
به معنای واقعی کلمه عشقی...


خیلی زیبا بود استاد

درود بر بانو ی مهربانی ها
بــــــــــانوی شـــــــــرقی
گه حضورش موجب امید است و نبودش تکدر خاطر

ممنونم که همیشه شادی دل ما از شرق طلوع می کند

آرمان جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ق.ظ

استاد! با بعضی شان در عارفانه و عاشقانه قبلا آشنا بودم ولی دوباره خواندنشان طمع تازه ای میداد
به این کلام و استعاره های جادویی تان غبطه میخورم

درود بر آرمان همیشه عارف رفتار و عاشق مسلک

بله عزیز
عنوانش نیز از همانجا گرفته شده

دلنوشته هائی است که فی البداهه انجا می نویسم
وحیفم آمد بقول

قندک میرزای عزیز که کسانی که دست رسی ندارند را با لحظات خودمان
آشنا کنم.

فدای محبت های بی دریغت.

pashmakoo جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ق.ظ http://pashmakoo.blogsky.com


دو یار زیرک و از باده کهن دومنی
فراغتی و کتابی و گوشه چمنی
من این مقام به دنیا و آخرت ندهم
اگر چه در پی ام افتند هر دم انجمنی
هر آن که کنج قناعت به گنج دنیا داد
فروخت یوسف مصری به کمترین ثمنی
بیا که رونق این کارخانه کم نشود
به زهد همچو تویی یا به فسق همچو منی
ز تندباد حوادث نمی‌توان دیدن
در این چمن که گلی بوده است یا سمنی
ببین در آینه جام نقش بندی غیب
که کس به یاد ندارد چنین عجب زمنی
از این سموم که بر طرف بوستان بگذشت
عجب که بوی گلی هست و رنگ نسترنی
به صبر کوش تو ای دل که حق رها نکند
چنین عزیز نگینی به دست اهرمنی
مزاج دهر تبه شد در این بلا حافظ
کجاست فکر حکیمی و رای برهمنی

قشنگ نرم و نازک
بدرود بزرگ

به به راضی جون با این شعر زیبای مسئله دار حافظ
که بسیار دوستش میدارم


ممنونم مهربان

فریناز جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

صبح زیبای آدینه تان به خیر و خوشی کورش مهربان

مثل همیشه عالی زیبا دلنشین و تمام احساسات ما را قلقلک می دهند کیمیای کلامتان استاد

یه دنیا شادی و آرامش و خوشبختی در کنار خانواده ی عزیز و گرامی تون رو آرزو مندم

شاد باشید
سرزنده
سرحال
همیشه پایدار









روز و شب طلائی فریناز عزیز
من ظهر کامنت مهربانانه ات را خواندم ببخش که دیر جواب دادم
و مطمئنم مثل هر جمعه پستی زیبا و احساسی در انتظارم است

همیشه شاد باشی و همیشه سرزنده

فریناز جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

من هم گلی نداشتم اما گل بودم!

سفرهاتان در جریان
شب هاتان پر ستاره

و شازده کوچولوی درونتان همیشه سرحال و سرزنده باشد...

کاش آدم بزرگ ها یاد می گرفتند باید مسئول گل خود باشند

سپاس

سلام فریناز عزیز
ممنونم مهربان
پست زیبایت بود که احساسم را قلقلک داد
و باعث شد
ان کامنت را بگذارم.
خودم هم انقدر خوشم آمد که در فیس بوک گذاشتمش
و برای سپاس گذاری
اینجا نیز بنام خودت گذاشتم
تا یادگار بماند

باز هم ممنونتم عزیز


زادمهرمهرآفرین پارسی(حسن توکلی رود جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ق.ظ http://www.mehrafrin.blogfa.com

بانام خداوند مهرآفرین...که هستی،زادمهر ارزشمند اوست.

برفردوسی بزرگ،پدرآسمانی و ارزشمند اندیشه و زبان و فرهنگ همیشه آسمانی و ارزشمند ایران بزرگ پارسی،همیشه بی کران درود...

بابزرگداشت فرهنگ والای بی همتای ایران بزرگ پارسی،درود برشما.

...ما فرزندان ایران و سربازان اندیشه و زبان وفرهنگ والای بی همتای ارزشمند ایران بزرگ پارسی،دست دردست هم و یکپارچه از بی کرانهای ورجاوند(جاویدان)فراورده های ارزشمند ایرانی، تازنده ایم پشتیبانی می کینم.

...با جستاری نو به روزم:

چراگهرواژه گان ارزشمندپارسی؟

...باسپاس ازبزرگواریها و فرهنگ بزرگ جاودانه ایرانی شما.

درود بر زادمهر عزیز

و کار درست

سپاسگذار مکهربانی هایت

سیمین محسن نژاد جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.payame2.blogfa.com

سلام کوروش عزیز
خیلی زیبا بی وفایی را به قلم شیوای خود نوشتید. هیچ دارو فروشی نمی تواند دلسوخته و قلب شکسته را درمان کند امیدوارم احساس های زیبایت چون آب روان ،دل سنگ را بشکافد در آن نفوذ نماید.

سلام بر بانوی فرهیخته ی فرهنگ

سپاسگذار محبت هایت

امید که همیشه شاد باشی و پر از انرژی مثبت
تا مانیز بهره مند شویم

آناهید جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.persianbastan.tk

سلام.خوبید شما؟آره خیلی وقته بهتون سر نزدمواسه همینم از نوشته هاتون دور بودم...کوروش جان واقعا که زیبا بود خدای من شاهده حس این شعر اونقدر رو من اثر گذاشت که...عالی بود عالی بود

سلام آناهید عزیز
ممنونم مهربان
تو هر وقت میای عطر شادی و امید می پراکنی
خوش آمدی یار ِ همراه دیرینه

قدم بر چشم که چشم رنجه ات شادی آفرین است

سوفیا جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.sufiyastory.blogfa.com

سلام...
به روزم...و منتظر...
بهم سری بزنین...

سلام سوفیا جان
حتما خواهم آمد

پرنیان جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ http://fathebagh.blogsky.com

سلام کوروش عزیز
جمله های قشنگی بودند. این یکی رو بیشتر از بقیه دوست داشتم :
باغ خالی است . باغبان با دختر گل فروش نرد عشق می بازد.

روز جمعه ی خوبی داشته باشید .

سلام پرنیان بانو
از دیروز منتظرم فراخی پیش اید تا بتوانم از چشمه ی سروده های پنج شنبه هایت بنوشم
اقبال نبود ولی حال که می بینم
بانوی ما نوازش قلم بر کاغذ احساس نداشته

ممنونم از مهربانی هایت

شاد باشی و همیشه استوار

شاهزاده جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.takotanha77.blogfa.com

سلام استاد.........
همه میگن استاد پس حتما باید استاد باشین
یه جورایی از نوشته هاتون هم معلومه که واقعا استادین.

هرچی در مورد اینا بگم کم گفتم یعنی خیلی زیبا نوشتین با اجازتون
ی کپی واسه خودم ورداشتم........
راستی میشه منو بلینکید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من با اجازتون لینکتون میکنم.........

سلام بر تو شاهزاده مهربان

ممنونم عزیز
به وبلاگت آمدم پر احساس و بسیار زیبا

خوش آمدی
از چشم رنجه ات هم سپاسگذارم

اگر افتخار داشتم در جمع پیوندهایت باشم بگو تا به نامی باید من نیز تو را به یارانم پیوند دهم

شاد باشی و سلامت

ر ف ی ق جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

همه اش زیبا بود اما این عاشقانه ات زیباتر (( کرکره های احساس را هم پایین بکشم باز نمی توانم مانع تابش حضورش شوم )) ... استاد ، اینجا که می آیم حتی با یک کلیک هم روحم تازه و لطیف می شود ... چه کرده ای با این دل عاشقم !!؟

درود بر تو رفیق شفیق همیشه همرا
تو لطف داری
که زبان گنگم را به مهربانی ترجمانی

ممنونم از محیتهایت نازنین

کنگان طنز جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ http://KANGANTANZ.BLOGFA.COM

سلام.سخنان بسیار زیبا وبا معنایی است.

پاریس کوچولو جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ http://http://dizbad38.persianblog.ir/

واقعا قشنگ گفتی کوروش عزیزم

من که لذت بردم

درود بر دیزباد عزیز

ممنونم مهربان کم پیدا

خوش آمدی نازنین

زادمهرمهرآفرین پارسی(حسن توکلی رود جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.mehrafrin.blogfa.com

درودبرشماکوروش گرامی.

باسپاس ازدیدگاههای همیشه ارزشمند شما.

...تادرودی دیگربدرود.

سیما جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ http://eshgheroyayee.blogfa.com/

بعضی وقتها فکر میکنم مثل یه رودخونه ی لب به لب شدم که فقط یه قطره آب کافیه تا سرریز بشم فقط یه قطره مونده که کاسه ی صبرم لبریز بشه و سیل خشمم کلی چیز ها رو با خودش ببره ! وای اگه تو نبودی خدای من....وای ...
نمیدونم چرا من تمام درد و دل هام رو برا تو میگم .نمیدونم چرا دلم نمیاد هیچ کس رو شریک غم هام بکنم نمیدونم چرا کوچکترین شادیم رو دلم میخواد با تمام آدم های دنیا قسمت کنم ! نمیدونم چرا همیشه شریک غم های دیگران بودم و هستم !! نمیدونم چرا کم شده توی شادی های اطرافیانم باشم .شاید چون تو شادی هاشون تو رو فراموش میکنن و من طاقت فراموشی ندارم !!!
حالا هم میخوام باهات درد و دل کنم تو تنها کسی هستی که اشک هام رو میخری
.دل خورم خدا ...دل خور ....
دلم گرفته خدا جون ....

چه شده بانو که سلام را فراموشت شد؟
چرا اینهمه متغییر
منی که فکر می کردم باید در اوج آرامش ببینمت!
امید در راه برگزیده دیگر دلگرفتگی نداشته باشی

نسیم جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ http://purebreath.blogfa.com

تکیه کن بر شانه ام ای شاخه ی نیلوفرینم.تا غم بی تکیه گاهی را به چشمانت نبینم.

درود استاد کوروش جان
خوبین؟ سلامتین؟

الهی که دلتون شاد شاد و تنتون سالم سالم باشه

اینقدر غصه میخورم نوشته هاتونو دارم یکی در میون از دست میدم اما قول میدم یه ماه دیگه بیام همه شو بخونم..همه جمله های این پستم قشنگ بود اما کم خوندم بازم میام میخونمشون

دلم تنگ شده بود...

ممنونم نسیم مهرورزی
امید وارم به زودی زود رفع نقائص بشه و در بینمان بیشتر عطر افشانی کنی عزیز

ممنونم از اینهمه محبتت
منم از ته ته دل برات آرزوی شادی و سلامت
و فراخ دستی دارم

نازنین شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ http://sokoot989.blogfa.com

درووود استاد عزیز و مهربانم
وقتی بانو خطاب میشم حس میکنم خیلی بزرگ شدم
ممکنه این تمجیدها رو باور کنم !!!
از لطف بینهایتتون ممنونم که همچون همیشه با خوندن کامنتهاتون به وجد میام
چقدر این بازی با کلمات رو دوست دارم

"امان از آنکه به ماندن عادت کنی.و به یک رفتن نیندیشی"
این یکی انگار حکایت من شده

بعضی آدم بزرگها همیشه مثل بچه ها پاک میمونن
مثل خود شما
زیبا ترین گلهای دنیا از آن شما هستن
چه گلهای خوشبختی
هیچ وقت خشک نمیشن

بانوی مهربانی که صداقت و صفای بچه گی را همیشه همرا دارد
و خدا نکنه هیچوقت به دنیای پر نیرنگ و ریای بظاهر بزرگها قدم بذاره

ممنونم از دعای خیرت
که آئینه می شوم و هزار برابرش را تقدیم می کنم عزیز

سلام بر تو که سکوت مهربانی شده ای

نیکی شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ق.ظ http://www.virak.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟
...کسی نیست، بیا زندگی را بدزدیم، آن وقت میان دو دیدار قسمت کنیم
آپم خوشحال میشم سری بزنی[گل]

سلام نیکی جان
ایکاش میشد که کسی خودمون رو میدزدید

حتما عزیز

باعث افتخار دوستی پر احاس چون تو

موچه کوچولو شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ http://koocholoamin.blogsky.com/

ببخشید زیاد وقت نداشتم بخونم
ولی اون‌قدر که خوندم خیلی زیبا بود

موچه عزیز

همین اندازه منت گذاشتی عزیز

هروقت وقت داشتی و دوست داشتی
اینجا خونه ی خودته

ممنونم از مهرت

نازنین شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://sokoot989.blogfa.com

ممنونم استاد مهربانیها
من ناخواسته بزرگ شدم و پا به دنیای بزرگترها گذاشتم
امیدوارم تا الان آلوده ش نشده باشم که بعید به نظر میرسه البته
ممنونم استاد هزاران بار یشتر
دوست عزیزی برگشته البته در همین دنیای مجازی
که مدتی نگران بودم در غیابش
وقتی به وبلاگ دوستانم میرم که مدتهاست خبری ازشون نیست خیلی دلم میگیره
امیدوارم برای دوستان عزیز و جدیدترم چون شما هیچ وقت این اتفاق نیفته و هم در این دنیای مجازی وهم در دنیای واقعی حضور شاداب و مفید و پررنگ چون همیشه داشته باشید
وجودتون یه الگو برای من هست

اون بزرگی که به تو نازنین عزیز رسیده
که حلم و بردباری و اندیشه ی برتر بخشیده
به شایستگی رسیده

و کسی که با این پشتوانه به جلو میرود
هر گز به بزرگی پر رخوت نمی رسد

امید که همیشه بزرگوارانه در کمال احساس زیست کنی

آرمان. شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

برای خواندن دوباره امدم
کلام زیبا آهن رباست
ما به اختیار اینجا نمی آییم

درود بر آرمان عزیزم

که همیشه بهانه ای دارد برای دلپرسی های من

تو همیشه با چشم رنجه ات . صفا و محبت ارمغان داری

ممنونم مهربان

آبرنگ شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ http://kaghazerangi.blogfa.com

سلام استاد بزرگوار
واقعا احساس زیبایی دارید که هر زمان نوشته هایتان را می خوانم آرامشی به همراه احساسی نهان در آن نهفته واین روزها که کیلومترها از همدم تنهاییهایم/مادر/ دورم این دوری زیبایی سخنانتان را برایم چندین برابر کرده هرچند که زیبایی خودشان غیر قابل توصیف است.
وتبریک میگم به فریناز عزیز برای نوشته زیبایش.
پاینده باشید.

سلام عزیز

از اینهمه مهربانی سپاس . امیدوارم هیچوقت در چ
شمان معصومت غم فراق دیده نشه
که شایسته زیباترین مناظره
و از انها زیباتر چهره ی خندان مادر

شاد باشی و همیشه قلمت استوار


قندک شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام و درود فراوان بر داداش کوروش عزیز. بابا ایو الله. عالی بود بخصوص این سه را بیشتر پسندیدم: چرخ دنده دل و جا سیگاری و باغبان. دست مریزاد

درود بر تو عزیزترینم

چقدر خوشحالم که خوشت امده و اینطور بنده نوازی می کنی

ممنونم بزرگوار

چه فرقی می کند شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ http://chefarghimikonad.persianblog.ir/

سلام کورش عزیز
خوشمان آمد ... زیبا بود ... دوست داشتنی ...

سلام نگار جان

نگرانت بودم عزیز
این روزها که دوستانی قصد می کنند
که مارا تنها بگذارند

چشممان را به جمال نوشتاریت روشن کردی
خوش آمدی نازنین

خوشحالم که باعث شد خوشت بیاد

کنگان طنز شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ http://KANGANTANZ.BLOGFA.COM

سلام.روان شناسی رنگها...

درود بر سید قلم

قندیل یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ب.ظ http://ghandil.blogsky.com

با اجازتون این صفحه رو سیو میکنم ... خیلی قشنگ بود ... مرسی

اجازه ی ما دست شماست بانو
باعث بسی خوشحالی است نازنین نسرین عزیز

کیانوش شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://greatbuildings.blogfa.com/

ببخشید مزاحم میشم آقا کوروش اگه امکان داره عنوان وبلاگ منو تو پیوند ها عوض کنین ممنون

اینجا یک معمار مینویسد!!

این باشه

سلام مهندس جان
اطاعت امرشد مهربان

امید که هر روز شاهد شکوفائی بیشترش باشیم


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد